Volgens mij kom jij elk weekend met dezelfde domme opmerkingenquote:Op zondag 15 april 2007 15:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En toch heeft ie een punt hoor. Ik bedoel om nou te zeggen dat Feyenoord kwalitatief goede spelers heeft is wel erg ver gezocht. Lucius en Drenthe zijn denk ik de meest opvallende spelers geweest dit seizoen, maar verder is het huilen met de pet op. En dan doe je ook nog aan 2 halen=1 betalen aanbiedingen, Kolkka en Huijsegems bijvoorbeeld
De aanval van Groningen vind ik persoonlijk al een stuk beter, dus je opmerking is niet helemaal geloofwaardig. Zie de verdediging bijvoorbeeld, die is dus echt van het niveau Be Quick Boysquote:Op zondag 15 april 2007 15:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Feyenoord heeft op elke positie een betere speler dan Groningen en Heracles. Toch verloren ze met 4-0 van Groningen en staan ze 1-0 achter tegen Heracles.
Ze hebben het nog zelf in de hand, door te winnen tegen Heerenveen. Maarja, zal wel weer een 4-0 nederlaag worden. 'Ze kunnen toch niet beter'.quote:
Reageer inhoudelijk op mijn post in plaats van zulke kortzichtige opmerkingen te plaatsenquote:Op zondag 15 april 2007 15:42 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Volgens mij kom jij elk weekend met dezelfde domme opmerkingen![]()
De verdediging, daar staan toch o.a. Greene en Vlaar, twee jaar geleden de grotere talenten in de eredivisie?quote:Op zondag 15 april 2007 15:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De aanval van Groningen vind ik persoonlijk al een stuk beter, dus je opmerking is niet helemaal geloofwaardig. Zie de verdediging bijvoorbeeld, die is dus echt van het niveau Be Quick BoysEn ja wat is er in godsnaam aan de hand met De Guzman? Speelde vorig jaar zowat de sterren van de hemel.
Vraag het Koeman, jouw oh zo geliefde trainer.quote:En ja wat is er in godsnaam aan de hand met De Guzman? Speelde vorig jaar zowat de sterren van de hemel.
Kan je vinden, maar individueel gezien is elke speler beter dan die van Groningen.quote:Op zondag 15 april 2007 15:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De aanval van Groningen vind ik persoonlijk al een stuk beter, dus je opmerking is niet helemaal geloofwaardig. Zie de verdediging bijvoorbeeld, die is dus echt van het niveau Be Quick BoysEn ja wat is er in godsnaam aan de hand met De Guzman? Speelde vorig jaar zowat de sterren van de hemel.
Wie vraagt ...quote:Op zondag 15 april 2007 15:42 schreef borisz het volgende:
giffie van die rode kaart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |