Zo van ik dacht dat 'ie laatst was opgeheven. Iedereen kwam opeens andere SC's overvallenquote:Op zondag 15 april 2007 14:07 schreef JDude het volgende:
Deze SC is toch nog wel een SC enzo?
Ja. Maar met het huidige weer iets S'er dan normaalquote:Op zondag 15 april 2007 14:07 schreef JDude het volgende:
Deze SC is toch nog wel een SC enzo?
Begrijpbaar. Al is het hier binnen beter uit te houden dan buitenquote:Op zondag 15 april 2007 14:10 schreef Litpho het volgende:
Ja. Maar met het huidige weer iets S'er dan normaal.
Je zal.quote:Op zondag 15 april 2007 14:25 schreef dawg het volgende:
Zal ik, of zal ik niet?
Het zou zonde zijn als je niet zal.quote:Op zondag 15 april 2007 14:25 schreef dawg het volgende:
Zal ik, of zal ik niet?
Ik kan uiteraard niet voor Nosh spreken, maar ik denk dat onze huidige afstand veilig genoeg is voor het merendeel van de dingen die in je op zouden komen.quote:
Ik ben voor c_c natuurlijk. c_c.quote:Op zondag 15 april 2007 14:39 schreef TwistedDarling het volgende:
Larissa, kom 's hier
Wat een relclown is het ook.
jezus, 't is april. gewoon blijven drinken en niet debiel doen.quote:Op zondag 15 april 2007 14:39 schreef Q. het volgende:
109 Teletekst zo 15 apr
Marathon Rotterdam gestaakt
` De organisatie van de Rotterdamse
marathon heeft besloten de wedstrijd
te staken.Dat is bekendgemaakt op een
persconferentie.Door het warme weer
waren er al 19 mensen onwel geworden.
Trek ze uit. Dan komt de wind ook op plekken die voorheen afgeschermd waren.quote:Op zondag 15 april 2007 14:49 schreef liefie_ het volgende:
ik vind t warme weer opeens niet meer leuk
de hond stikt bijna en ik plak helemaal en ik heb geen leuke kleren
Dat belooft nog wat voor de komende zomer. Als de eerste veertiger ooit in Nederland wordt gehaald bij windstil en zeer vochtig weer.quote:Op zondag 15 april 2007 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
jezus, 't is april. gewoon blijven drinken en niet debiel doen.
maar ik ben een halve wortelquote:Op zondag 15 april 2007 14:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Trek ze uit. Dan komt de wind ook op plekken die voorheen afgeschermd waren.
Heel Nederland is na vandaag een vervelde tomaat. Het valt écht niet op.quote:
Wat zij zei.quote:Op zondag 15 april 2007 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
jezus, 't is april. gewoon blijven drinken en niet debiel doen.
Niet iedereen is bestand tegen de warmte, blijkt daar wel weerquote:Op zondag 15 april 2007 14:39 schreef TwistedDarling het volgende:
Larissa, kom 's hier
Tsk.quote:Op zondag 15 april 2007 14:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Niet iedereen is bestand tegen de warmte, blijkt daar wel weer.
Oh vandaaaaaar dat ze niet langsrendenquote:Op zondag 15 april 2007 14:39 schreef Q. het volgende:
109 Teletekst zo 15 apr
Marathon Rotterdam gestaakt
` De organisatie van de Rotterdamse
marathon heeft besloten de wedstrijd
te staken.Dat is bekendgemaakt op een
persconferentie.Door het warme weer
waren er al 19 mensen onwel geworden.
Ok, ok, hier blijkt het ook.quote:
Ik ben ook nog steeds benieuwd hoeveel bejaarden er vorig jaar toch nog langs de tweede etappe van de Vierdaagse zatenquote:Op zondag 15 april 2007 15:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh vandaaaaaar dat ze niet langsrenden. Ik dacht dat ik gewoon te lang had uitgeslapen.
ik mis altijd de leuke dingenquote:Op zondag 15 april 2007 14:39 schreef TwistedDarling het volgende:
Larissa, kom 's hier
Woon je op de boerderij ofzo?quote:Op zondag 15 april 2007 15:34 schreef liefie_ het volgende:
kei leuk! ik zat net even buiten te lezen en toen viel me een nieuw huisdiertje op!
we hebben een gewonde kauw of hoe je dat ook spelt
t worden met de dag meer beesten hier!
neequote:
Betrapt. Je bent zo'n vieze Life & Cooking fan.quote:Op zondag 15 april 2007 18:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Frans Bauer zit bij Life&Cooking te vertellen over z'n Sonja Bakker-dieet. Duizenden volksbuurten hebben de tijd van hun leven.
Ik verveelde me en het was het eerste wat ik tegenkwam.quote:Op zondag 15 april 2007 18:34 schreef webspider het volgende:
[..]
Betrapt. Je bent zo'n vieze Life & Cooking fan.
Marathon?quote:Op zondag 15 april 2007 19:08 schreef nixxx het volgende:
pffffffffffff ik ben kapot.. 40 km met deze hitte
Nu herinner je me er aan dat m'n dvd speler kapot is.quote:Op zondag 15 april 2007 18:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik verveelde me en het was het eerste wat ik tegenkwam.
Ik ga zo Fight Club kijken, om het goed te maken.
nee, in een normaal tempoquote:
Foto's!quote:Op zondag 15 april 2007 19:43 schreef Burdie het volgende:
Zon, balkon, rosé, naakt, schaamteloos begluurd worden....
Was leuk om te lezen iig.quote:Op zondag 15 april 2007 14:39 schreef TwistedDarling het volgende:
Larissa, kom 's hier
Dat wilde ik ookquote:Op zondag 15 april 2007 19:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee, in een normaal tempoDe Duinenmars in den haag
Welnee, ik heb om 11.30 in de zon een wedstrijd gefloten, daarna dus onder de douche gestapt.quote:
Boven de voordeur.quote:Op zondag 15 april 2007 19:47 schreef Memento-Mori het volgende:
en trouwens balkon? wara zit die bij jou dan burdie?
waarom niet gedaan?quote:
Neemt niet weg dat kinderen nog steeds stom zijn,quote:
Jij kijkt te snel! Ik had geedit! Mag je niet meer op reageren!quote:Op zondag 15 april 2007 19:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat kinderen nog steeds stom zijn,.
Dit klinkt alsof Burdie een groot herenhuis heeft.quote:Op zondag 15 april 2007 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan kom je dar via jouw studeerkamer zeker?
wel heet niet te heet veel blijven drinken...hoeveel wilde je lopenquote:Op zondag 15 april 2007 19:54 schreef Hime het volgende:
[..]
Morgen tentamen
Achteraf gezien ben ik blij. Veuls te heet!
quote:Op zondag 15 april 2007 19:57 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Jij kijkt te snel! Ik had geedit! Mag je niet meer op reageren!![]()
nee, via mijn slaapkamerquote:Op zondag 15 april 2007 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan kom je dar via jouw studeerkamer zeker?
Het is meer een studeerhokje. Maar haar balkonnetje zit aan haar slaapkamer, niet bij de studeerkamer.quote:Op zondag 15 april 2007 19:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof Burdie een groot herenhuis heeft.
bZoiets jaquote:Op zondag 15 april 2007 19:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof Burdie een groot herenhuis heeft.
IK HOOR EEN KIKKER!!!!!quote:Op zondag 15 april 2007 20:02 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Het is meer een studeerhokje. Maar haar balkonnetje zit aan haar slaapkamer, niet bij de studeerkamer.
Gelukkig ben je nakend.quote:Op zondag 15 april 2007 20:04 schreef Burdie het volgende:
Ik word onwijs nat als je me zo noemt, twist!
Zat jij ook te lurken in HVJJN?quote:Op zondag 15 april 2007 20:04 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik wil een milkshake, maar dat is een beetje onmogelijk nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |