quote:quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:00 schreef Viswijfje het volgende:
Dubbel denken!
Pas had ik een discussie op een forum over uitgaan en seks.
Ik sprak sommige mensen die vonden dat je als vrouw jezelf omlaag haalt als je tijdens het uitgaan soms seks hebt met een jongen, en dat je dan gelijk een slet bent.
Dat vond ik toen onzin, en dat vind ik nog steeds!
Waarom zal ik als meisje niet los kunnen gaan tijdens het uitgaan?
Eigelijk wil ik graag een vriendje (het liefst met bruin haar) maar dat lukt niet gelijk omdat ik heel nauwkeurig ben.
Het kan mischien nog wel een jaar duren voordat ik zo'n vriendje vindt! Zou ik tot die tijd dan helemaal geen seks moeten hebben? Ben je gek!
Soms heb ik zin in seks zonder vriendje. En in de Starlight zijn altijd wel jongens die ook alleen seks willen zonder relatie.
Als ik dan een leuke jongen zie en we willen allebij maar één ding, waarom zouden we t dan niet doen?
Vinden we allebij fijn, t kost niks, en na afloop ook geen gedoe met uitmaken!
Maar waarom ben ik dan een slet? Is het meisje altijd het slachtoffer dan?
Dan is de jongen volgens mij net zo goed het slet, want die heeft toch ook alleen maar seks gehad?
Wie zegt dat ik hem niet heb gebruikt? Vaak betaald ie ook na afloop nog wel een drankje, dus ik word er het meeste beter van!
Ik voel me dus daarna echt niet gebruikt of een slet hoor!
Haha, ik ben juist de winnaar! Ik heb precies gehad waar ik zin in had, en daarna nog lekker dansen met vriendinnen.
Zielig zijn juist meisjes die denken dat ze geen plezier mogen maken omdat ze dan gelijk een slet zijn.
En van de jongens vind iedereen het wel gewoon normaal!
Dat is toch dubbel denken??
Ik hoop dat ik jullie hiermee aan het denken zet om minder kortzichtig te denken!
Hij is leuk he?quote:allebij
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:30 schreef soylent het volgende:
Wat een kutcolumn...
perfect voor de FP dus.
Zo erg is 't toch niet om kritiek te krijgen als je zelf maar weet dat de kwaliteit goed is; wees dan gewoon trots!quote:
Ich bin stolzquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:35 schreef soylent het volgende:
[..]
Zo erg is 't toch niet om kritiek te krijgen als je zelf maar weet dat de kwaliteit goed is; wees dan gewoon trots!
Wat jij zegt jaquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:40 schreef Cynix ® het volgende:
Het is meer een lange post dan een column. Verder zet het me niet aan het denken. Deze stelling (dat vrouwen die rondneuken sletten zijn en mannen die hetzelfde doen stoer zijn) is al zo oud als de weg naar Rome en er wordt hier geen verrassende nieuwe invalshoek of wat dan ook getoond.
quote:"Dubbel denken!"
Pas had ik een discussie op een forum over uitgaan en seks. Ik sprak sommige mensen die vonden dat je als vrouw jezelf omlaag haalt als je tijdens het uitgaan soms seks hebt met een jongen, en dat je dan gelijk een slet bent.
"Dat vond ik toen onzin, en dat vind ik nog steeds!"
Waarom zal ik als meisje niet los kunnen gaan tijdens het uitgaan?Eigelijk wil ik graag een vriendje (het liefst met bruin haar) maar dat lukt niet gelijk omdat ik heel nauwkeurig ben.Het kan mischien nog wel een jaar duren voordat ik zo'n vriendje vindt! Zou ik tot die tijd dan helemaal geen seks moeten hebben? Ben je gek!Soms heb ik zin in seks zonder vriendje. En in de Starlight zijn altijd wel jongens die ook alleen seks willen zonder relatie.Als ik dan een leuke jongen zie en we willen allebij maar één ding, waarom zouden we t dan niet doen?Vinden we allebij fijn, t kost niks, en na afloop ook geen gedoe met uitmaken!
Maar waarom ben ik dan een slet? Is het meisje altijd het slachtoffer dan?Dan is de jongen volgens mij net zo goed het slet, want die heeft toch ook alleen maar seks gehad?Wie zegt dat ik hem niet heb gebruikt? Vaak betaald ie ook na afloop nog wel een drankje, dus ik word er het meeste beter van!
"Ik voel me dus daarna echt niet gebruikt of een slet hoor!"
Haha, ik ben juist de winnaar! Ik heb precies gehad waar ik zin in had, en daarna nog lekker dansen met vriendinnen.Zielig zijn juist meisjes die denken dat ze geen plezier mogen maken omdat ze dan gelijk een slet zijn. En van de jongens vind iedereen het wel gewoon normaal! Dat is toch dubbel denken?? Ik hoop dat ik jullie hiermee aan het denken zet om minder kortzichtig te denken!
Ik weet niet of dát het soort reacties is waar de columnist op uit is.quote:
Tsssssk, Cynix, zij slaapt toch al met iedereen.quote:Op zondag 15 april 2007 00:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik weet niet of dát het soort reacties is waar de columnist op uit is.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:37 schreef Renesite het volgende:
Men, het gebruik van taal is eigenlijk al net zo hoog als een basisschool leerling.
dat van die enters is doordat ik met wordpad heb gewerkt en dinges t uit me pm heeft gekopieerd! die horen er niet!quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:30 schreef FJD het volgende:
Geen opbouw, een gebrek aan duidelijke argumentatie, veelvuldig gebruik van de enter knop, zinsopbouw die van geen kant klopt, het gebruiken van woorden op plaatsen waar ze helemaal niet horen, het gebruiken van verkeerde woorden...
Moet ik nog even doorgaan?Een belabberde column die geschreven is door een persoon die nog in de pubertijd zit en iets teveel Breezers achterover heeft geslagen.
Ja hoor.quote:Op zondag 15 april 2007 10:18 schreef Viswijfje het volgende:
kan de titel trouwes in "dubbel denken?" veranderd worden??
dank je!quote:Op zondag 15 april 2007 10:30 schreef yvonne het volgende:
http://frontpage.fok.nl/column/2186/1
Ook voor viswijfje,
lees eens door.
Dan zou ik vooral deze post goed meenemen in je overweging. Plus natuurlijk de hele column goed doorlopen op spelfouten en zinsconstructies.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:40 schreef Cynix ® het volgende:
Het is meer een lange post dan een column. Verder zet het me niet aan het denken. Deze stelling (dat vrouwen die rondneuken sletten zijn en mannen die hetzelfde doen stoer zijn) is al zo oud als de weg naar Rome en er wordt hier geen verrassende nieuwe invalshoek of wat dan ook getoond.
de spelfouten word ik al door iemand bij geholpen!!quote:Op zondag 15 april 2007 10:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan zou ik vooral deze post goed meenemen in je overweging. Plus natuurlijk de hele column goed doorlopen op spelfouten en zinsconstructies.
Vergeet niet, dat kan zelfs nog een week durenquote:Op zondag 15 april 2007 10:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
de spelfouten word ik al door iemand bij geholpen!!
ik ga m nu wat langer maken en dan sta ik straks op de fp![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 10:46 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Vergeet niet, dat kan zelfs nog een week durenWe zijn net de zorg. Wachtrijen all over the place.
Nog meer columns??quote:Op zondag 15 april 2007 10:49 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
das wel lang.. dan heb ik al 10 columns klaar
![]()
maar ik ga iig schrijven eraan nu!
quote:Denk nu echter niet ‘Ik kan dus gewoon typen en submitten’, want bij meer dan tien fouten heeft niemand meer zin om het te lezen, laat staan te corrigeren. Red je het niet om minder dan 10 fouten te maken, dan kun je hier stoppen met lezen.
bespaar jezelf de moeitequote:Op zondag 15 april 2007 10:49 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
das wel lang.. dan heb ik al 10 columns klaar
![]()
maar ik ga iig schrijven eraan nu!
Lees je er overheen of wil je de kritiek op de inhoud van Cynix niet zien omdat je weet dat je dan heel je column moet herschrijven?quote:Op zondag 15 april 2007 10:43 schreef Viswijfje het volgende:
de spelfouten word ik al door iemand bij geholpen!!
ik ga m nu wat langer maken en dan sta ik straks op de fp![]()
Daar is ze reeds mee bezigquote:Op zondag 15 april 2007 10:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Lees je er overheen of wil je de kritiek op de inhoud van Cynix niet zien omdat je weet dat je dan heel je column moet herschrijven?
quote:Op zondag 15 april 2007 10:58 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Het beloofd een literair hoogstandje te worden. Mark my words!
je vergeet de:quote:Op zondag 15 april 2007 10:58 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Het beloofd een literair hoogstandje te worden. Mark my words!
Maar dit is geen nieuw onderwerp..quote:Op zondag 15 april 2007 10:58 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat hoeft niet hoor, als ik mensen maar aan t denken krijg!!!
![]()
maar ik las van de week dat mensen nog steeds kortzichtig zijn dus is t nog steeds zinnigquote:Op zondag 15 april 2007 11:03 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Maar dit is geen nieuw onderwerp..
Zoals iemand al eerder zie: dit onderwerp is al zo oud als de weg naar Rome...
Dus ik denk dat jou stukje niet echt veel nieuw licht op de situatie werpt..
maar kies dan op z'n minst een originele invalshoek.quote:Op zondag 15 april 2007 11:05 schreef Viswijfje het volgende:
maar ik las van de week dat mensen nog steeds kortzichtig zijn dus is t nog steeds zinnig![]()
Een column langer maken om het langer maken slaat natuurlijk nergens op.quote:overiges is t langer maken wel lastigik ga echt niet uitgebreid schrijven hoe t dan gaat met seks enzow
quote:Op zondag 15 april 2007 11:25 schreef nietzman het volgende:
Bestest column ever.
quote:
daarom schrijft ze het woord `column` ook fout.quote:Op zondag 15 april 2007 10:24 schreef dwerg het volgende:
Mensen die zo belachelijk veel fouten maken in hun schrijfsels zouden het woord column niet mogen gebruiken.
Ik vindt, iedereen vind, ie betaald, allebij.
oude koe! ik schrijf t inmiddels goed hoorquote:Op zondag 15 april 2007 11:56 schreef Nielz. het volgende:
[..]
daarom schrijft ze het woord `column` ook fout.
mijn god, jullie laten zoiets toch niet toe op de fp of wel?? Het niveau is al bedroevend slecht, maar dit gaat dan echt het dieptepunt worden..quote:Op zondag 15 april 2007 11:05 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
maar ik las van de week dat mensen nog steeds kortzichtig zijn dus is t nog steeds zinnig![]()
overiges is t langer maken wel lastigik ga echt niet uitgebreid schrijven hoe t dan gaat met seks enzow
Hmm je hebt het vanochtend om half 11 fout geschreven dus zo oud lijkt die koe me niet.quote:Op zondag 15 april 2007 11:56 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
oude koe! ik schrijf t inmiddels goed hoor![]()
nee maar je moet dan niet beoordelen alsof ik een schrijfster ben, ik ben juist nog aan t leren dus ik wil opgebouwde kritiek!!quote:Op zondag 15 april 2007 13:16 schreef Nielz. het volgende:
[..]
Hmm je hebt het vanochtend om half 11 fout geschreven dus zo oud lijkt die koe me niet.
Verder vind ik dat je ook zeker niet moet zeiken met `Het is mijn eerste colum`. Had je verwacht dat we je column allemaal geweldig vonden?
ik zei NIET.. er komt dus geen seks in!quote:Op zondag 15 april 2007 13:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
mijn god, jullie laten zoiets toch niet toe op de fp of wel?? Het niveau is al bedroevend slecht, maar dit gaat dan echt het dieptepunt worden..
Niets tegen de 'persoon' Viswijfje, maar mijn god...
Vreemd genoeg denk ik niet dat er ook een schrijfster in je schuilt. Je hebt de schrijfstijl van een tien-jarige, het zit vol met spelfouten en ik heb het idee dat dit uit het taalschrift van iemand uit groep 5 komt.quote:Op zondag 15 april 2007 13:18 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee maar je moet dan niet beoordelen alsof ik een schrijfster ben, ik ben juist nog aan t leren dus ik wil opgebouwde kritiek!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 april 2007 13:20 schreef Nielz. het volgende:
[..]
Vreemd genoeg denk ik niet dat er ook een schrijfster in je schuilt. Je hebt de schrijfstijl van een tien-jarige, het zit vol met spelfouten en ik heb het idee dat dit uit het taalschrift van iemand uit groep 5 komt.ik weet ook wel dat ik niet zo schrijf als iemand van de krant of gedichten, maar ik heb wel me verhaal te vertellen omdat ik dingen meemaak, zie, en ook over veel dingen een mening hbe dat lijkt me veel belangrijker dan de preciese woorden hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
Dat stuk van Cynix dus.quote:Op zondag 15 april 2007 13:18 schreef Viswijfje het volgende:
nee maar je moet dan niet beoordelen alsof ik een schrijfster ben, ik ben juist nog aan t leren dus ik wil opgebouwde kritiek!!
Daar vergis je je dus heftig in. Je kunt nog zo'n origineel standpunt hebben maar als je taalgebruik van laag niveau is dan zal geen hond met plezier je column lezen. Andersom werkt het natuurlijk ook. Je kan je column nog zo goed en netjes schrijven maar als het standpunt nergens over gaat dan zal ook niemand met veel plezier je column lezen.quote:Op zondag 15 april 2007 13:22 schreef Viswijfje het volgende:
ik weet ook wel dat ik niet zo schrijf als iemand van de krant of gedichten, maar ik heb wel me verhaal te vertellen omdat ik dingen meemaak, zie, en ook over veel dingen een mening hbe dat lijkt me veel belangrijker dan de preciese woorden hoor!![]()
jawel dat je niet zomaar mensen slet moet noemen zonder dat je meer weet!quote:Op zondag 15 april 2007 13:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat stuk van Cynix dus.
Er zit geen standpunt in wat je aan het denken zet.
over elke onderwerp is al wel ooit wat gezegd.. kan ik dan niks meer zeggen omdat ik niet 3000 jaar geleden geboren ben?!?quote:Er zit geen originele invalshoek in.
Het onderwerp is nog meer uitgemolken dan een willekeurig spel van EA.
quote:Er zit geen duidelijke inleiding-argumentatie-conclusie structuur in je stuk.
ik heb t aan wat mensen laten lezen en die vonden het heel goed, mischien ben jij een andere stijl gewend!quote:Het stuk is doorspekt van zinsconstructies die het lezen lastig en onprettig maken.
Daar laat ik iemand naar kijken van de homepage volgende keer!quote:De column bevat teveel spelfouten.
Je denkt dat dat iets is wat mensen bezig houdt of waarvoor je ze zou kunnen interesseren?quote:Op zondag 15 april 2007 13:28 schreef Viswijfje het volgende:
jawel dat je niet zomaar mensen slet moet noemen zonder dat je meer weet!
Een uitgemolken onderwerp is totaal iets anders dan een onderwerp waar al eens over gesproken is.quote:over elke onderwerp is al wel ooit wat gezegd.. kan ik dan niks meer zeggen omdat ik niet 3000 jaar geleden geboren ben?!?![]()
quote:![]()
Toevallig allemaal vrienden en bekenden? Mensen die jou liever niet af willen vallen? Zo niet dan zou dat wel erg vreemd zijn aangezien je nog geen enkele uitgesproken positieve reactie hebt mogen ontvangen in dit topic. Dat zou erg tegenstrijdig zijn.quote:ik heb t aan wat mensen laten lezen en die vonden het heel goed, misschien ben jij een andere stijl gewend!
Oke, ik ben benieuwd. Ik zal mijn vooroordelen voor me houden, maar als het eindproduct nog steeds van voorgenoemd kwaliteit is vraag ik me echt af waarom jullie zoiets in godsnaam op jullie FP zouden plaatsen.quote:Op zondag 15 april 2007 13:29 schreef TheGrandWazoo het volgende:
In plaats van dat jullie zeggen dat het 'opbouwende kritiek' moet zijn...:)
Viswijf heeft misschien wel goede dingen te vertellen...wachten jullie nu maar gewoon af.
Hey! Daar ben je!quote:Op zondag 15 april 2007 13:42 schreef Falco het volgende:
Kan best op de FP hoor. Prullen van ene Driek komen er immers ook op
.
Bedanktquote:Op zondag 15 april 2007 13:58 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Wij keuren allen de columns. Dat wil zeggen, alle columnisten uiteindelijk.
quote:En kap es met die tieten in beeld. Word er zowaar geil van. En het ís al zo warm.
jij bent toch een meisje?quote:Op zondag 15 april 2007 13:58 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Wij keuren allen de columns. Dat wil zeggen, alle columnisten uiteindelijk.
En kap es met die tieten in beeld. Word er zowaar geil van. En het ís al zo warm.
Neen, een kerel.quote:
o dacht dat ik dat in je fotoboek zag staanquote:
Dat hele fotoboek is voor mij ook één groot raadselquote:Op zondag 15 april 2007 14:06 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
o dacht dat ik dat in je fotoboek zag staan![]()
sorrie kerel!!![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 13:58 schreef TheGrandWazoo het volgende:
En kap es met die tieten in beeld. Word er zowaar geil van. En het ís al zo warm.
Het lijkt wel alsof je hier alleen mag schrijven als je alleen maar 10en haalt voor Nederlands ofzo, maar als alleen die autistische nerds hier hun mening mogen verkondigen valt er natuurlijk niet veel te discusseren.quote:Op zondag 15 april 2007 13:22 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik weet ook wel dat ik niet zo schrijf als iemand van de krant of gedichten, maar ik heb wel me verhaal te vertellen omdat ik dingen meemaak, zie, en ook over veel dingen een mening hbe dat lijkt me veel belangrijker dan de preciese woorden hoor!![]()
Je kunt moeilijk verwachten dat mensen een column leuk of goed gaan vinden als het hele verhaal je doet denken aan een 10-jarig kind dat in zijn taalschriftje zit te kladderen..quote:Op zondag 15 april 2007 19:42 schreef ThomazZ87 het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je hier alleen mag schrijven als je alleen maar 10en haalt voor Nederlands ofzo, maar als alleen die autistische nerds hier hun mening mogen verkondigen valt er natuurlijk niet veel te discusseren.
Eeh, dat is een TPV.quote:
begrijp je al niet eens!!quote:Er zit geen duidelijke inleiding-argumentatie-conclusie structuur in je stuk.
Ik zou zeggen: begin een persoonlijke blog! Dat is een soort online-dagboek voor je dat nog niet wist. Er zullen vast wel mensen (lees: familie, vrienden, kennissen) zijn die jouw hersenspinsels willen lezen. Maar als column is dit echt waardeloos. Als je een column wil schrijven moet je mensen kunnen raken, ze aan het denken zetten, een discussie op gang brengen. Dat doe je hier niet. Je schrijft als een puberend meisje van 13 jaar dus krijg je even zulke puberale reacties terug.quote:Op zondag 15 april 2007 13:22 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
21 keer ik/volgens mijquote:Dubbel denken!
Pas had ik een discussie op een forum over uitgaan en seks.
Ik sprak sommige mensen die vonden dat je als vrouw jezelf omlaag haalt als je tijdens het uitgaan soms seks hebt met een jongen, en dat je dan gelijk een slet bent.
Dat vond ik toen onzin, en dat vind ik nog steeds!
Waarom zal ik als meisje niet los kunnen gaan tijdens het uitgaan?
Eigelijk wil ik graag een vriendje (het liefst met bruin haar) maar dat lukt niet gelijk omdat ik heel nauwkeurig ben.
Het kan mischien nog wel een jaar duren voordat ik zo'n vriendje vindt! Zou ik tot die tijd dan helemaal geen seks moeten hebben? Ben je gek!
Soms heb ik zin in seks zonder vriendje. En in de Starlight zijn altijd wel jongens die ook alleen seks willen zonder relatie.
Als ik dan een leuke jongen zie en we willen allebij maar één ding, waarom zouden we t dan niet doen?
Vinden we allebij fijn, t kost niks, en na afloop ook geen gedoe met uitmaken!
Maar waarom ben ik dan een slet? Is het meisje altijd het slachtoffer dan?
Dan is de jongen volgens mij net zo goed het slet, want die heeft toch ook alleen maar seks gehad?
Wie zegt dat ik hem niet heb gebruikt? Vaak betaald ie ook na afloop nog wel een drankje, dus ik word er het meeste beter van!
Ik voel me dus daarna echt niet gebruikt of een slet hoor!
Haha, ik ben juist de winnaar! Ik heb precies gehad waar ik zin in had, en daarna nog lekker dansen met vriendinnen.
Zielig zijn juist meisjes die denken dat ze geen plezier mogen maken omdat ze dan gelijk een slet zijn.
En van de jongens vind iedereen het wel gewoon normaal!
Dat is toch dubbel denken??
Ik hoop dat ik jullie hiermee aan het denken zet om minder kortzichtig te denken!
Wat hij zegt.quote:Op zondag 15 april 2007 22:43 schreef Cylvia het volgende:
Viswijfje, volgens mij krijg je heel veel opbouwende kritiek, maar je zet je er meteen tegen af!
FJD geeft je een rijtje met echt goede tips, maar de zin:
[..]
begrijp je al niet eens!!![]()
En voor de rest is het enige wat je zegt dat je het al aan mensen hebt laten lezen en dat die het allemaal wel goed vonden bla bla..
Volgens mij heb je er echt heel veel aan om eens een echt goede column te lezen, (en dan bedoel ik niet van de Yes of de Cosmo)
Het is ook geen excuus dat het je eerste column is, dan had je op z'n minst, vóórdat je hem schreef, je even kunnen inlezen in wat een column nou eigenlijk inhoudt..
Kijk, jij wilt graag iets kwijt, omdat je dat belangrijk vind. En je bent er zelf bewust van dat schrijven niet je beste kant is kennelijk, dus probeer het dan in een andere vorm dan een column.quote:Op zondag 15 april 2007 13:22 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Je was betaald nog vergeten. Dat moet met een t.quote:Op maandag 16 april 2007 19:13 schreef no1uknow het volgende:
21 keer ik/volgens mij![]()
Spelfouten![]()
[afbeelding]
Laat me raden, jullie hadden dezelfde leraar Nederlands.quote:Op maandag 16 april 2007 20:13 schreef Viswijfje het volgende:
ik ben net met iemand even door de fouten heen gegaan maar wat is er fout met 'volgens mij' want dat zie zij zelfs nie
er zit niemand achter me!quote:Op maandag 16 april 2007 20:45 schreef Sell.Kay het volgende:
Ik verwacht dat die nieuwe "column" ineens stukken beter is omdat Viswijfje hem dan niet meer schreef maar de persoon achter Viswijf. Maar houd ons ondertussen lekker bezig.
FJD that isquote:Op maandag 16 april 2007 19:20 schreef no1uknow het volgende:
Dat wordt gegeven door o.a. FDJ.
Je (viswijfs) reactie op FDJ is dat je niet een echte/goeie schrijfster bent en dat het je eerste column is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |