abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48603969
Sjoerd van der Waal ingevallen zag ik. Geen speeltijd voor Alex. Nu ja, er komt nog een kampioenscompetitie. Verboom goed gekeept?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_48604378
quote:
Op zondag 22 april 2007 16:49 schreef F1Bas het volgende:
Dat ons spel gister tegenviel ben ik ben je eens SCH maar bij de derby is meestal geen mooi voetbal.

Hpayne, ben je het eens met SCH? De nederlaag was zeker niet onterecht. Maar ik ben dan ook ROOD.

Mijn verslag komt later, heb nu weinig tijd.
Was geen beste wedstrijd inderdaad, maar dat zijn belangrijke wedstrijden zelden, zie IJsselmeervogels-Nunspeet e.d.
Vond op een gegeven moment Spakenburg wel de gevaarlijkste ploeg, vooral na de 0-1. Daarin hadden ze toe kunnen slaan.
Maar je ziet dat de kwaliteit van de Vogels toch uiteindelijk komt bovendrijven, vooral ook in de breedte van de selectie. De wissels van Spakenburg brachtten niks extra. Terwijl ik Schouten en v d Waal (ja MM) erg goed vond invallen.
En als je het over kwaliteit hebt, heb je het over de Winters. 1 schitterend balletje van Kevin en Jeffrey staat vrij voor de goal en faalt niet. Dat is het verschil denk ik.
En daarom is IJsselmeervogels de terechte kampioen dit jaar.
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_48620980
Nou het was mij het dagje wel gister, in meerdere opzichten!

's Morgens even een alternatief gevonden voor de drooglegging, dat was het gister zeker niet haha.

's Middags al vroeg sfeer proeven en met z'n allen de rooie spelers alvast aanmoedigen bij het warm lopen. Het was echt een supersfeer.

De eerste helft speelde de Vogels heel slecht en had het zo 0-2 kunnen worden, echter door een super redding van Verboom bleef het 0-1. De penalty leek voor mij terecht maar blijkbaar was het niet zo als ik het zo om mij heen hoor.
De 2e helft ging een stuk beter en heeft Spakenburg weinig echte goede kansen gehad. En ja, 1 tegen 1 maakt Jeffrey bijna alles af, dus ook deze, al zou ik nog bijna zeker weten dat hij naast ging

Toen kon het feest losbarsten. Rond half 9 was de huldiging in de haven met natuurlijk veel fakkels en sfeer. Daarna was er een feest in de sporthal op de Westmaat en daar was het nog lang heel gezellig.

Aksit , wat een super irritant mannetje is dat, hem gun ik deze nederlaag het meest van allemaal.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_48643708
Sprak gisteren Alex de Jong even, die woont vlak bij me. Heb hem gefeliciteerd met de titel. Met name de intocht in de haven had diepe indruk gemaakt op hem. "10000 uitzinnige mensen!"
www.thuisuiteten.nl
pi_48647467
Maar die lange blonde, die De Winter - die is normaal heel goed ofzo? Want die vond ik zaterdag 1 van de slechtste van het veld. Hij werkte niet, stond alleen te jammeren als hij de bal niet kreeg maar stond veel buitenspel enz. En een hele lamme balbehandeling, zo stuntelig. Zag er absoluut geen uitblinker in maar misschien had ie een slechte dag?
pi_48647840
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:09 schreef SCH het volgende:
Maar die lange blonde, die De Winter - die is normaal heel goed ofzo? Want die vond ik zaterdag 1 van de slechtste van het veld. Hij werkte niet, stond alleen te jammeren als hij de bal niet kreeg maar stond veel buitenspel enz. En een hele lamme balbehandeling, zo stuntelig. Zag er absoluut geen uitblinker in maar misschien had ie een slechte dag?
Technisch niet de beste speler, het is alles of niets. Maar 1 tegen 1 scoort hij zo goed als alles. Hij wordt nu gescout door Dordt.

Hij heeft niet voor niks al 23 goals, daarom staat hij daar. Voor het voetbal staat Kemper naast hem in de spits, dat is technisch de beste speler bij ons.
pi_48677721
Jeffrey Winter heeft trouwens nog een tijdje bij AZ gevoetbald meen ik. Dus is al eens in beeld geweest bij de profs.
www.thuisuiteten.nl
pi_58244116
Zaterdag is het weer zover maar wie verandert die titel even
pi_58244657
quote:
Op woensdag 23 april 2008 02:51 schreef F1Bas het volgende:
Zaterdag is het weer zover maar wie verandert die titel even
Als jullie winnen zaterdag is het seizoen geslaagd las ik ergens? dat lijkt me toch niet.
pi_58245530
Weet iemand hoe je hier (in de toekomst) het beste kaartjes voor kunt regelen? Want ik zou zo graag een keer die sfeer daar mee willen maken.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58252400
quote:
Op woensdag 23 april 2008 08:43 schreef Breach het volgende:
Weet iemand hoe je hier (in de toekomst) het beste kaartjes voor kunt regelen? Want ik zou zo graag een keer die sfeer daar mee willen maken.
Gewoon op tijd er heen gaan en kaartjes aan de kassa kopen.
pi_58255073
quote:
Op woensdag 23 april 2008 05:14 schreef HPayne het volgende:

[..]

Als jullie winnen zaterdag is het seizoen geslaagd las ik ergens? dat lijkt me toch niet.
Nee dat zeker niet maar als we de blauwen punten afpakken wat ze het kampioenschap kan kosten, maakt het het nog een beetje goed. Al heb ik in winnen een hard hoofd.
pi_58294307
Kaartjes zijn binnen
pi_58296336
Veel plezier Bas. Hopelijk winnen de rooien .
pi_58305624
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 09:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Veel plezier Bas. Hopelijk winnen de rooien .
pi_58306689
Wat klopt er nou van die verhalen op het Rooie forum Bassie? Lijkt dan er heel veel supporters niet (durven) gaan morgen? Of alleen voor de sfeeractie en dan weg, bang voor een dikke nederlaag.

Storm in een glas water en zal het morgen wel weer vol zijn met Rooien of komen ze echt niet? Kijk wat dat betreft nergens van op, zie ook het boekje over de Derby.
www.thuisuiteten.nl
pi_58306873
Zelf Evert ten NApel had het erover tijdens Liverpool - Chelsea

WAT EEN WEDSTRIJD GAAT HET WORDEN OWH OWH DE SPANNING IS NU AL TE SNIJDEN, DE PIZZA KOERIER, DE SLAGER IEDEREEN STOPT MET WERKEN EN GAAT NAAR DIT SPEKTAKEL.
AFC AJAX
pi_58306894
Bij de pizzeria en de Chinees werden vroeger de ruiten elke week ingegooid omdat ze op zondag open waren. Dus denk niet dat die naar het voetbal komen dan.
www.thuisuiteten.nl
pi_58306914
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 17:45 schreef methodmich het volgende:
Bij de pizzeria en de Chinees werden vroeger de ruiten elke week ingegooid omdat ze op zondag open waren. Dus denk niet dat die naar het voetbal komen dan.
wat was de reden?
AFC AJAX
pi_58306948
Nou, de plaatselijke bevolking was er niet blij mee dat die winkels hun deuren op zondag openden... Dus werden volgens de overlevering net zo lang de ruiten ingegooid tot ze de booschap hadden begrepen en de deuren sloten. Maar dat was nog in de tijd dat talentvolle Spakenburgers niet naar profclubs gingen / mochten vanwege het voetbal op zondag.
www.thuisuiteten.nl
pi_58307856
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 17:30 schreef methodmich het volgende:
Wat klopt er nou van die verhalen op het Rooie forum Bassie? Lijkt dan er heel veel supporters niet (durven) gaan morgen? Of alleen voor de sfeeractie en dan weg, bang voor een dikke nederlaag.

Storm in een glas water en zal het morgen wel weer vol zijn met Rooien of komen ze echt niet? Kijk wat dat betreft nergens van op, zie ook het boekje over de Derby.
De meesten die dat zeggen ken ik wel en zullen er morgen gewoon zijn. Van te voren vaak een grote mond maar ook een beetje om het vuurtje een beetje op te stoken.

Ik zou het ook zeer jammer vinden als sommige niet komen maar zie het niet gebeuren.
pi_58318059
Vandaag de dag dan. Overigens deels nog altijd een derby voor het kampioenschap, alleen dan van Spakenburg. Bij winst kunnen ze echter nog niet officieel de titel grijpen, maar wel een grote stap doen.

Veel plezier en vooral sterkte F1Bas, want de vorm aan jullie kant is niet best....
www.thuisuiteten.nl
pi_58318534
Het lijkt me duidelijk dat de blauwe weer gaan winnen.

Het enige wat rooie goed kunnen is doelpalen doorzagen.
  Trouwste user 2022 zaterdag 26 april 2008 @ 18:10:40 #124
7889 tong80
Spleenheup
pi_58323871
7-1 Oeps

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_58324649
7-1, wtf?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')