Volgens de co is het theater kijkenquote:Op zondag 22 april 2007 18:36 schreef Heero87 het volgende:
Tenzij Peter Vandenbempt zelf aan het meezingen is natuurlijk.
Gelijk heeft ie. Eentje met ondermaatse acteurs ook.quote:Op zondag 22 april 2007 18:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Volgens de co is het theater kijken![]()
Jup, gewisseld voor Mbokani.quote:Op zondag 22 april 2007 18:42 schreef Jasza het volgende:
Tchite geblesseerd?
quote:Op zondag 22 april 2007 19:19 schreef jorienvdherik het volgende:
61' Anderlecht 1 - 0 AA Gent
come on !
Nee, volgens mij zijn ze op de bank gewoon in slaap gevallen...quote:Op zondag 22 april 2007 19:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Nog wissels ?
Serieus?quote:Op zondag 22 april 2007 19:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Om het met de omroeper in Lokeren - Brussels van gisteren te zeggen (toen men de extra tijd toonde) : "En we moeten nog drie minuten hiernaar kijken"
Ja, dat was zelfs te horen in het verslag van studio 1 gisterenquote:
Da's Rik De Saedeleer, maar vraag me niet welke wedstrijd.quote:Op zondag 22 april 2007 19:40 schreef Radegast het volgende:
In Studio 1 laten ze weleens een fragment uit de oude doos zien en dan hoor je een commentator "dag, moeder!!" roepen. Wie is die commentator? Waarvan is dat fragment? Staat dat op Youtube?
gelukkig was het niet op canvasquote:Op zondag 22 april 2007 19:49 schreef Heero87 het volgende:
Volgens de Belgacom-commentatoren één van de slechtste wedstrijden van het seizoen...
Ook niet echt moeilijk dit seizoen.. Ik kan echt met moeite nog naar Studio 1 kijken (op zaterdag) zonder bijna in slaap te vallenquote:Op zondag 22 april 2007 19:49 schreef Heero87 het volgende:
Volgens de Belgacom-commentatoren één van de slechtste wedstrijden van het seizoen...
Ja, een beauty was het wel, ik bedoel shitgoal in de zin van alwéér als je redelijk goed bezig bent, alwéér een doelpunt uit de lucht komt gevallen en ook alwéér een doelpunt dat niet ongrijpbaar is voor Stijnen.quote:Op zondag 22 april 2007 20:57 schreef Hrvat het volgende:
Shitgoal?
Jaloers precies, want een prachtige goal van niemand minder dan Ljubo !!!
Beetje voorbarige hoop, vriend!quote:Op zondag 22 april 2007 19:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Als straks gat 5 punten is.
Denken jullie dat 6 mei anderlecht-beveren kampioenswedstrijd kan zijn ?
In die zin hou ik wel van shitgoals, zeker als het een punt voor genk opbrengt!quote:Op zondag 22 april 2007 20:58 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ja, een beauty was het wel, ik bedoel shitgoal in de zin van alwéér als je redelijk goed bezig bent, alwéér een doelpunt uit de lucht komt gevallen en ook alwéér een doelpunt dat niet ongrijpbaar is voor Stijnen.
Dat heb ik ooit in een Brugse derby nog gezien , geloof ikquote:Op zondag 22 april 2007 21:38 schreef Heero87 het volgende:
Ljubojevic pakt de bal met de arm aan, wil zelfs even stoppen, maar de scheidsrechter laat gewoon begaan.![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 22:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Mark de Man in Studio 1
Is hij international ?quote:Op zondag 22 april 2007 22:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
![]()
Nog een geluk dat hij niet in een voetbalprogramma op bezoek is
Sporadisch international.quote:Op zondag 22 april 2007 22:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Is hij international ?
samenvatting gezien
Joost, weet jij waar dat fragment van is? Heero heeft al gezegd dat de commentator Rik De Saedeleer is...quote:Op zondag 22 april 2007 19:40 schreef Radegast het volgende:
In Studio 1 laten ze weleens een fragment uit de oude doos zien en dan hoor je een commentator "dag, moeder!!" roepen. Wie is die commentator? Waarvan is dat fragment? Staat dat op Youtube?
In elk geval de legendarische Rik De Saedeleer natuurlijk. Maar die becommentarieerde elke match in die tijd. Ergens een match van de rode duivels op een WK in elk geval. Volgens mij is het niet van '86 , maar uit de openingsmatch van '82 , toen we wonnen van titelverdediger Argentinië. Maar helemaal zeker ben ik het niet.quote:Op zondag 22 april 2007 23:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
Joost, weet jij waar dat fragment van is? Heero heeft al gezegd dat de commentator Rik De Saedeleer is...
wat is dat voor gozer die jan wouters, denkt overal verstand van te hebbenquote:Op zondag 22 april 2007 23:17 schreef Heero87 het volgende:
Die Frank Raes slaagt er ook in om elke discussie af te breken...
Jan Wouters wil iets interessant aanbrengen, maar wordt prompt onderbroken door Raes: "Hoe zeg je dat in het Zuid-Afrikaans Jan?"![]()
Gozer ? Die man is een monument. Wat Rik De Saedeleer was voor TV , was Jan Wauters voor de radio. Jan becommentarieerde tussen de jaren '60 en 2000 elke grote sport (en voetbal)wedstrijd op de radio. Toen het voetbal ooit naar VTM verhuisde waren er zelfs duizenden gezinnen die het commentaar af zetten en de radio aan. Want Jan Wauters was daar. En dan had je zelfs het beeld niet eens nodig. Door naar Jan te luisteren zag je wat er gebeurde ...quote:Op zondag 22 april 2007 23:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wat is dat voor gozer die jan wouters, denkt overal verstand van te hebben
quote:Op zondag 22 april 2007 23:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
In elk geval de legendarische Rik De Saedeleer natuurlijk. Maar die becommentarieerde elke match in die tijd. Ergens een match van de rode duivels op een WK in elk geval. Volgens mij is het niet van '86 , maar uit de openingsmatch van '82 , toen we wonnen van titelverdediger Argentinië. Maar helemaal zeker ben ik het niet.
Hij gebruikte het trouwens ook nog eens in zijn 2de commentaarcarriere ... :http://www.valvas.be/?Page=262&Sort=Hits&ClipDetail=262
Ik moet hem ook niet..hij denkt inderdaad dat ie het allemaal weet, over alles..bah, als hij er zit is het al een reden om niet naar Studio 1 te kijken voor mij, op het WK vond ik 'm ook vreselijk..quote:Op zondag 22 april 2007 23:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Gozer ? Die man is een monument. Wat Rik De Saedeleer was voor TV , was Jan Wauters voor de radio. Jan becommentarieerde tussen de jaren '60 en 2000 elke grote sport (en voetbal)wedstrijd op de radio. Toen het voetbal ooit naar VTM verhuisde waren er zelfs duizenden gezinnen die het commentaar af zetten en de radio aan. Want Jan Wauters was daar. En dan had je zelfs het beeld niet eens nodig. Door naar Jan te luisteren zag je wat er gebeurde ...
Zit er eindelijk eens een co-commentator in Studio 1 die het gesprek wél telkens over voetbal weet te houden , is het weer niet goed. Liever de flauwe grappen van quick en flupke Brusselmans en Schepens dan ?quote:Op zondag 22 april 2007 23:27 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ik moet hem ook niet..hij denkt inderdaad dat ie het allemaal weet, over alles..bah, als hij er zit is het al een reden om niet naar Studio 1 te kijken voor mij, op het WK vond ik 'm ook vreselijk..
ja joh, en zeggen dat die man er zo mooi uit zietquote:Op zondag 22 april 2007 23:21 schreef Heero87 het volgende:
Zie je die Jan Wouters knipogen naar Mark De Man.
Nee, Filip Joos..quote:Op zondag 22 april 2007 23:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zit er eindelijk eens een co-commentator in Studio 1 die het gesprek wél telkens over voetbal weet te houden , is het weer niet goed. Liever de flauwe grappen van quick en flupke Brusselmans en Schepens dan ?
Tjah , men zette wel Geert De Vliegevanger bijna een decennium in de goal hier ...quote:Op zondag 22 april 2007 23:31 schreef BramKVO het volgende:
vnvd toonde Bailly andermaal dat ie een klasse beter is dan Stijnen. Eigenlijk ongelooflijk dat die nationale doelman is.
Het is ook iemand die zelf voetbalt dus weet vaak waarover die praat..quote:Op zondag 22 april 2007 23:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Filip Joos vind hem wel tof in die programa's en goede verslaggever
Ik zag net het doelpunt voor het eerst. Het zag er inderdaad niet goed uit. Ik weet niet of hij al veel punten pakte voor klup, maar A'lecht speelt ook niet denderend, al hebben die een keeper die alles stopt met Zitka, en kijk waar die staan. (al schort er meer bij klup natuurlijk).quote:Op zondag 22 april 2007 21:00 schreef EquisDe het volgende:
Blijkbaar weer een flater van Stijnen...
Crasson: "C'est un des plus mauvais gardiens de notre championnat"
was soms ook wel bij gebrek aan beter. Nu heb je met Bailly echt een wissel op de toekomst vind ik, een doelman met presence.quote:Op zondag 22 april 2007 23:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tjah , men zette wel Geert De Vliegevanger bijna een decennium in de goal hier ...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |