Ja, dat was zelfs te horen in het verslag van studio 1 gisterenquote:
Da's Rik De Saedeleer, maar vraag me niet welke wedstrijd.quote:Op zondag 22 april 2007 19:40 schreef Radegast het volgende:
In Studio 1 laten ze weleens een fragment uit de oude doos zien en dan hoor je een commentator "dag, moeder!!" roepen. Wie is die commentator? Waarvan is dat fragment? Staat dat op Youtube?
gelukkig was het niet op canvasquote:Op zondag 22 april 2007 19:49 schreef Heero87 het volgende:
Volgens de Belgacom-commentatoren één van de slechtste wedstrijden van het seizoen...
Ook niet echt moeilijk dit seizoen.. Ik kan echt met moeite nog naar Studio 1 kijken (op zaterdag) zonder bijna in slaap te vallenquote:Op zondag 22 april 2007 19:49 schreef Heero87 het volgende:
Volgens de Belgacom-commentatoren één van de slechtste wedstrijden van het seizoen...
Ja, een beauty was het wel, ik bedoel shitgoal in de zin van alwéér als je redelijk goed bezig bent, alwéér een doelpunt uit de lucht komt gevallen en ook alwéér een doelpunt dat niet ongrijpbaar is voor Stijnen.quote:Op zondag 22 april 2007 20:57 schreef Hrvat het volgende:
Shitgoal?
Jaloers precies, want een prachtige goal van niemand minder dan Ljubo !!!
Beetje voorbarige hoop, vriend!quote:Op zondag 22 april 2007 19:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Als straks gat 5 punten is.
Denken jullie dat 6 mei anderlecht-beveren kampioenswedstrijd kan zijn ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |