Het is ook een baggerfilm.quote:Op zondag 29 april 2007 10:48 schreef scanman01 het volgende:
Gisteren 'DaVinci Code' proberen te kijken. Voor de tweede keer in 30 jaar heb ik een film uitgezet.
Nu ben ik wel benieuwd naar welke die andere film wasquote:Op zondag 29 april 2007 10:48 schreef scanman01 het volgende:
Gisteren 'DaVinci Code' proberen te kijken. Voor de tweede keer in 30 jaar heb ik een film uitgezet.
quote:Op maandag 30 april 2007 20:50 schreef milagro het volgende:
...en wat was (is, nog steeds) ze mooi , hè
quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 23:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ach het is nog altijd beter dan het plaatsen van gekopiërde caps van dvd-menus.
FTR-nostalgiequote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:39 schreef sanni het volgende:
[..]
[afbeelding] verklaar je eens nader met deze domme opmerking?
incrowd grapje, meneeer copy-paste.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:39 schreef sanni het volgende:
[..]
[afbeelding] verklaar je eens nader met deze domme opmerking?
Die scène met die container...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:29 schreef hornage het volgende:
Beautiful People
Deze had ik ook gedownload omdat het een raamvertelling is. In deze film gebeurt er meer dan in bovenstaande. Ook zit er in deze film een minder zware lading dan wat meestal normaal is in dit genre. Er gebeuren wel genoeg dramatische dingen maar toch voelt de film minder zwaar aan. De verhaallijn van de jonge hooligan vond ik erg sterk en verrassend. Zeker een aanrader. Ook omdat er een stukje Amsterdam in zitEen 7,5.
idd, daar ga ik de film aan onthoudenquote:
Het is dan ook een van de beste Kurosawa's die ik ken. Ik kan niet zo goed tegen zijn samurai-films en vind Ikiru een mislukte poging om Ozu na te apen. Nora inu, Yoidore tenshi en Dodeskaden vond ik ook heel sterkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:43 schreef Sokolsky het volgende:
hey, da's een hoog cijfer voor een Kurosawa, voor jouw doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 7.5 / imdb 7.5
'n Beetje Verliefd
Zonder meer een tegenvaller. Schnitzelparadijs was nog grappig. Maar hier vond ik de alochtone kleinzoon gewoon
niet passend. De troel van Mama is boos is ook in de 20 jaar gemeter veranderd.
Kleinzoon regelt een date voor z''n opa. Zij gaat er meteen voor. Eigenlijk voor dat de dochters weten van het geheel heeft opa al besloten te trouwen. Totaal holle personages, al heeft opa nog wel enig sympathie.
cijfer 4.5 / 5.1
A Night in Compton (2004)
Welke trieste onverlaat zet deze film zo prominent in de schappen van de videotheek. (Ten eerste is het al 3 jaar oud)
Oke oke ik heb hem gehuurd.
Maar dit is zelfs voor een liefhebber van trieste films was dit ECHT geen doorkomen aan. Mijn god. Het ziet er zo home-made uit. Acteurs, acteurs, GTST is beter zonder enig twijfel. We hebben het gedrocht na 45 minuten uitgezet, we konden het niet langer verdragen. Dit is gewoon beyond slecht.
Dit is een goed voorbeeld van een film waarbij ik negatieve sterren wil gaan uitdelen. Er zelfs niet eens iets triest waardoor heb juist wel weer grappig is.
Met het terug brengen van de DVD, heb ik alle dozen gepakt uit de schappen en op de toonbank gelegd en met KLEM gezegd van dat die als de sodemieter onder toonbank moet en dat dit klandizie gaat kosten als men het terugzet.
cijfer 1,0 / imdb 3.0
300 (2006)
Mooie visuals, het geeft echt de sfeer van een strip uit. Bloedspatters is cool gerenderd.
cijfer 7.5 / imdb 7.9Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
En the Bad Sleep Well? Als je die nog niet gezien, heb is dat ook wel een aanradertje.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:58 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Het is dan ook een van de beste Kurosawa's die ik ken. Ik kan niet zo goed tegen zijn samurai-films en vind Ikiru een mislukte poging om Ozu na te apen. Nora inu, Yoidore tenshi en Dodeskaden vond ik ook heel sterk.
Welke muziek-dvd's?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:13 schreef Flitspaal het volgende:
Het was een rustige maand door diverse redenen. Onder andere verkrijgen van muziek-dvd's.
Hey, dat heb ik nog niet vaak gezienquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:03 schreef laurenzo85 het volgende:
11. Inland Empire (Lynch) **1/2
Die heb ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
En the Bad Sleep Well? Als je die nog niet gezien, heb is dat ook wel een aanradertje.
Megadeth - That One Night - Live in Buenos Airesquote:
Het was voor mij de slechtste film van april. Wat onsamenhangend inderdaad.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:55 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Vanavond in de sneak: Alatriste
Onsamenhangend verhaal over een Spaanse soldaat in de zeventiende eeuw en diens pleegzoon. Ze raken verwikkeld in wat vage intriges rond het Spaanse koningshuis en de Spaanse Inquisitie (nobody expects the...) en zitten ieder achter een vrouw aan die ze niet kunnen krijgen en dan weer wel en dan weer niet en dan weer wel...
Ik was niet onder de indruk, en dat ik in een van de eerste scenes een groen nooduitgangbordje zag hangen in een hal van een kasteel hielp vast ook niet mee.
Waar???quote:
Was in de voorpremiere bij Film by the Sea door het jaar. Is vanaf 10 mei in de bios hier.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:11 schreef Frollo het volgende:
[..]
Waar???
Het boek was prachtig, en sinds ik twee jaar geleden hoorde dat de regisseur van het eveneens schitterende Monsoon Wedding zich met de verfilming bezig ging houden, zit ik te popelen om het resultaat te zien!
Thanks!quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:27 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Was in de voorpremiere bij Film by the Sea door het jaar. Is vanaf 10 mei in de bios hier.![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:14 schreef hornage het volgende:
Alatriste
Gisteravond bij ziggyziggyziggy in de zaal ook deze gezien.
IE viel me gewoon erg tegen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 07:50 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Hey, dat heb ik nog niet vaak gezien
Waar heb je Gaslight trouwens vandaan?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:13 schreef Mainport het volgende:
Ik kan me daar honderd procent in vinden, Timo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maargoed, het was niet allemaal kut. Hier en daar wel tof en wederom een leuke cameo van Bruce. Die acteerprestaties van Dunst en Maguire waar Timo het over had vind ik niets van waar trouwens. En van enige chemie is al helemaal niet meer te spreken.
Ik vond 'm echt verschrikkelijk slecht, begrijp niet dat Hopper zijn medewerking aan dergelijke nepperij levert.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:56 schreef Silaz het volgende:
The Keeper
Film met Dennis Hopper, kidnapt hij zo'n vrouw en 'voed' haar ahw opnieuw op..
vond het een matige film...
6/10.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. waren geweldig!
Alleen jammer datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMDb cijfer: 2,1 / 10
Mijn Cijfer: 8 / 10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |