Dirk geeft ook geen fuck om het Nederlands elftal. Kijk eens naar hem bij Liverpool.quote:Op zondag 15 april 2007 18:01 schreef Qwea het volgende:
Ja, nee ik vind hem niet geweldig spelen. Altans, niet toen ik hem heb gezien in het NL elftal.
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd weinig sport kijk, maar ik zal eens de eerst komende wedstrijd van liverpool gaan bekijken.quote:Op zondag 15 april 2007 18:30 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Dirk geeft ook geen fuck om het Nederlands elftal. Kijk eens naar hem bij Liverpool.
Afgekeurd doelpunt, kopbal op lat. Ik heb de heren Drogba, kalou en crouch geen betere acties zien maken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:37 schreef MaxC het volgende:
Hij speelde vandaag dramatisch. Wel leuk dat hij de winnende inschoot
En 2 kansen die er gewoon in moeten gaan schiet die recht op de keeper af, wat een held.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:38 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Afgekeurd doelpunt, kopbal op lat. Ik heb de heren Drogba, kalou en crouch geen betere acties zien maken.
Toch in de finalequote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:39 schreef BigFire het volgende:
CL doelpunten teller: 0
Als hij straks met de grote oren in zijn handen staat, zal dat hem aan de spreekwoordelijke reet roesten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:39 schreef BigFire het volgende:
schevenko scoort daar ook te weining ( kan ook aan Chelsea liggen ) Dirk moet dan zijn 1ste nog maken of deze penalty moet geteld worden , maar dat gebeurd nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat ik al in het Liverpool - Chelsea topic zei:
Hij scoort helaas nog weinig in de CL, lijkt wel alsof hij daar iedere keer nog te lang twijfelt. Maar in de Premier League doet hij het goed, zijn eerste seizoen in een topcompetitie en toch al 12 treffers, kan alleen nog maar beter worden![]()
vanquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:37 schreef MaxC het volgende:
en toch stelt hij hem steeds op; rara waarom zou dat zijn?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:39 schreef BigFire het volgende:
ze hebben hem best wel hard nodig geloof ikquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:15 schreef Vakkie_W het volgende:
Kom maar terug naar Rotterdam
En danquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:15 schreef Vakkie_W het volgende:
Kom maar terug naar Rotterdam
Misschien aan het einde van het seizoen een doelsaldo van +1?quote:
Kijk even objectief, dan weet je dat het wel terecht was afgekeurd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:56 schreef Almere-Dude het volgende:
Nou ja hij heeft gescoord maar die werd onterecht afgekeurd.
idd!quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:47 schreef Dos37 het volgende:
Maar miste wel een paar kansen. Waaronder die laatste die moet er eingelijk gewoon in.
haalt de woorden uit mijnes mondquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:07 schreef Gelderland het volgende:
[..]
idd!
Dirk is een hardwerkende speler, een speler die je in je team moet hebben om te winnen ;altijd tot het gaat gaan en maar blijven lopen..
Maar een échte klasse spits die altijd wel scoort is het niet. Zoals hij gister 1 op 1 faalde met de doelman (buitenspel achteraf) faalde hij ook met het NL-elftal tegen Portugal. Precies op dezelfde manier, schoot hij de bal ook tegen de keeper..
Het is een type spits wat je soms nodig hebt, maar veel goals op hoog niveau moet je niet van hem verwachten…
eerste helft was niet goed, 2de erg goed in dienst vant elftal alleen helaas 2x buitenspel en pech met die kopbal!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:37 schreef MaxC het volgende:
En toch de finale spelen als basisspeler waarschijnlijkquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:20 schreef BB-boy het volgende:
Kuijt![]()
10 CL wedstrijden zonder te scoren. Dat doen maar weinig spitsen hem na![]()
zo in dienst spelen van het elftal als hij, dat doen maar weinig spitsen hem naquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:20 schreef BB-boy het volgende:
Kuijt![]()
10 CL wedstrijden zonder te scoren. Dat doen maar weinig spitsen hem na![]()
Door hem verloren we van Portugalquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:06 schreef Speed1971 het volgende:
Kuijt is en blijft in mijn optiek een mega overstachtte speler. Die kansen die hij miste tegen Chelsea, echt zeldzaam. Hij werkt altijd hard, das waar maar dat is het dan ook.
Door hem??? ben je helemaal gek, Marco had Boulah moeten wisselen en de andere spelers moesten zich gedragen!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Door hem verloren we van Portugal![]()
met een bril op zie je dat nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:49 schreef Suijk het volgende:
Hij zal toch wel iets van waarde hebben als ze hem overal blijven opstellen he.
Als je bij Liverpool in de basis staat en owen en die lange uit de basis houdt dan heb je wel degelijk kwaliteit voor de top.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:38 schreef One_conundrum het volgende:
Ik twijfel nog steeds over zijn kwaliteiten voor de top
Owen? Bellamy bedoel jequote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als je bij Liverpool in de basis staat en owen en die lange uit de basis houdt dan heb je wel degelijk kwaliteit voor de top.
Owen?? speelt niet bij Liverpool hoor!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als je bij Liverpool in de basis staat en owen en die lange uit de basis houdt dan heb je wel degelijk kwaliteit voor de top.
Wat heeft A'dam ermee te maken?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:33 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
daar hebben ze in Amsterdam een hele voetbalclub van!!
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hij Kuyt afzeiken ik Amsterdam afzeiken!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |