quote:Op zondag 15 april 2007 03:35 schreef Sell.Kay het volgende:
Bier!
He, daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zondag 15 april 2007 03:37 schreef tong80 het volgende:
Ik vind het schandalig hoe Larissa hier wordt benaderd. Ok ze heeft haar minpunten maar het blijft een mens
Stiekem vodkaquote:
Vooroordelenquote:Op zondag 15 april 2007 03:37 schreef Sell.Kay het volgende:
Ik ben misschien een newbie, maar ik weet wel dat Larissa niet leuk is.
Ik noem het observatiequote:
Maar ik ben hardgekooktquote:Op zondag 15 april 2007 03:39 schreef svann het volgende:
[..]
Nee, zo vers uit het ei nog niet.
Eerst even opdrogen.
Ik heb de bagger nog niet zien langskomenquote:Op zondag 15 april 2007 03:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Hou die bagger 's weg.
Maar echt poeslief ben je ook niet. Weet je wel hoeveel verdriet je me doet met het woord gek ?quote:
Hè, ik houd wel van flauwquote:
Ik ook nietquote:Op zondag 15 april 2007 03:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb de bagger nog niet zien langskomen
He, maar jij ben nieuw dus. Heb je je tieten al gepost?quote:
Ja mensen ogen je ogen dan gaat er een nieuwe wereld voor je ogen ogen.quote:Op zondag 15 april 2007 03:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ogen je open kutnewbie
tong80wat quote je bagger
Zonder Larissa is niet flamen off-topic?quote:Op zondag 15 april 2007 03:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Hou die bagger 's weg.
Heb je m'n ava nog niet bekeken?quote:Op zondag 15 april 2007 03:45 schreef doka het volgende:
[..]
He, maar jij ben nieuw dus. Heb je je tieten al gepost?
</bagger>
Ow, nu je het zegt. Het is niet echt overduidelijk, zeg maarquote:
Ik zie het opeens niet meer zo helder, tong.quote:Op zondag 15 april 2007 03:46 schreef tong80 het volgende:
Ja mensen ogen je ogen dan gaat er een nieuwe wereld voor je ogen ogen.
Beter krijg je ook nietquote:Op zondag 15 april 2007 03:48 schreef doka het volgende:
[..]
Ow, nu je het zegt. Het is niet echt overduidelijk, zeg maar
quote:
Lees dan mijn topic uit GC evenquote:Op zondag 15 april 2007 03:49 schreef tong80 het volgende:
Ik ben naar cricket aan het kijken. Dat is nog saaier dan dit topic. Terwijl ze het hebben over een vermoorde coach
Goed gedaan jongen. Nu voelt Larissa zich helemaal oudquote:
Jongenquote:Op zondag 15 april 2007 03:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed gedaan jongen. Nu voelt Larissa zich helemaal oud
Hou eens opquote:Op zondag 15 april 2007 03:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
[afbeelding]
het wordt steeds beter
en wat een mooie topique in gc
Ja hallo.....je houdt van stijldansenquote:
Dus, vrouwquote:
Joking. Ik ga pitten. Trusten Sell.Kay. Slaapze voor straks.quote:
Fayequote:Op zondag 15 april 2007 04:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Joking. Ik ga pitten. Trusten Sell.Kay. Slaapze voor straks.
Ik vervang even het woord Larissa door Driek.quote:Op zondag 15 april 2007 03:37 schreef tong80 het volgende:
Ik vind het schandalig hoe Larissa hier wordt benaderd. Ok ze heeft haar minpunten maar het blijft een mens
Ik schreef toch al dat ze een mod van niks is? Dat heeft ze met dit topic eens te meer aangetoond.quote:Op zondag 15 april 2007 03:34 schreef tong80 het volgende:
Net de OP gelezen. Er zijn mods voor minder uit hun functie gezet
Valt me van je tegen Laris, je wordt toch niet volwassen hequote:Op zondag 15 april 2007 11:55 schreef Larissa het volgende:
Zo schokkend was het nou ook weer niet. Een hoop getrol van Clumsy en weinig sjoege van mijn kant.
En toch blijf je reageren, op een topic wat 'helemaal langs je heen gaat'.quote:Op zondag 15 april 2007 13:34 schreef Larissa het volgende:
Ik kan mijn energie wel beter gebruiken met dit warme weer.![]()
Ik zie 'dat wijf' nu nergens. Schijnt een leven te hebben.quote:Op zondag 15 april 2007 13:40 schreef Larissa het volgende:
Ik heb inderdaad aanvankelijk niet gereageerd en moet je zien hoe nerveus dat wijf daarvan werd.
quote:Moet jij trouwens niet ergens slotjes gaan zetten omdat Clumsy kritiek krijgt?
Nooit van gehoord.quote:Op zondag 15 april 2007 13:48 schreef Sjeen het volgende:
Larissa... je zou zo familie kunnen zijn van I-spy...
quote:Op zondag 15 april 2007 11:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
Topics om andere users af te zeiken/voor gek te zetten, zijn sowieso verboden ook FOK!
Dus ook in TTK!
Dat komt een beeetje overeen met die 'haha zie je hoe ik ze stil heb gepraat?'-posts van je van gisteravond, toen iedereen gewoon interessantere dingen aan het doen was hè?quote:Op zondag 15 april 2007 13:40 schreef Larissa het volgende:
Ik heb inderdaad aanvankelijk niet gereageerd en moet je zien hoe nerveus dat wijf daarvan werd.
Moet jij trouwens niet ergens slotjes gaan zetten omdat Clumsy kritiek krijgt?
Word je afgezeken dan?quote:Op zondag 15 april 2007 14:17 schreef Larissa het volgende:
Gek trouwens.. elders gaat een topic op slot omdat een user afgezeken wordt. Het topic dat Clumsy hier opent is volgens een andere mod dus gewoon verboden.
[..]
Lees de policy 's door zou ik zeggen, het draait allemaal om context. In TTK hoort dat niet, maar dit is ONZ. Daarnaast ben jij het, en je krijgt alleen wat in de lijn der verwachting valt, na je geklier her en der.quote:Op zondag 15 april 2007 14:19 schreef Larissa het volgende:
Zie boven. Je houdt je niet aan de policy en derhalve een mod van niks.![]()
Wijs 's aan waar dat staat dan, afgezien van de post van A_R? En waarom is het topic nog niet dicht dan? Ik ben in ONZ geen mod, dus de rest zou hem met gemak mogen sluiten.quote:Op zondag 15 april 2007 14:24 schreef Larissa het volgende:
Wat ben je toch een ongelooflijke huilebalk. Ook in Onzin mag je geen topics openen om users af te zeiken. Dat je niet weet wat wel en niet mag. daar blijkt maar weer uit dat je dat nog dom bent ook.
Schijnt ja...quote:Op zondag 15 april 2007 13:47 schreef Nosh het volgende:
Ik zie 'dat wijf' nu nergens. Schijnt een leven te hebben.
Nu ga je dus beweren dat hij niet weet wat de policy is? Lekker om je medecrewleden hier publiekelijk af te vallen.. oh ja, dat is waar ook, jij kruipt alleen in de kont van admins.quote:Op zondag 15 april 2007 14:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Wijs 's aan waar dat staat dan, afgezien van de post van A_R?
Ja, net als dat jij een volwassen vrouw met een baan en kind schijn te zijnquote:
Nee, als je de policy erbij haalt moet je met bewijzen komen ook. En waarom zou Snakey deze open laten dan, als hij niet mag?quote:Op zondag 15 april 2007 14:28 schreef Larissa het volgende:
Het topic is al dicht geweest. Ook dat had je niet in de gaten omdat je gewoon door zat te posten in een gesloten topic.![]()
Kijk eens bij de slotjes in Onzin en hoeveel Snakey er gesloten heeft als het bashtopics betroffen. Hij is hier de mod, niet jij.
Heb jij last van waanbeelden?quote:Op zondag 15 april 2007 14:31 schreef Larissa het volgende:
[..]
Nu ga je dus beweren dat hij niet weet wat de policy is? Lekker om je medecrewleden hier publiekelijk af te vallen.. oh ja, dat is waar ook, jij kruipt alleen in de kont van admins.![]()
Nee hoor, ze vermaakt zich er prima meequote:
Nee, dat was jij toch met je "depressie"?quote:
En dan kan Clumsy geen nieuwe openen, want nieuwe reeksen mogen niet in Onzin.quote:Op zondag 15 april 2007 14:35 schreef Sjeen het volgende:
Nog even doorposten Larissa... dan gaat het topic vanzelf dicht...
Oe, we gaan op die manier persoonlijk worden, prima. Ik ben al eeuwen niet meer depressief en heb nooit aan de pillen gezeten, maar okquote:Op zondag 15 april 2007 14:35 schreef Larissa het volgende:
[..]
Nee, dat was jij toch met je "depressie"?![]()
Pilletjes al geslikt vandaag?
Je moet nog steeds komen met een onderbouwing uit de policy hèquote:Op zondag 15 april 2007 14:37 schreef Larissa het volgende:
Volgens je collega mogen dergelijke topics niet.
In TTK... dus wat HW zegt, fora zat...quote:Op zondag 15 april 2007 14:37 schreef Larissa het volgende:
Volgens je collega mogen dergelijke topics niet.
Jep, ze zijn trots op me.quote:Op zondag 15 april 2007 14:40 schreef Larissa het volgende:
Jij begon toch met persoonlijk worden toen je vroeg of ik waanbeelden had?
En nu haal je ook nog eens mijn dochter erbij.. manohman.. how low can you go.. ik begin toch ook niet over jouw familie? Hoe vinden die bergbewoners dat hun dochter zich hier als een afgelikte boterham gedraagt en op haar 20e de levenservaring van een 30-jarige meent te hebben.. zijn ze trots op je? Zal wel niet..
Heb jij ook moeite met lezen en val je nu ook je collega van TTK af?quote:
quote:Op zondag 15 april 2007 11:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
Topics om andere users af te zeiken/voor gek te zetten, zijn sowieso verboden ook FOK!
Dus ook in TTK!
Trots op een psychisch geval.. sure.quote:
Denk je echt dat dit indruk maakt?quote:Op zondag 15 april 2007 14:42 schreef Larissa het volgende:
[..]
Trots op een psychisch geval.. sure.![]()
Ik neem liever adviezen aan van een dokter dan van een gefrustreerde trut die psychisch niet in orde is .quote:Op zondag 15 april 2007 14:43 schreef clumsy_clown het volgende:
En ach, een 20-jarige die zich als een 30-jarige meent te gedragen kan je nog scharen onder naïeviteit. Een 40-jarige die zich gedraagt als een 12-jarige zou 's moeten kijken waar al die frustratie vandaan komt, aangezien het ongezonde vormen aan kan nemen.
Ja hoor... ik val mijn collega afquote:Op zondag 15 april 2007 14:41 schreef Larissa het volgende:
[..]
Heb jij ook moeite met lezen en val je nu ook je collega van TTK af?
[..]
En denken de dokters al aan een verhoging van de dosering? Het wordt tijd namelijk.quote:Op zondag 15 april 2007 14:45 schreef Larissa het volgende:
[..]
Ik neem liever adviezen aan van een dokter dan van een gefrustreerde Moslimhoer.![]()
Oh, je kan ook al in m'n hoofd kijken. Je zou er geld mee kunnen verdienen meid, Jomanda was ook oerlelijk en tóch geloofden mensen haar onzin.quote:Op zondag 15 april 2007 14:47 schreef Larissa het volgende:
Nee, dat snap je dan verkeerd. Clumsy kon niet tegen kritiek in FB van Psychologie en daarom opent ze een dergelijk topic. Net zoiets als roepen dat ze me liever niet in R&P had. Echt een ongelooflijke jankerd is ze.![]()
Het wordt aandoenlijk.quote:Op zondag 15 april 2007 14:45 schreef Larissa het volgende:
[..]
Ik neem liever adviezen aan van een dokter dan van een gefrustreerde Moslimhoer.![]()
Vroegrijpe vroegrotte snol..quote:Op zondag 15 april 2007 14:46 schreef clumsy_clown het volgende:
En denken de dokters al aan een verhoging van de dosering? Het wordt tijd namelijk.
Liefje... ook het boos worden over het erbij betrekken van je dochter had je al eens gedaan... kom eens met iets nieuwsquote:Op zondag 15 april 2007 14:50 schreef Larissa het volgende:
[..]
Vroegrijpe vroegrotte snol..
En als jij meent mijn dochter hierin te betrekken.. vind je het normaal dat jouw ouders een geloof aanhangen waarvan een profeet neukte met een kind van 9..
Ach, kom je het weer voor Clumsy opnemen?quote:Op zondag 15 april 2007 14:49 schreef Nosh het volgende:
[..]
Het wordt aandoenlijk.
Nog even en we krijgen schuimende tirades over 'hoe moslimmeisjes onze banen en mannen en normen en waarden inpikken! En de oogst verpesten! En onze baby's opeten!'
Larissa, je bent een hele, hele slechte grap, waarbij iedereen al van ellende voor een trein is gesprongen, omdat ze de punchline niet eens wíllen horen. Geef het op, tyf op naar het Tina-forum, waar zoiets nog wél indruk maakt.
Hier is het net zoiets als een hondsdolle puppy met drie pootjes: best schattig, maar stiekem verdient het gewoon een spuitje.
Jep. Wil je iets sterkers horen? Ik hang dat geloof ook aan!quote:Op zondag 15 april 2007 14:50 schreef Larissa het volgende:
[..]
Vroegrijpe vroegrotte snol..
En als jij meent mijn dochter hierin te betrekken.. vind je het normaal dat jouw ouders een geloof aanhangen waarvan een profeet neukte met een kind van 9..
Dat is dan flauw, maar als mevrouw persoonlijk over mij wordt is het grappig. Vreemd beeld van de wereld heeft zequote:Op zondag 15 april 2007 14:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Liefje... ook het boos worden over het erbij betrekken van je dochter had je al eens gedaan... kom eens met iets nieuws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |