Luie mallootquote:Op maandag 16 april 2007 01:42 schreef PLAE@ het volgende:
Trouwens, weten jullie wel hoe ver Zuid lopen is vanaf t home? Dan ga ik helemaal niet meer naar binnen. + gasten die een sv gehad hebben mogen er niet meer naartoe geloof ik.
ach, k eindig er toch wel.
Ik, ga maar is op 410 staan voor de veranderingquote:Op maandag 16 april 2007 09:45 schreef M0NTANA het volgende:
Wie gaan er woensdag?
Is die prullenbak van jou niet eens vol?quote:Op zondag 15 april 2007 23:51 schreef RayMania het volgende:
Enkele offtopic posts in de prullenbak gedaan.
Ga je weer tifo zetten?quote:Op maandag 16 april 2007 09:50 schreef denthemen het volgende:
ik ga Woensdag ook
Dat is het toch ookquote:Op zondag 15 april 2007 23:17 schreef Houniet het volgende:
ik heb een keer op 410 gestaan, maar het lijkt wel een kindervak
Heerenveen moet winnen van AZ anders kan feyenoord ze weer voorbij toch?quote:Op maandag 16 april 2007 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga er nu vanuit dat PSV kampioen wordt. Daarnaast is de wedstrijd van komend weekend AZ - SC Heerenveen een zeer belangrijk duel voor beide. Hier zou AZ punten kunnen laten liggen. Maar ik weet niet wat voor Ajax beter is in de play-offs. Heerenveen of Twente. Ik denk dat ik dan toch voor Twente kies.
Klopt. Maar de laatste wedstrijd van het seizoen is Heerenveen-feyenoord. En die wedstrijd gaat Heerenveen natuurlijk vrij makkelijk winnen. Dus dan zijn ze al zeker van de 5e plaats.quote:Op maandag 16 april 2007 10:43 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Heerenveen moet winnen van AZ anders kan feyenoord ze weer voorbij toch?
Wil je het daar over hebben?quote:Op maandag 16 april 2007 10:41 schreef Pritt het volgende:
Zullen we stoppen met dat geneuzel over wanneer we die punten verspeeld hebben?
Heb het onderhand al 3000 keer zien langskomen.
Laten we maar vooruit kijken naar Sparta thuis.
Daar ga ik ook wel vanuitquote:Op maandag 16 april 2007 10:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt. Maar de laatste wedstrijd van het seizoen is Heerenveen-feyenoord. En die wedstrijd gaat Heerenveen natuurlijk vrij makkelijk winnen. Dus dan zijn ze al zeker van de 5e plaats.
Ik had al gehoopt dat Twente het PSV afgelopen weekend al lastig zou maken, maar dat deden ze ook niet, dus ik ga er nu maar van uit dat PSV geen punten meer verspeeld. Dan kan ik alleen maar meevallenquote:Op maandag 16 april 2007 10:48 schreef M0NTANA het volgende:
Komend weekend zullen beide punten moeten verspelen, want ik ga er niet vanuit dat men op de laatste speeldag (in het zicht van de haven) nog iets zal verspelen, zeker ook gezien het programma.
ik denk dat ze daar in heerenveen niet zo denken. Die zullen denken als wij komend weekend van az winnen dan moet feyenoord wel komen de laatste dag ! Heerenveen gaat er echt wel alles aan doen in Alkmaar om te winnen. Ik zeg dus; Hup Alvesquote:Op maandag 16 april 2007 10:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt. Maar de laatste wedstrijd van het seizoen is Heerenveen-feyenoord. En die wedstrijd gaat Heerenveen natuurlijk vrij makkelijk winnen. Dus dan zijn ze al zeker van de 5e plaats.
Wat maakt het nou uit, 2e of 3e.......quote:Op maandag 16 april 2007 11:00 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ik denk dat ze daar in heerenveen niet zo denken. Die zullen denken als wij komend weekend van az winnen dan moet feyenoord wel komen de laatste dag ! Heerenveen gaat er echt wel alles aan doen in Alkmaar om te winnen.
"Onze hoop is gevestigd op Utrecht"quote:Op maandag 16 april 2007 11:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit, 2e of 3e.......
Twente of Heerenveen.....
Die supporters zullen wel in dubio zitten. Wat is beter? Winnen en de Play offs halen en Ajax helpen. Of Ajax naaien en zelf naast de Play offs grijpenquote:
Momenteel gaat het zo slecht met Feyenoord dat de enige klassieker die er in Nederland is, gewoon geen wedstrijd meer is endat is op zich wel jammer. Maar verder maakt het me niets uitquote:Op maandag 16 april 2007 11:25 schreef Gelderland het volgende:
Hoe vinden jullie de situatie zoals die bij Feyenoord is? Aan de ene kant vind ik het wel leuk, ik gun feyenoord heel weinig namelijk en als het zo doorgaat komt er niets meer van dat clubje terecht…
Aan de andere kant, tja, vind ik dat het ook weer niet té slecht moet gaan, anders is er geen échte eer meer te behalen tijdens die wedstrijdenDan is het zoooo slecht dat zelfs ADO nog wint bij hun…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |