Prospera zeker weer...quote:Op zondag 15 april 2007 04:41 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ja nog eentje.....maar oke,ik volg deze wel
Verdwijnende-COS-Topic-Bug-Of-Infernal-Doom.quote:Op zondag 15 april 2007 04:43 schreef cindy10 het volgende:
hoewel ik nu twijfel of ik wel bij de goede paardenkont zit,want zie in de topics nog maar 1 COS staan en das niet deze???
in normale mensentaal is dat...?quote:Op zondag 15 april 2007 04:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Verdwijnende-COS-Topic-Bug-Of-Infernal-Doom.
Ben jij op Brian?quote:Op zondag 15 april 2007 04:46 schreef cindy10 het volgende:
[..]
oke das duidelijk,zelfs voor klootjesvolk zoals ikke![]()
Dat denk ik ook. Om de woorden van Egbert (BB 2006) te gebruiken : Ik steek nog een borrel op en schenk m'n laatste sigaret in.quote:Op zondag 15 april 2007 04:45 schreef Disana het volgende:
Het duurt niet lang meer voor het licht wordt. Ik neem aan dat de gevoelige Eginia dat ook wel weet, en de bevalling maar weer een dagje uitstelt...
Dan kun je toch geen klootjesvolk zijn?quote:Op zondag 15 april 2007 04:47 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nee ben niet op brian,en beter nog....ook niet onder hem!![]()
hmmzz daar zit wat in.....ga denk ik maar nieuwe benaming zoeken....quote:Op zondag 15 april 2007 04:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan kun je toch geen klootjesvolk zijn?
Ga eensch heen met je veel te laat geopende topic!quote:Op zondag 15 april 2007 04:49 schreef Prospera het volgende:
Hier dus![]()
[COS # 1139] Bolle weigert te bevallen
Mijn OP was veel mooierquote:Op zondag 15 april 2007 04:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga eensch heen met je veel te laat geopende topic!![]()
![]()
Als ze woensdag uitgeteld is, kun je nog niet spreken van uitstellen. De vorige 5 veulens van haar kwamen allemaal precies op de getelde dag.quote:Op zondag 15 april 2007 04:45 schreef Disana het volgende:
..... en de bevalling maar weer een dagje uitstelt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |