Al gedaan maar ze is C_C volwassen aan het negerenquote:Op zondag 15 april 2007 00:11 schreef Biogarde het volgende:
Kan iemand haar ff tippen?
Ik las ne-geren. Dacht gelijk dat je over negroide mensen begon enzo.quote:Op zondag 15 april 2007 00:12 schreef senesta het volgende:
[..]
Al gedaan maar ze is C_C volwassen aan het negeren![]()
Ze is in FB nu.quote:Op zondag 15 april 2007 00:11 schreef Biogarde het volgende:
Kan iemand haar ff tippen?
quote:Op zondag 15 april 2007 00:22 schreef Biogarde het volgende:
Een FA die kan bevestigen dat ze het topik gezien heeft?
quote:Op zondag 15 april 2007 00:22 schreef Biogarde het volgende:
Een FA die kan bevestigen dat ze het topik gezien heeft?
Tijd voor een persoonlijkheidsbypass voor jou als ik het zo eens lees.quote:
quote:
Nee, deze schop ik gewoon elke keer dat je last hebt van je opvliegers omhoog, lijkt me een prima plan.quote:
We kunnen ook steeds dergelijke reacties weghalen, net zoals dat stupide gedrag van je in FB toen iets je niet zinde.quote:
Ik wil je wel drie lessen leren mits je jezelf scheert en minimaal een cup B hebt.quote:Op zondag 15 april 2007 01:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Vreemd, ik had toch verwacht dat ze me minstens 3 levenslessen bij zou willen brengen. Dat terwijl ze in een ander topic wél aan me denkt.
Dat quote je nu twee keer terwijl je in het betreffende topic tot tweemaal zeurde over inconsistente slotjes.quote:
Check en check. Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 15 april 2007 01:50 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik wil je wel drie lessen leren mits je jezelf scheert en minimaal een cup B hebt.
Een aanvraag voor een slotje.. neem je Onzin nu niet te serieus?quote:Op zondag 15 april 2007 01:52 schreef ElizabethR het volgende:
Dat quote je nu twee keer terwijl je in het betreffende topic tot tweemaal zeurde over inconsistente slotjes.
Dat noemde je zelfs een zwaktebod van CC.
Jouw aanvraag voor een slotje is ook een zwaktebod.
En niet viesch bent van vrouwenliefde..quote:Op zondag 15 april 2007 01:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Check en check. Ik ben benieuwd.
Vraag je jezelf weleens af hoe het geweest zou zijn als je geen zuurstoftekort bij je geboorte gehad zou hebben?quote:Op zondag 15 april 2007 01:55 schreef Larissa het volgende:
[..]
Een aanvraag voor een slotje.. neem je Onzin nu niet te serieus?![]()
Crap, jij bent een vrouwquote:Op zondag 15 april 2007 01:55 schreef Poncho het volgende:
[..]
En niet viesch bent van vrouwenliefde..
Waarom ben je nu ineens zo tam? Je had zoveel te blaten dat ik je een eigen topic geef en nu val je stil?quote:Op zondag 15 april 2007 01:55 schreef Larissa het volgende:
[..]
Neuh?quote:Op zondag 15 april 2007 01:55 schreef Larissa het volgende:
[..]
House!quote:Op zondag 15 april 2007 01:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Crap, jij bent een vrouw. Ik ging er altijd van uit dat jij een man was
.
Maar nee, mits flinke tieten. Én ik kijk ook House.
Ja!quote:Op zondag 15 april 2007 02:00 schreef Poncho het volgende:
[..]
House!
Neuken dan maar?
Ik dacht altijd dat jij een man was..
Als jij 2 keer zo slim zou zijn zou je nog steeds dom zijn.quote:Op zondag 15 april 2007 02:01 schreef Larissa het volgende:
Ze heeft haar tag van knuffelTurk weggegooid.![]()
Neuh, zie Jezus.quote:Op zondag 15 april 2007 01:55 schreef Larissa het volgende:
[..]
Dat zal dan door je onvrouwelijk gedrag komen.quote:
Alle extra tagjes van de mods zijn wegquote:Op zondag 15 april 2007 02:01 schreef Larissa het volgende:
Ze heeft haar tag van knuffelTurk weggegooid.![]()
Ik mag zeker niet gaan kutten in errenpee?quote:
Oh kom, je kan beter dan dit.quote:Op zondag 15 april 2007 02:02 schreef Larissa het volgende:
Dat zal dan door je onvrouwelijk gedrag komen.
Kutnewbies als jij kunnen beter gewoon helemaal hun smoel houden.quote:Op zondag 15 april 2007 02:02 schreef Poncho het volgende:
Ik mag zeker niet gaan kutten in errenpee?![]()
Niet te hard van stapel lopen, eerst de seks, dan de privileges van het modleven.quote:Op zondag 15 april 2007 02:02 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik mag zeker niet gaan kutten in errenpee?![]()
Ahja, newbiequote:Op zondag 15 april 2007 02:03 schreef Larissa het volgende:
[..]
Kutnewbies als jij kunnen beter gewoon helemaal hun smoel houden.![]()
Wat jiij wilt.quote:Op zondag 15 april 2007 01:55 schreef Larissa het volgende:
[..]
Wat een taal voor een Godvrezende kwezel uit Oegstgeest!quote:Op zondag 15 april 2007 02:03 schreef Larissa het volgende:
[..]
Kutnewbies als jij kunnen beter gewoon helemaal hun smoel houden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |