En toch de finale spelen als basisspeler waarschijnlijkquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:20 schreef BB-boy het volgende:
Kuijt![]()
10 CL wedstrijden zonder te scoren. Dat doen maar weinig spitsen hem na![]()
zo in dienst spelen van het elftal als hij, dat doen maar weinig spitsen hem naquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:20 schreef BB-boy het volgende:
Kuijt![]()
10 CL wedstrijden zonder te scoren. Dat doen maar weinig spitsen hem na![]()
Door hem verloren we van Portugalquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:06 schreef Speed1971 het volgende:
Kuijt is en blijft in mijn optiek een mega overstachtte speler. Die kansen die hij miste tegen Chelsea, echt zeldzaam. Hij werkt altijd hard, das waar maar dat is het dan ook.
Door hem??? ben je helemaal gek, Marco had Boulah moeten wisselen en de andere spelers moesten zich gedragen!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Door hem verloren we van Portugal![]()
met een bril op zie je dat nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:49 schreef Suijk het volgende:
Hij zal toch wel iets van waarde hebben als ze hem overal blijven opstellen he.
Als je bij Liverpool in de basis staat en owen en die lange uit de basis houdt dan heb je wel degelijk kwaliteit voor de top.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:38 schreef One_conundrum het volgende:
Ik twijfel nog steeds over zijn kwaliteiten voor de top
Owen? Bellamy bedoel jequote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als je bij Liverpool in de basis staat en owen en die lange uit de basis houdt dan heb je wel degelijk kwaliteit voor de top.
Owen?? speelt niet bij Liverpool hoor!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als je bij Liverpool in de basis staat en owen en die lange uit de basis houdt dan heb je wel degelijk kwaliteit voor de top.
Wat heeft A'dam ermee te maken?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:33 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
daar hebben ze in Amsterdam een hele voetbalclub van!!
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hij Kuyt afzeiken ik Amsterdam afzeiken!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |