quote:Op zondag 15 april 2007 03:35 schreef Sell.Kay het volgende:
Bier!
He, daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zondag 15 april 2007 03:37 schreef tong80 het volgende:
Ik vind het schandalig hoe Larissa hier wordt benaderd. Ok ze heeft haar minpunten maar het blijft een mens
Stiekem vodkaquote:
Vooroordelenquote:Op zondag 15 april 2007 03:37 schreef Sell.Kay het volgende:
Ik ben misschien een newbie, maar ik weet wel dat Larissa niet leuk is.
Ik noem het observatiequote:
Maar ik ben hardgekooktquote:Op zondag 15 april 2007 03:39 schreef svann het volgende:
[..]
Nee, zo vers uit het ei nog niet.
Eerst even opdrogen.
Ik heb de bagger nog niet zien langskomenquote:Op zondag 15 april 2007 03:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Hou die bagger 's weg.
Maar echt poeslief ben je ook niet. Weet je wel hoeveel verdriet je me doet met het woord gek ?quote:
Hè, ik houd wel van flauwquote:
Ik ook nietquote:Op zondag 15 april 2007 03:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb de bagger nog niet zien langskomen
He, maar jij ben nieuw dus. Heb je je tieten al gepost?quote:
Ja mensen ogen je ogen dan gaat er een nieuwe wereld voor je ogen ogen.quote:Op zondag 15 april 2007 03:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ogen je open kutnewbie
tong80wat quote je bagger
Zonder Larissa is niet flamen off-topic?quote:Op zondag 15 april 2007 03:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Hou die bagger 's weg.
Heb je m'n ava nog niet bekeken?quote:Op zondag 15 april 2007 03:45 schreef doka het volgende:
[..]
He, maar jij ben nieuw dus. Heb je je tieten al gepost?
</bagger>
Ow, nu je het zegt. Het is niet echt overduidelijk, zeg maarquote:
Ik zie het opeens niet meer zo helder, tong.quote:Op zondag 15 april 2007 03:46 schreef tong80 het volgende:
Ja mensen ogen je ogen dan gaat er een nieuwe wereld voor je ogen ogen.
Beter krijg je ook nietquote:Op zondag 15 april 2007 03:48 schreef doka het volgende:
[..]
Ow, nu je het zegt. Het is niet echt overduidelijk, zeg maar
quote:
Lees dan mijn topic uit GC evenquote:Op zondag 15 april 2007 03:49 schreef tong80 het volgende:
Ik ben naar cricket aan het kijken. Dat is nog saaier dan dit topic. Terwijl ze het hebben over een vermoorde coach
Goed gedaan jongen. Nu voelt Larissa zich helemaal oudquote:
Jongenquote:Op zondag 15 april 2007 03:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed gedaan jongen. Nu voelt Larissa zich helemaal oud
Hou eens opquote:Op zondag 15 april 2007 03:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
[afbeelding]
het wordt steeds beter
en wat een mooie topique in gc
Ja hallo.....je houdt van stijldansenquote:
Dus, vrouwquote:
Joking. Ik ga pitten. Trusten Sell.Kay. Slaapze voor straks.quote:
Fayequote:Op zondag 15 april 2007 04:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Joking. Ik ga pitten. Trusten Sell.Kay. Slaapze voor straks.
Ik vervang even het woord Larissa door Driek.quote:Op zondag 15 april 2007 03:37 schreef tong80 het volgende:
Ik vind het schandalig hoe Larissa hier wordt benaderd. Ok ze heeft haar minpunten maar het blijft een mens
Ik schreef toch al dat ze een mod van niks is? Dat heeft ze met dit topic eens te meer aangetoond.quote:Op zondag 15 april 2007 03:34 schreef tong80 het volgende:
Net de OP gelezen. Er zijn mods voor minder uit hun functie gezet
Valt me van je tegen Laris, je wordt toch niet volwassen hequote:Op zondag 15 april 2007 11:55 schreef Larissa het volgende:
Zo schokkend was het nou ook weer niet. Een hoop getrol van Clumsy en weinig sjoege van mijn kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |