Heb je het topic ook daadwerkelijk gelezen? Waarbij ik zei dat ik vrijwel direct na de eerste paar posts van internet afpleurde? Maar ja hoor, ik heb inderdaad die mensen aangemoedigd.quote:Op zondag 15 april 2007 02:16 schreef Larissa het volgende:
[..]
Jij bent hier toch de ruziezoekster in dit topic. Ik en nog een stel hebben ons ziek gelachen hoe je hier uren op de F5 zat te drukken en andere linkjes liet posten in topics waar ik dan vervolgens niet op reageerde. Wat voor sneu onvolwassen trol ben je dan?![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 02:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik las mee in het R&P FB topic vanavond.
Nee, je stelt vast wat jij als realiteit ziet.. dat is heel wat anders. Ik kan je ook vertellen hoe ik Hitler zie als ik twee porties paddo's op heb, maar dat zal ook nooit iemand als absolute waaheid zien.
Oeh.. nee, ongelofelijk, een eigen mening? Nee, dat kan echt niet.
Ik zou er niet aan moeten denken.
Dat was niet zo feilloos hoor.quote:Op zondag 15 april 2007 02:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vreemd. Je beweert een tijdlang van Fok weggeweest te zijn, en toch wist je laatst feilloos details over de staking ed op te rakelen. Dat betekent dat jij máánden teruggelezen hebt om het tegen mensen te gebruiken, right?
Mooi verwoord..quote:Op zondag 15 april 2007 02:19 schreef clumsy_clown het volgende:
En begrijp ik hieruit dat je anderen mee laat lezen met je 'triomfen' op Fok?.
Nu ja, ze wist in ieder geval meer dan ze hoort te weten als ze niet teruggelezen heeftquote:
Van hetzelfde.quote:
Ik laat niemand meelezen. De linkjes komen spontaan mijn PM binnen. En zodra ik hier 1 post had geplaatst was je binnen 5 minuten aanwezig. Doe dus maar niet alsof je niet hebt zitten wachten tot ik zou reageren. :wquote:Op zondag 15 april 2007 02:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Heb je het topic ook daadwerkelijk gelezen? Waarbij ik zei dat ik vrijwel direct na de eerste paar posts van internet afpleurde? Maar ja hoor, ik heb inderdaad die mensen aangemoedigd.
En nee, jíj bent het die al een week zit te drammen om aandacht, dus die krijg je nu op een plek die niet schoon gehouden hoeft te worden, itt het FB-topic.
Ik zou gaan zeuren in Klaagbaak.quote:Op zondag 15 april 2007 02:22 schreef Larissa het volgende:
Ik laat niemand meelezen. De linkjes komen spontaan mijn PM binnen. En zodra ik hier 1 post had geplaatst was je binnen 5 minuten aanwezig. Doe dus maar niet alsof je niet hebt zitten wachten tot ik zou reageren. :w
Ik dram helemaal niet om aandacht. Jij moet je zonodig "bewijzen" door topics op slot te komen waar weinig aan de hand was.
Nee, inderdaad.quote:
Haar veertien katten.quote:Op zondag 15 april 2007 02:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Weer JOUW waarheid, laat een ander eens in zijn waar(heid)de!!quote:Op zondag 15 april 2007 02:22 schreef Larissa het volgende:
Ik laat niemand meelezen. De linkjes komen spontaan mijn PM binnen. En zodra ik hier 1 post had geplaatst was je binnen 5 minuten aanwezig. Doe dus maar niet alsof je niet hebt zitten wachten tot ik zou reageren. :w
Jij wenst je te bewijzen door jouw waarheid hard en onverdroten te verkondigen en iedereen belachelijk te maken die het daar niet mee eens is door het posten van allerlei 'oud vuil' dat je feilloos boven water weet te halen.quote:Ik dram helemaal niet om aandacht. Jij moet je zonodig "bewijzen" door topics op slot te komen waar weinig aan de hand was.
En dan zeuren dat ik bijval krijg van kloonsquote:Op zondag 15 april 2007 02:22 schreef Larissa het volgende:
Gek hè, dat ik topics sluit, als mod zijnde? Wie zou het verwachtenquote:Ik dram helemaal niet om aandacht. Jij moet je zonodig "bewijzen" door topics op slot te komen waar weinig aan de hand was.
Ik heb geen katten, gek.quote:
Je bent een ruziezoekend kreng.. en kritiek op jou zit je nog steeds dwars he? Had ik destijds toch gelijk hoe onvolwassen je bent. Je ging toen ook al bleren dat je me liever niet meer in R&P zag.quote:Op zondag 15 april 2007 02:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En dan zeuren dat ik bijval krijg van kloons.
[..]
Gek hè, dat ik topics sluit, als mod zijnde? Wie zou het verwachten.
En nee, als iemand iets moest bewijzen bent jij het, toen je je grote bek opzette over hoe onvolwassen we wel zijn, uit het niets, zonder dat ik je eerder in R&P heb gezien.
Niet zo janken dus, je hebt bij deze de aandacht die je wilde.
Kritiek op jou zit je nooit dwars hé??quote:Op zondag 15 april 2007 02:27 schreef Larissa het volgende:
[..]
Je bent een ruziezoekend kreng.. en kritiek op jou zit je nog steeds dwars he? Had ik destijds toch gelijk hoe onvolwassen je bent. Je ging toen ook al bleren dat je me liever niet meer in R&P zag.![]()
We kunnen nu eenmaal niet allemaal kontlikkers zijn, eng wijf.![]()
Wow, die tunnelvisie van je is om jaloers op te zijn. Tis dat ik te lui ben om het FB-topic van destijds erbij te pakken, dus wat jij wil.quote:Op zondag 15 april 2007 02:27 schreef Larissa het volgende:
[..]
Je bent een ruziezoekend kreng.. en kritiek op jou zit je nog steeds dwars he? Had ik destijds toch gelijk hoe onvolwassen je bent. Je ging toen ook al bleren dat je me liever niet meer in R&P zag.![]()
We kunnen nu eenmaal niet allemaal kontlikkers zijn, eng wijf.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |