abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50481118
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:21 schreef Nosh het volgende:

[..]

Fake-topic en geflame.

Dat valt ook te zien zonder een baarmoederwand die zijn restjes aan het uitscheiden is.
nou sorry hoor maar het is toch geen KLB, waar TS per definitie gebashed mag worden? lees eens goed door de reacties heen, en kom dan nog maar eens tot een goed oordeel. als je nou eens zou beginnen met het bannen van iedereen die aan het flamen is richting TS.

en waar staat overigens dat het fake is?
pi_50481134
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:20 schreef JoeyT het volgende:

[..]

De reden van het slotje lijkt me duidelijk. De reden van de ban ook.
[..]

[..]

Alleen is het toch best triest hoe Clumsy reageert. Als of de hel zich zal open splijten
ach ja. vrouwen en hun overdreven gezeik
  vrijdag 15 juni 2007 @ 11:46:52 #128
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_50481163
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:45 schreef 7th_wave het volgende:

Aardige give away:
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 01:23 schreef Stupiditeit het volgende:

Come on, het is maar FOK! , en het staat in R&P. Dan moet er een belletje rinkelen, lijkt me.
En Nosh, dank voor de mental image. Net nu ik in mijn PMS periode zit .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 15 juni 2007 @ 11:50:41 #129
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_50481271
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:45 schreef 7th_wave het volgende:

[..]

Dat zegt ze zelf lullo. Ga eerst zelf ff lezen...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_50481274
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Aardige give away:
overdrijven is iets anders dan fake. bovendien is het gemiddelde klaag huil topic over een vriendin die eerst vreemd ging, daarna homosexueel werd, en daarna zelfmoord pleegde objectief gezien evengoed overdreven.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 14:32:44 #131
136780 Nosh
hurpdurp
pi_50487130
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:50 schreef 7th_wave het volgende:

[..]

overdrijven is iets anders dan fake. bovendien is het gemiddelde klaag huil topic over een vriendin die eerst vreemd ging, daarna homosexueel werd, en daarna zelfmoord pleegde objectief gezien evengoed overdreven.
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 01:25 schreef Stupiditeit het volgende:

[..]

Dat jij daadwerkelijk nu nog de moeite neemt om te reageren. Oh jee, en de taalpurist spreekt.
Topicstarter zegt zelf dat het de moeite van reageren niet waard is. Topic ging dicht.

Simpel als dat.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_50489630
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 14:32 schreef Nosh het volgende:

[..]

[..]

Topicstarter zegt zelf dat het de moeite van reageren niet waard is. Topic ging dicht.

Simpel als dat.
ik lees alleen maar dat het apart is omdat het een opgekickt oud topic was. en die ban is natuurlijk ook heel logisch, of niet?
pi_50492552
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 15:40 schreef 7th_wave het volgende:

[..]

ik lees alleen maar dat het apart is omdat het een opgekickt oud topic was. en die ban is natuurlijk ook heel logisch, of niet?
De reden is hier herhaald. Daarnaast worden bans niet besproken op het forum en al helemaal niet als het over andermans ban gaat.
pi_50493142
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 17:04 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

De reden is hier herhaald.
welk aspect heeft dan meer gewogen? het zogenaamde geflame of het zogenaamde fake topic? is iemand borderliner noemen, of meer zulks geen geflame? is dat het soort gedrag dat we willen in R&P? ik ben best bereid daaraan mijn contributie te leveren hoor.
quote:
Daarnaast worden bans niet besproken op het forum en al helemaal niet als het over andermans ban gaat.
dat maak ik wel uit.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 18:16:50 #135
136780 Nosh
hurpdurp
pi_50494579
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 17:22 schreef 7th_wave het volgende:

[..]

dat maak ik wel uit.
Toch niet:
quote:
Over bans wordt niet gecorrespondeerd noch gediscussieerd. Je kunt wel besluiten je gedrag middels een mail toe te lichten, maar er is geen enkele garantie dat dat een kortere ban oplevert.
Meneer kan mailen met een hele goede toelichting naar degenen die erover gaan, en hier is het klaar.
Begint een 'wellus-nietus'-verhaal te worden, en frankly, zoiets overduidelijks als dit is dat niet waard.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_50506258
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 17:22 schreef 7th_wave het volgende:

dat maak ik wel uit.
Who died and made you God? .

[/retorisch]
  maandag 18 juni 2007 @ 16:07:22 #137
88139 JoeyT
pi_50580887
Goed bezig dames!

tpoic gaat nergens over...
pi_50585251
quote:
Op maandag 18 juni 2007 16:07 schreef JoeyT het volgende:
Goed bezig dames!

tpoic gaat nergens over...
Er kon direct al een slotje op na het lezen van de OP, na het lezen van de titel zelfs. Maar goed, iemand moet d'r frustratie kwijt en ze wordt niet tot een halt geroepen door onderdanige modjes.
  maandag 18 juni 2007 @ 18:26:11 #139
136780 Nosh
hurpdurp
pi_50585582
quote:
Op maandag 18 juni 2007 18:13 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Er kon direct al een slotje op na het lezen van de OP, na het lezen van de titel zelfs. Maar goed, iemand moet d'r frustratie kwijt en ze wordt niet tot een halt geroepen door onderdanige modjes.
Hmjoah. De vraag die helemaal onderaan werd gesteld was een relevante, maar daar werd direct aan voorbij gegaan. Lange tenen, penisnijd, neiging om op de vrouw te willen spelen, weet ik het.

Heeft niks met onderdanigheid te maken. hoezeer mensen ook willen geloven dat wij alle admins met een aureooltje en vleugeltjes op de rug zien.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_50585912
quote:
Op maandag 18 juni 2007 18:26 schreef Nosh het volgende:

[..]

Hmjoah. De vraag die helemaal onderaan werd gesteld was een relevante, maar daar werd direct aan voorbij gegaan. Lange tenen, penisnijd, neiging om op de vrouw te willen spelen, weet ik het.
Dat was ook helemaal niet de doelstelling van de topic, dat kan je zien aan andere posts van TS in de topic, maar dat kan je ook weten als je weet hoe TS is. Essentie: vrouw VS man onzinnig, zwamtopic.
quote:
Heeft niks met onderdanigheid te maken. hoezeer mensen ook willen geloven dat wij alle admins met een aureooltje en vleugeltjes op de rug zien.
Kom zeg, als een Admin een enorm kuttopic openen komen alle andere crewleden (m.n. moderators) kijken en een duit in het zakje doen.
Een goed voorbeeld uit 'de echte wereld' wat ook gebeurt op FOK!:
De baas maakt een grap en ondanks dat deze van dergelijk kaliber is dat je eigenlijk niet eens een glimlach op je smoel kan produceren, gaat iedereen (alle werknemers) toch lachen; het is immers de baas.
  maandag 18 juni 2007 @ 18:46:24 #141
136780 Nosh
hurpdurp
pi_50586127
quote:
Op maandag 18 juni 2007 18:38 schreef OldJeller het volgende:
Kom zeg, als een Admin een enorm kuttopic openen komen alle andere crewleden (m.n. moderators) kijken en een duit in het zakje doen.
Een goed voorbeeld uit 'de echte wereld' wat ook gebeurt op FOK!:
De baas maakt een grap en ondanks dat deze van dergelijk kaliber is dat je eigenlijk niet eens een glimlach op je smoel kan produceren, gaat iedereen (alle werknemers) toch lachen; het is immers de baas.
Ik heb daar één keer naief on-topic gereageerd, daarna het topic het topic gelaten.

Het staat niet in de weg, enkele users reageren zéér vermakelijk in al hun vrouwenhaat, en het bloedde zelf al dood. Ik zie werkelijk waar het probleem niet.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_50586201
quote:
Op maandag 18 juni 2007 18:46 schreef Nosh het volgende:

[..]

Ik heb daar één keer naief on-topic gereageerd, daarna het topic het topic gelaten.

Het staat niet in de weg, enkele users reageren zéér vermakelijk in al hun vrouwenhaat, en het bloedde zelf al dood. Ik zie werkelijk waar het probleem niet.
Alsof jullie altijd dergelijke aanpak hanteren.
Normaal gaat een kuttopic, ondanks vele reacties of niet, gewoon dicht.

Je Bijtje weet wel beter; hij is zuiver.
  maandag 18 juni 2007 @ 18:51:00 #143
88139 JoeyT
pi_50586260
quote:
Op maandag 18 juni 2007 18:46 schreef Nosh het volgende:

[..]

Ik dacht dat jullie, en iig Clumsy, van R&P een hoogwaardig forum wilden maken. Ik zie het niet gebeuren en op deze manier blijft R&P het lachertje van FOK!.

[ Bericht 1% gewijzigd door JoeyT op 18-06-2007 21:27:42 ]
pi_50591310
quote:
Op maandag 18 juni 2007 18:13 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Doe 's niet zo uit de hoogte, het wordt saai.

Er staan vaak zat topics open die gewoon leuk zijn, even. Zodra de lol ervan af is gaat hij dicht of wordt hij geschopt. En wanneer dat is, is subjectief.
pi_50591407
quote:
Op maandag 18 juni 2007 20:57 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Doe 's niet zo uit de hoogte, het wordt saai.

Er staan vaak zat topics open die gewoon leuk zijn, even. Zodra de lol ervan af is gaat hij dicht of wordt hij geschopt. En wanneer dat is, is subjectief.
Sorry, dat kan niet anders vanuit mijn positie.

Vast, erg geloofwaardig. Leuk is inderdaad subjectief, maar dat dit suf en barmatig was is onbetwist.
pi_50591861
quote:
Op maandag 18 juni 2007 20:59 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Sorry, dat kan niet anders vanuit mijn positie.

Vast, erg geloofwaardig. Leuk is inderdaad subjectief, maar dat dit suf en barmatig was is onbetwist.
Er wordt anders best ok meegepost. Dat doen die users omdat iemand een geweer tegen hun kop aandrukt?
  maandag 18 juni 2007 @ 21:25:06 #147
88139 JoeyT
pi_50592429
quote:
Op maandag 18 juni 2007 21:11 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Er wordt anders best ok meegepost. Dat doen die users omdat iemand een geweer tegen hun kop aandrukt?
quote:
Op maandag 18 juni 2007 18:51 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik dacht dat jullie, en iig Clumsy, van R&P een hoogwaardig forum wilden maken. Ik zie het niet gebeuren en op deze manier blijft R&P het lachertje van FOK!.
pi_50592442
quote:
Op maandag 18 juni 2007 21:11 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Het is geen zeldzaamheid dat baggertopics worden gesteund met baggerposts, maar of dat automatisch nou een pareltje van de topic maakt.....

Bizar, consistentie in vlagen.
pi_50649686
knip
Kol haneshama Tehalel Yah
"When I read the Bhagavad Gita and reflect about how God created this universe everything else seems so superfluous". (Einstein)
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:14:58 #150
88139 JoeyT
pi_50738470
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')