quote:Op zondag 15 april 2007 11:56 schreef liefie_ het volgende:
goeiemorgen!
godver
ik ga niet openen hoor dat doe ik nooit
Uiteraard. Wij putten in deze uit dezelfde bron van inspiratiequote:Op zondag 15 april 2007 12:03 schreef AirwiN het volgende:
Deze was het eerst en ik vind 'm het leukst... Om redenen die ik niet nader ga toelichten, maar die Litpho als geen ander begrijpt!
Je trekt litpho voorquote:Op zondag 15 april 2007 12:03 schreef AirwiN het volgende:
Deze was het eerst en ik vind 'm het leukst... Om redenen die ik niet nader ga toelichten, maar die Litpho als geen ander begrijpt!
De toetsenist was helemaal gestoord, stagediven, overal tegenaan rennen, in de microfoon schreeuwen, op z'n bek gaan, kop stoten, dat soort dingen. En bij het laatste nummer was de zaal wel leuk verlicht. Maar verder niet erg boeiendquote:Op zondag 15 april 2007 12:03 schreef Memento-Mori het volgende:
ja waar gaan we nou verder![]()
CL heb ik nog iets gemist gister?
Afgezien van onze voorliefde voor John Irving, waar jij notabene geeneens op hebt gereageerdquote:
arme wijquote:
niks gemist dusquote:Op zondag 15 april 2007 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De toetsenist was helemaal gestoord, stagediven, overal tegenaan rennen, in de microfoon schreeuwen, op z'n bek gaan, kop stoten, dat soort dingen. En bij het laatste nummer was de zaal wel leuk verlicht. Maar verder niet erg boeiend.
Litpho stelde zichzelf bijvoorbeeld wel voor bij onze eerste ontmoeting. Zulke dingen blijven je toch bij, en dat wordt als positief ervaren!quote:
Je bedoeld toen ik al een half uur wanhopig naar elke auto die er ook maar een beetje plausibel uitzag stond te zwaaien?quote:Op zondag 15 april 2007 12:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Litpho stelde zichzelf bijvoorbeeld wel voor bij onze eerste ontmoeting.
quote:Op zondag 15 april 2007 12:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bedoeld toen ik al een half uur wanhopig naar elke auto die er ook maar een beetje plausibel uitzag stond te zwaaien?.
Je wil niet weten hoeveel virtuele handjes ik heb geschud van bestuurders die die hand overduidelijk hard nodig hadden voor het verkeerquote:Op zondag 15 april 2007 12:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Allemaal omdat je jezelf heel graag wilde voorstellen toch?
nouhouquote:Op zondag 15 april 2007 12:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Litpho stelde zichzelf bijvoorbeeld wel voor bij onze eerste ontmoeting. Zulke dingen blijven je toch bij, en dat wordt als positief ervaren!![]()
Zit er nog iets in je pocketverzameling wat ik leuk vind? Die marketingboeken ga je aan mij in ieder geval niet slijtenquote:Op zondag 15 april 2007 12:13 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik wil boeken verkopen, NU!
Gelukkig weet je dat ik in het echt best meeval!quote:
Het zijn wel van die pocketpakketten van de middelbare school. Ik weet niet of dat wat voor jou is.quote:Op zondag 15 april 2007 12:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zit er nog iets in je pocketverzameling wat ik leuk vind? Die marketingboeken ga je aan mij in ieder geval niet slijten.
Nog maar dertien dagen en dan kunnen we weer!quote:Op zondag 15 april 2007 12:14 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik kus en knuffel Airwin altijd.
Yeah babyquote:Op zondag 15 april 2007 12:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog maar dertien dagen en dan kunnen we weer!![]()
Ah, nee, vermoedelijk niet. Ik heb net een paar maanden terug al mijn nog liggende Nederlandse literatuur uit dergelijke pakketten weggedaan. Een deel van de Engelse is wel gebleven.quote:Op zondag 15 april 2007 12:15 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Het zijn wel van die pocketpakketten van de middelbare school. Ik weet niet of dat wat voor jou is.
En die zou je gratis mogen hebben hoor.
Jij kent AirwiN duidelijk niet goed genoegquote:
Ik knuffel niet op de eerste ontmoeting...quote:Op zondag 15 april 2007 12:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij kent AirwiN duidelijk niet goed genoeg.
Ik bedoel maar.quote:Op zondag 15 april 2007 12:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, nee, vermoedelijk niet. Ik heb net een paar maanden terug al mijn nog liggende Nederlandse literatuur uit dergelijke pakketten weggedaan. Een deel van de Engelse is wel gebleven.
Oh nee?quote:Op zondag 15 april 2007 12:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik knuffel niet op de eerste ontmoeting...![]()
ik sowieso nietquote:Op zondag 15 april 2007 12:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij was een uitzondering!quote:
En kijk eens hoe verbitterd je daardoor bent geworden!quote:
quote:Op zondag 15 april 2007 12:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En kijk eens hoe verbitterd je daardoor bent geworden!![]()
Knuffel?quote:
Ook niet op de tweedequote:Op zondag 15 april 2007 12:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik maak het goed de eerstvolgende keer, ok?quote:
quote:Op zondag 15 april 2007 12:29 schreef Memento-Mori het volgende:
leuk zo bij je ouders en dan gaan ouders weg![]()
quote:LONDEN - Een 17-jarige Britse heeft vrienden, kennissen en volslagen onbekenden uitgenodigd voor een zogenoemd Skin-feestje, waarbij het de bedoeling was het ouderlijk huis zo efficiënt mogelijk uit te wonen. Het resultaat mocht er zijn, meldden Britse media vrijdag.
De familie kan een maand lang het huis niet bewonen, de sloopschade beloopt een slordige 20.000 pond en dochterlief woont nu in bij vrienden.
"Het huis is verkracht, totaal onteerd. Het maakt me fysiek ziek als ik naar binnen ga. Ik liet het huis in smetteloze staat achter en nu kan ik het niet meer aan om naar binnen te stappen", aldus de moeder van de opstandige tiener na thuiskomst van wat een kort vakantietripje zonder tienerdochter had moeten worden. Het huis wordt nu door professionele schoonmakers gereinigd en opnieuw ingericht, aldus The Times.
Urine
'Vrienden' van Rachel Bell trokken onder meer lampen van het plafond, stalen geld en juwelen, drukten peuken uit op het tapijt, kotsten in wastafels, lieten overal gebruikte condooms slingeren en urineerden als klap op de vuurpijl op de trouwjurk van Rachels moeder. Zeven politieauto's, en een hondenbrigade moesten er aan te pas te komen om het feestje met meer dan tweehonderd gasten te beëindigen.
(c) ANP
ik mag volgend weekend niet eens thuis komenquote:Op zondag 15 april 2007 12:29 schreef Memento-Mori het volgende:
leuk zo bij je ouders en dan gaan ouders weg![]()
Altijdquote:Op zondag 15 april 2007 12:32 schreef liefie_ het volgende:
oeh dankje litpho
Gelukkig zat 'ie nog onder m'n CTRL-Vquote:Op zondag 15 april 2007 12:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik mag volgend weekend niet eens thuis komen
mn zusje (die niet op kamers wil want dat kost geld) wil t huis voor zichzelf
dus ja dan moeten wij wijken he
quote:LONDEN - Een 17-jarige Britse heeft vrienden, kennissen en volslagen onbekenden uitgenodigd voor een zogenoemd Skin-feestje, waarbij het de bedoeling was het ouderlijk huis zo efficiënt mogelijk uit te wonen. Het resultaat mocht er zijn, meldden Britse media vrijdag.
De familie kan een maand lang het huis niet bewonen, de sloopschade beloopt een slordige 20.000 pond en dochterlief woont nu in bij vrienden.
"Het huis is verkracht, totaal onteerd. Het maakt me fysiek ziek als ik naar binnen ga. Ik liet het huis in smetteloze staat achter en nu kan ik het niet meer aan om naar binnen te stappen", aldus de moeder van de opstandige tiener na thuiskomst van wat een kort vakantietripje zonder tienerdochter had moeten worden. Het huis wordt nu door professionele schoonmakers gereinigd en opnieuw ingericht, aldus The Times.
Urine
'Vrienden' van Rachel Bell trokken onder meer lampen van het plafond, stalen geld en juwelen, drukten peuken uit op het tapijt, kotsten in wastafels, lieten overal gebruikte condooms slingeren en urineerden als klap op de vuurpijl op de trouwjurk van Rachels moeder. Zeven politieauto's, en een hondenbrigade moesten er aan te pas te komen om het feestje met meer dan tweehonderd gasten te beëindigen.
(c) ANP
Zeg eens niet van die enge dingen, Twist.quote:
Lekker om achter de computer te kruipen,quote:
ja maar ik moet mn zus dan toch hebben, niet mn ouders...quote:Op zondag 15 april 2007 12:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig zat 'ie nog onder m'n CTRL-V
[..]
Iets wat wij eraan kunnen doen? Behalve zo eens een terrasje opzoeken uiteraardquote:
mja helaas niet, eigen stomme schuld om nmaar Friesland te gaanquote:Op zondag 15 april 2007 12:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iets wat wij eraan kunnen doen? Behalve zo eens een terrasje opzoeken uiteraard.
Ik wacht tot de zon fatsoenlijk op mn balkon staat en dan lekker bakken.quote:Op zondag 15 april 2007 12:45 schreef Frezer het volgende:
[..]
Lekker om achter de computer te kruipen,!
Kleed je aan en ga er heen! Alsof je in Friesland langer dan 4 minuten onderweg kunt zijn!quote:Op zondag 15 april 2007 12:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja helaas niet, eigen stomme schuld om nmaar Friesland te gaanbel ik mn ouders zitten ze op het terras bij de boulevard
lekekr gezellig
Leermoment.quote:Op zondag 15 april 2007 12:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja helaas niet, eigen stomme schuld om nmaar Friesland te gaanbel ik mn ouders zitten ze op het terras bij de boulevard
lekekr gezellig
het is idd vlakbij en ik ben al aangekleed maar geloof dat ze mij er neit bij willen hebben en ze komen zo deze kant opquote:Op zondag 15 april 2007 12:48 schreef Nosh het volgende:
[..]
Kleed je aan en ga er heen! Alsof je in Friesland langer dan 4 minuten onderweg kunt zijn!
Niets wat je verhindert om zo de trein terug naar Utrecht te pakken, toch? Dan kan je nog mooi een namiddagzonnetje in het verre zuiden meepakkenquote:Op zondag 15 april 2007 12:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja helaas niet, eigen stomme schuld om nmaar Friesland te gaan
dat doet geld kostenquote:Op zondag 15 april 2007 12:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niets wat je verhindert om zo de trein terug naar Utrecht te pakken, toch? Dan kan je nog mooi een namiddagzonnetje in het verre zuiden meepakken.
Ik ga mijn buurmeisjes 5 jaar aan therapie bezorgen door..*gasp* een korte broek aan te trekken.quote:Op zondag 15 april 2007 12:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wacht tot de zon fatsoenlijk op mn balkon staat en dan lekker bakken.
dat is een goed idee! zo kan ik mn zusje terug pakken! gaan liggen zonnen in de tuin!quote:Op zondag 15 april 2007 12:53 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik ga mijn buurmeisjes 5 jaar aan therapie bezorgen door..*gasp* een korte broek aan te trekken.
Met een beetje geluk kan ik ze eeuwige sneeuwblindheid en huilpartijen bij de kleur 'wit' bezorgen.
Het wordt geweldig.
Omdat ze jaloers is op je mooie oranje onderbenen?quote:
nee ze heeft iets tegen mn borstjes en billetjesquote:Op zondag 15 april 2007 12:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Omdat ze jaloers is op je mooie oranje onderbenen?
Wat een geweldige familie heb je toch!quote:Op zondag 15 april 2007 13:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee ze heeft iets tegen mn borstjes en billetjes
als ik een laag topje draag gaat ze ook schelden en zo
gewoon lekker brabants en zo gek als een deurquote:Op zondag 15 april 2007 13:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wat een geweldige familie heb je toch!.
quote:Op zondag 15 april 2007 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Mijn zus had gister leuk truitje gekocht van Esprit.
Zegt ze tegen mij, 'Jij kan deze ook wel aan, ze hadden ze ook in heel groot, XXL of zo'..
Zegt ze tegen mij, 'Jij kan deze ook wel aan, ze hadden ze ook in heel groot, XXL of zo'..
Wil je graag in een S kunnen passen?quote:
neuh, maar zussen verdienen gewoon pak slaag.quote:Op zondag 15 april 2007 13:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wil je graag in een S kunnen passen?.
Woohoo, kijk maar uit, Aarti op oorlogspad.quote:Op zondag 15 april 2007 13:13 schreef Aarti het volgende:
[..]
neuh, maar zussen verdienen gewoon pak slaag.
Zo van ik dacht dat 'ie laatst was opgeheven. Iedereen kwam opeens andere SC's overvallenquote:Op zondag 15 april 2007 14:07 schreef JDude het volgende:
Deze SC is toch nog wel een SC enzo?
Ja. Maar met het huidige weer iets S'er dan normaalquote:Op zondag 15 april 2007 14:07 schreef JDude het volgende:
Deze SC is toch nog wel een SC enzo?
Begrijpbaar. Al is het hier binnen beter uit te houden dan buitenquote:Op zondag 15 april 2007 14:10 schreef Litpho het volgende:
Ja. Maar met het huidige weer iets S'er dan normaal.
Je zal.quote:Op zondag 15 april 2007 14:25 schreef dawg het volgende:
Zal ik, of zal ik niet?
Het zou zonde zijn als je niet zal.quote:Op zondag 15 april 2007 14:25 schreef dawg het volgende:
Zal ik, of zal ik niet?
Ik kan uiteraard niet voor Nosh spreken, maar ik denk dat onze huidige afstand veilig genoeg is voor het merendeel van de dingen die in je op zouden komen.quote:
Ik ben voor c_c natuurlijk. c_c.quote:Op zondag 15 april 2007 14:39 schreef TwistedDarling het volgende:
Larissa, kom 's hier
Wat een relclown is het ook.
jezus, 't is april. gewoon blijven drinken en niet debiel doen.quote:Op zondag 15 april 2007 14:39 schreef Q. het volgende:
109 Teletekst zo 15 apr
Marathon Rotterdam gestaakt
` De organisatie van de Rotterdamse
marathon heeft besloten de wedstrijd
te staken.Dat is bekendgemaakt op een
persconferentie.Door het warme weer
waren er al 19 mensen onwel geworden.
Trek ze uit. Dan komt de wind ook op plekken die voorheen afgeschermd waren.quote:Op zondag 15 april 2007 14:49 schreef liefie_ het volgende:
ik vind t warme weer opeens niet meer leuk
de hond stikt bijna en ik plak helemaal en ik heb geen leuke kleren
Dat belooft nog wat voor de komende zomer. Als de eerste veertiger ooit in Nederland wordt gehaald bij windstil en zeer vochtig weer.quote:Op zondag 15 april 2007 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
jezus, 't is april. gewoon blijven drinken en niet debiel doen.
maar ik ben een halve wortelquote:Op zondag 15 april 2007 14:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Trek ze uit. Dan komt de wind ook op plekken die voorheen afgeschermd waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |