Dat laat hij dit seizoen anders nog niet echt zien.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij scoort, lekker boeiend, daarvoor is hij gehaald.
Dirk is van andere klasse dan Fernando.......quote:Op woensdag 12 december 2007 00:02 schreef Adelante het volgende:
Als ik hem vanavond vergeleek met Torres, dan mag Dirk nog niets eens de schoenen van Fernando poetsen
zoals mijn oma altijd zei: "je hebt werkpaarden en je hebt luxe paarden"quote:Op woensdag 12 december 2007 07:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dirk is van andere klasse dan Fernando.......
Ik ben nog steeds van mening dat een type als Ruud van Nistelrooy spelers als Kuijt om hem heen nodig heeft!!quote:Op woensdag 12 december 2007 10:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
zoals mijn oma altijd zei: "je hebt werkpaarden en je hebt luxe paarden"
hij scoort alleen als het er niet toe doet. Verder mist hij alle kansen en kan hij niet voetballen.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij scoort, lekker boeiend, daarvoor is hij gehaald.
Nee, ruud heeft spelers nodig die een bal aan kunnen nemen en kunnen passen.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds van mening dat een type als Ruud van Nistelrooy spelers als Kuijt om hem heen nodig heeft!!
DUS?? Kuijt zn goal gemist ofzo??quote:Op woensdag 12 december 2007 11:12 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nee, ruud heeft spelers nodig die een bal aan kunnen nemen en kunnen passen.
Charisteas scoort soms ook wel eens. Ruud heeft een speler nodig ala Bergkamp, Van Persie of Sneijder die hem vrij kunnen zetten voor de goal. Niet een lelijk incest hoofd die alleen maar kan rennen en 'hard werken'. Als van basten verstand van voetbal heeft laat hij kuyt thuis komend ek,quote:Op woensdag 12 december 2007 11:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
DUS?? Kuijt zn goal gemist ofzo??
Jij mag Kuyt niet en daarop baseer je in 9 van de 10 gevallen je mening, niet echt objectief.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:52 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Charisteas scoort soms ook wel eens. Ruud heeft een speler nodig ala Bergkamp, Van Persie of Sneijder die hem vrij kunnen zetten voor de goal. Niet een lelijk incest hoofd die alleen maar kan rennen en 'hard werken'. Als van basten verstand van voetbal heeft laat hij kuyt thuis komend ek,
quote:Op woensdag 12 december 2007 11:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
DUS?? Kuijt zn goal gemist ofzo??
Wat vind jij dan van Dirk Kuyt?quote:Op woensdag 12 december 2007 18:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij mag Kuyt niet en daarop baseer je in 9 van de 10 gevallen je mening, niet echt objectief.
Jij mag hem wel omdat hij zo triest slijmt voor de camera en zegt dat hij bij feyenoord terugkomt. (terwijl hij dat ook zei bij katwijk en utrecht) Dus dat is niet echt objectief. Hij kan niet voetballen en dat hebben van basten en benitez ook door.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij mag Kuyt niet en daarop baseer je in 9 van de 10 gevallen je mening, niet echt objectief.
Als-ie niet kon voetballen werd hij niet gekocht door Liverpool (die dat dan ook al bij Feyenoord hadden moeten zien) en was hij ook nooit geselecteerd voor het Nederlands elftal dus dat is bullshit. Ik ben geen Kuijt-fan maar hij heeft zo zijn eigen kwaliteiten en jij mag je mening absoluut uiten maar je moet niet overdrijven.quote:Op donderdag 13 december 2007 00:08 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Jij mag hem wel omdat hij zo triest slijmt voor de camera en zegt dat hij bij feyenoord terugkomt. (terwijl hij dat ook zei bij katwijk en utrecht) Dus dat is niet echt objectief. Hij kan niet voetballen en dat hebben van basten en benitez ook door.
Bij Katwijk komt ie nooit terug hoor. Daar mag ie de poort niet eens in.quote:Op donderdag 13 december 2007 00:08 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Jij mag hem wel omdat hij zo triest slijmt voor de camera en zegt dat hij bij feyenoord terugkomt. (terwijl hij dat ook zei bij katwijk en utrecht) Dus dat is niet echt objectief. Hij kan niet voetballen en dat hebben van basten en benitez ook door.
?quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Bij Katwijk komt ie nooit terug hoor. Daar mag ie de poort niet eens in.
Oh ja natuurlijkquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:30 schreef belanov het volgende:
[..]
ik gok dat hij doelt op dat Kuijt speelde bij Quick Boys, niet bij concurrent VV Katwijk
Niet voor Katwijkers.quote:
ach hoe vaak hoeven ze dan niet te juichen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Niet voor Katwijkers.
Er zijn zelfs mensen van vv Katwijk die niet juichen als Kuijt scoort voor Oranje.
die stelling is sowieso moeilijk te bewijzen iddquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:12 schreef YebCar het volgende:
[..]
ach hoe vaak hoeven ze dan niet te juichen?
Ga je dat nou elke keer doen als Liverpool gespeeld heeft? Beetje zielig, hè.quote:Op zondag 16 december 2007 16:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een draak van een wedstrijd speelde hij vandaag toch
Hoe bedoel je elke keer? Zijn ook zat wedstrijden geweest waar ik dat niet heb gedaan, maar vandaag viel het me gewoon extreem op.quote:Op zondag 16 december 2007 16:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga je dat nou elke keer doen als Liverpool gespeeld heeft? Beetje zielig, hè.
dit is een afzeik-topic geloof ikquote:Op zondag 16 december 2007 16:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga je dat nou elke keer doen als Liverpool gespeeld heeft? Beetje zielig, hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |