ik heb je een pm gestuurdquote:Op donderdag 19 april 2007 16:42 schreef type_29 het volgende:
Ik heb een airco te koop.
Een Carrier Holiday, voor 75 euro.
http://cgi.befr.ebay.be/A(...)Z70574QQcmdZViewItem
Zo één als deze.
Ja dat heeft bijna heel de VS badmuts.quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:37 schreef StefanP het volgende:
Ik heb een airco die tevens als verwarming dienst doet ......
Als je ooit nog eens psychologie gaat studeren, dan kun je je zelf mooi als eerste analyseren!quote:Op zondag 15 april 2007 19:59 schreef TrenTs het volgende:
Ze zijn niet goedkoop, maar ik zou nog liever mijn buurvrouw onthoofden dan een zomer zonder AC.
Komt er dan niet veel warmte door je open raam? Om van muggen enz nog maar te zwijgen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:38 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik had een suntec (ook bij de Mediamarkt) gekocht. Energietype A. Hij werkt prima. Om energiekosten hoef ik me niet druk te maken want die zijn toch standaard inbegrepen.
Het apparaat werkt trouwens uitstekend! Heb wel een langere slang moeten aanschaffen bij de Gamma, (hornbach medewerker zei dat dat niet verstandig was) en nu kan ik gewoon die slang als ik mijn raam achterwaarts open heb eruit laten hangen.
Kwam laatst thuis. Gaf die airco aan dat het 32 graden was toen ik het aanzette. Na een uurtje was het 23 graden! Super!
En dat voor die prijs boeit het me geen flikker dat het een onbekend merk is.... Je gebruikt em toch maar eens per jaar...
Airco staat op de grond.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:53 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Komt er dan niet veel warmte door je open raam? Om van muggen enz nog maar te zwijgen.
Stadsverwarming sucks, omdat het ook verbruikt als je het niet gebruikt. Maar de kranen dichtdraaien is een goede oplossing.quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:37 schreef StefanP het volgende:
In NL betaalde ik 230 euro per maand aan stadsverwarming alleen al, terwijl ik die niet eens gebruikte. Klagen hielp natuurlijk niet, want je bent in NL gewoon een slaaf om uitgemolken te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |