quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoi, dit is jouw persoonlijke R&P-Feedback-topic, zodat die andere schoon kan blijven. Wanneer je weer de behoefte voelt om te zeuren over hoe onvolwassen, kinderachtig en puberaal ik ben en duidelijk wil maken hoe superieur, intelligent, belezen en volwassen jij bent kan je het hier kwijt.
Jij blij, wij blij.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:46 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Waar is die popcornsmilie als je hem nodig hebt?![]()
quote:
Nee, opvoeding. Ik ga van Larissa leren hoe een perfecte volwassene en een perfecte puber zich dienen te gedragen.quote:
Ik moet wachten tot het voetballen afgelopen is, dan pas ga ik neuken.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:50 schreef Nosh het volgende:
Het is 25 graden, heel Nederland loopt in rokje, danwel akelig korte broek, avonden mogen officieel 'zwoel' genoemd worden zonder dat het een naar Bouqette-toontje krijgt, en wat doet men hier? Feedback-topics voletteren en reltopics openen.
Fok..
quote:
Ja, dat zeg ik. RELquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, opvoeding. Ik ga van Larissa leren hoe een perfecte volwassene en een perfecte puber zich dienen te gedragen.
Om één of andere reden heb ik geen medelijdenquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:57 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik moet wachten tot het voetballen afgelopen is, dan pas ga ik neuken.![]()
Ik mis gvd wel een goeie film dan.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Om één of andere reden heb ik geen medelijden.
Oh, is er iets boeiends op tv? Heb ik ook nog wat te doen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:02 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik mis gvd wel een goeie film dan.
hoi ik ben pluto zullen we knuffelenquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, is er iets boeiends op tv? Heb ik ook nog wat te doen.
hoelaatquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:03 schreef Janetje het volgende:
Lama's?
Nu, ned 3quote:
Die is allang begonnen, maar toen kwam dat klotevoetbal.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, is er iets boeiends op tv? Heb ik ook nog wat te doen.
hoi ik ben larissaquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:05 schreef shmoopy het volgende:
Maar we dwalen af, waar blijft Larissa?
Die is zowaar ontopic aan het doen in R&P, dus ik kan het niet maken een linkje te droppenquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:05 schreef shmoopy het volgende:
Maar we dwalen af, waar blijft Larissa?
ik kijk wel ffquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die is zowaar ontopic aan het doen in R&P, dus ik kan het niet maken een linkje te droppen.
Heb je iets tegen gekleurde mensen ofzo?quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:27 schreef WurM het volgende:
Is dit het mensen-met-kleurtjes-bagger-topic?
Nehquote:Op zondag 15 april 2007 00:00 schreef Dagonet het volgende:
Is ze er al?
Nee hoor, helemaal nietquote:Op zondag 15 april 2007 00:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Heb je iets tegen gekleurde mensen ofzo?
Lekkerquote:Op zondag 15 april 2007 00:06 schreef Misstique het volgende:
Pizza anyone?
Een beetje vol, zeg maar.quote:Op zondag 15 april 2007 00:06 schreef WurM het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet
Maar er zijn er ineens zoveel van in dit topic...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |