abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48505765
Als het weer zo'n zomer als vorig jaar word ben ik blij dat ik nog zo'n jongen in de berging heb staan. Een mono-unit, herriemaker eerste klas, maar alles beter dan proberen te slapen met 35 graden!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_48506660
quote:
Op donderdag 19 april 2007 16:42 schreef type_29 het volgende:
Ik heb een airco te koop.
Een Carrier Holiday, voor 75 euro.

http://cgi.befr.ebay.be/A(...)Z70574QQcmdZViewItem
Zo één als deze.
ik heb je een pm gestuurd
Nad Tatrou sa blýska hromy divo bijú.
Zastavme ich bratia, ved' sa ony stratia, Slováci o¸ijú.
  zaterdag 21 april 2007 @ 04:37:29 #103
46960 StefanP
polemicist
pi_48563705
Ik heb een airco die tevens als verwarming dienst doet en betaal slechts 60$ per maand aan electriciteit. Het is heerlijk koel en lekker warm wanneer ik dat wil; dat gaat ook veel sneller dan met een ouderwetse verwarming.

In NL betaalde ik 230 euro per maand aan stadsverwarming alleen al, terwijl ik die niet eens gebruikte. Klagen hielp natuurlijk niet, want je bent in NL gewoon een slaaf om uitgemolken te worden.

Airco
USA
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zaterdag 21 april 2007 @ 04:51:51 #104
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_48563785
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 04:37 schreef StefanP het volgende:
Ik heb een airco die tevens als verwarming dienst doet ......
Ja dat heeft bijna heel de VS badmuts.

Sinds wanneer heb je in Texas verwarming nodig? Laat die auto eens staan man, vieze luchtvervuiler.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 21 april 2007 @ 12:08:35 #105
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_48567320
Zonder airco rij ik 1:15, met de airco aan 1:14,5.

Lekker boeiend.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_49034423
Hoe zit dat eigenlijk met die slag die aan mobiele airco's zit. Hoe doen jullie die naar buiten? Wanneer je die uit het raam hangt komt er toch ook weer warme lucht naar binnen waar de slang niet zit bij het raam zeg maar?
pi_49037330
je moet een houten plaat in het vensterraam zetten met een gat in waar de buis dorrheen kan.
pi_49041001
terugvind airco
pi_49042072
Watjes, je kunt toch wel tegen een beetje warmte. De mensheid wordt langzaam aan een bende vatsige mietjes die nergens meer tegen kan. In de winter de kachel op 25 graden en in de zomer de airco op maximaal vermogen. En dan vinden ze het nog vreemd dat ze hun lichaam totaal geen weerstand meer heeft omdat het niets meer gewend is.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 18:46:28 #110
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_49042236
Ik heb er ook eentje, met zo'n slang enzeau. Best makkelijk voor een zolderkamer met tuimelraam waar de zon vol op brand.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zondag 6 mei 2007 @ 08:47:03 #111
54770 QweetNix
~~Witte Tonnie~~
pi_49055563
Jesus saves... Mack get's the rebound and SCOOOOOOORS!!!
  zondag 6 mei 2007 @ 08:53:00 #112
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49055584
quote:
Op zondag 15 april 2007 19:59 schreef TrenTs het volgende:
Ze zijn niet goedkoop, maar ik zou nog liever mijn buurvrouw onthoofden dan een zomer zonder AC.
Als je ooit nog eens psychologie gaat studeren, dan kun je je zelf mooi als eerste analyseren! .

Voldoet een ventilator niet?
Niet meer actief op Fok!
pi_50254805
Ik heb vandaag een mobiele airco van Siemens aangeschaft bij de Media Markt in leeuwarden. Deze airco was iets duurder dan een airco die ernaast stond, van een onbekend merk maar met energie klasse A. Omdat bij de Siemens airco niet stond welke energie klasse het was, heb ik dat nagevraagd. De knakker die me te woord stond zei dat het energie klasse B was, maar zeker weten deed hij niet. Enfin, thuis uit de doos gehaald en aangesloten, zie ik ineens in de doos(!) een labeltje met de energie klasse erop... Energie klasse D dus.

Media Markt Leeuwarden heeft er nogal een handje van om onzin informatie op die kaartjes te zetten. Kut winkel. Morgen gaat dat ding weer terug.

Maar wat ik mij nu afvraag... Deze airco is duurder dan een airco van energie klasse A. Weet iemand hoe dat zit? En hoe verhoudt D zich tov. A?
pi_50362229
Prijs zit niet in het energie label, maar in de kwaliteit van het apparaat, het koelvermogen en het koudemiddel.

De compressor is het duurste onderdeel en daarvan verschilt de prijs behoorlijk en daarmee ook de kwaliteit.

Energielabel zegt niks en ik zou een airco niet op energielabel uitzoeken maar op koelvermogen BTU ( en het aantal m3) en de kwaliteit van de compressor.
  woensdag 13 juni 2007 @ 13:38:42 #115
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_50408553
Ik had een suntec (ook bij de Mediamarkt) gekocht. Energietype A. Hij werkt prima. Om energiekosten hoef ik me niet druk te maken want die zijn toch standaard inbegrepen.

Het apparaat werkt trouwens uitstekend! Heb wel een langere slang moeten aanschaffen bij de Gamma, (hornbach medewerker zei dat dat niet verstandig was) en nu kan ik gewoon die slang als ik mijn raam achterwaarts open heb eruit laten hangen.

Kwam laatst thuis. Gaf die airco aan dat het 32 graden was toen ik het aanzette. Na een uurtje was het 23 graden! Super!

En dat voor die prijs boeit het me geen flikker dat het een onbekend merk is.... Je gebruikt em toch maar eens per jaar...
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_50409087
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:38 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik had een suntec (ook bij de Mediamarkt) gekocht. Energietype A. Hij werkt prima. Om energiekosten hoef ik me niet druk te maken want die zijn toch standaard inbegrepen.

Het apparaat werkt trouwens uitstekend! Heb wel een langere slang moeten aanschaffen bij de Gamma, (hornbach medewerker zei dat dat niet verstandig was) en nu kan ik gewoon die slang als ik mijn raam achterwaarts open heb eruit laten hangen.

Kwam laatst thuis. Gaf die airco aan dat het 32 graden was toen ik het aanzette. Na een uurtje was het 23 graden! Super!

En dat voor die prijs boeit het me geen flikker dat het een onbekend merk is.... Je gebruikt em toch maar eens per jaar...
Komt er dan niet veel warmte door je open raam? Om van muggen enz nog maar te zwijgen.
pi_50409477
Ik heb een mobiele airco (H).
Heeerlijk.
JOHNNY HEITINGA
  vrijdag 15 juni 2007 @ 06:05:00 #118
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_50475421
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:53 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Komt er dan niet veel warmte door je open raam? Om van muggen enz nog maar te zwijgen.
Airco staat op de grond.
Slurf gaat onder mijn gordijn naar mijn raam door. (Gordijnen dicht uiteraard voor de warmte) me raam staat gekanteld naar achteren en daar gaat mijn slurf dan doorheen.

Heb zowieso geen last van muggen. Warmte word ook zo buitengehouden door me gordijnen. En warme lucht komt amper naar binnen omdat me raam niet wagenwijd open staat.

Dus met een uurtje is het lekker fris in me huis!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_50475452
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 04:37 schreef StefanP het volgende:
In NL betaalde ik 230 euro per maand aan stadsverwarming alleen al, terwijl ik die niet eens gebruikte. Klagen hielp natuurlijk niet, want je bent in NL gewoon een slaaf om uitgemolken te worden.
Stadsverwarming sucks, omdat het ook verbruikt als je het niet gebruikt. Maar de kranen dichtdraaien is een goede oplossing.

[ Bericht 2% gewijzigd door Isegrim op 15-06-2007 06:49:11 ]
  vrijdag 15 juni 2007 @ 06:47:23 #120
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_50475501
Mobiele Airco
Vochtslangetje naar doucheputje, en warmteafvoerslang naar de centrale luchtbehandeling
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')