quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
Nicolaas: 'Stilte voor de storm, ik heb het gevoel dat er iets te gebeuren staat.'
Vreemd, want Huub heeft o.a. op zijn weblog ook al iets van die strekking gezegd.
Vanavond keet in de Villa?
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:47 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat er wat te gebeuren staat vanavond. Nico had het al over, stilte voor de storm, en Huub speculeert ook de hele tijd, in de zijn van......het gaat gezellig worden vanavond.
De kleurcombinatie van Sylvia vandaag is echt niet te harden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:25 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik vind Natasia er er meestal goed uitzien: past bij haar. Amanda dus niet maar ik gun Syl wat comfortabelers, 't is allemaal zo benauwd.
Sorry, in dat geval: vaak vind ik Natas haar kleding leuker dan die van Syl, het staat Natas alleen niet altijd goed. Gisteren was voor het eerst dat ik Syl er leuk uit vond zien. Over Amanda niks positiefs te melden.quote:
Nicolaas doet het altijd goedquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
Toppie Marrije!![]()
En natuurlijk een uiterst goeie OP!![]()
Ja, om hoofdpijn van te krijgen en ik vind haar haar er ook niet mooier op geworden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:28 schreef Lipsch het volgende:
[..]
De kleurcombinatie van Sylvia vandaag is echt niet te harden.
quote:
Mee eens, die extensions [haar haar is langer gemaakt ipv voller] en de kleur zijn een ramp.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:32 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ja, om hoofdpijn van te krijgen en ik vind haar haar er ook niet mooier op geworden.
Logisch, zij is een trotse negerinquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:33 schreef Clank het volgende:
Natasia vindt Eric een zieilg hoopje mens.
Nicolaas een van de weinige mannen waarvan ik snap dat vrouwen hem aantrekkelijk vinden.quote:
Nightmare of Beauty.....quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:34 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Mee eens, die extensions [haar haar is langer gemaakt ipv voller] en de kleur zijn een ramp.
Wat ik dus niet echt eerlijk vind.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:34 schreef blomst het volgende:
Eric moet het weer ontgelden vandaag dus.
Ik mag hem wel/ook graag, ik vind het ook geen meeloper.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat ik dus niet echt eerlijk vind.
vind wel dat Eric te vals word afgeschilderd hier.
Hij heeft een hekel aan Natas en laat dat merken ook.
En dat vind ik wel eerlijk,hij slijmt niet.
conjo bo mamas zijn het...quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:39 schreef mazaru het volgende:
Wat een sjappies!
Zeker familie van Brian?
mee eens rooiequote:Op zaterdag 14 april 2007 19:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat ik dus niet echt eerlijk vind.
vind wel dat Eric te vals word afgeschilderd hier.
Hij heeft een hekel aan Natas en laat dat merken ook.
En dat vind ik wel eerlijk,hij slijmt niet.
Nog steeds niet dusquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:35 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nicolaas een van de weinige mannen waarvan ik snap dat vrouwen hem aantrekkelijk vinden.
Normaliter heb ik daar maar heel weinig kijk op.
Zijn fijne broer, en de rest ken ik gelukkig al helemaal niet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:39 schreef mazaru het volgende:
Wat een sjappies!
Zeker familie van Brian?
Hij ligt je een beetje zwaar op de maag? Als een toetsenbord zeg maar?quote:
Hij is alleen gedaald omdat hij zogenaamd Huubje pakte in zijn slaap.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:38 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik mag hem wel/ook graag, ik vind het ook geen meeloper.
OMG!quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:39 schreef mazaru het volgende:
Wat een sjappies!
Zeker familie van Brian?
Hahahaha dat zal zeker meewegenquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hij ligt je een beetje zwaar op de maag? Als een toetsenbord zeg maar?![]()
Inderdaad echt walgelijk wat een volkquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:43 schreef doesss het volgende:
[..]
OMG!
Ordinair, ordinairder, ondinairst, familie van Nobrains.
moeder netty is weer trots op haar zoon met zijn vrienden... de politie hoeft niet verder te zoeken, maar kijken net als ons de streams...quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:40 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zijn fijne broer, en de rest ken ik gelukkig al helemaal niet.
De pliesie in Almere heeft iig een paar uurtjes weinig te doen...
Meid?quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:44 schreef Clank het volgende:
[..]
Visite mag toch maar een uur blijven?
Die meid lijkt trouwens wel al dronken.
Daar zat ik ook net naar te kijken, geen porum die witte sokken onder een korte broekquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:47 schreef Ecila111 het volgende:
Die witte sokken van Jaap! Terwijl de bovenkant wel hip is voor Jaaps doen.
Ben het helemaal met je eens, begrijp ook echt helemaal niet wat er zo sexy is aan die oplichter.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hahahaha dat zal zeker meewegen![]()
Maar ik vind Nicolaas hele gemene ogen hebben, daar zou ik als eerste op afknappen.
En ik knap ook af op alcoholisten.
En ik knap ook ontzettend af op mensen die met hun mond de wereld regeren, maar geen daden er tegenover stellen.
Ach, je noemt een paar minpuntjes..... is bij Nicolaas te overzien. Rest compenseert.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hahahaha dat zal zeker meewegen![]()
Maar ik vind Nicolaas hele gemene ogen hebben, daar zou ik als eerste op afknappen.
En ik knap ook af op alcoholisten.
En ik knap ook ontzettend af op mensen die met hun mond de wereld regeren, maar geen daden er tegenover stellen.
Een paar minpuntjes??quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:49 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ach, je noemt een paar minpuntjes..... is bij Nicolaas te overzien. Rest compenseert.
heeft ie uberhaupt cp's ?quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:50 schreef Clank het volgende:
Nicolaas zit in de private en gaat bellen.
Hoe komt hij aan punten.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:50 schreef Clank het volgende:
Nicolaas zit in de private en gaat bellen.
http://www.gillesdesmit.com/goudenkooi/quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:51 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Weet iemand goede streams ??? ( geen V-O-L )
Tupac is ook een kindje van god.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:51 schreef _martijn_ het volgende:
2pac op de taart........... WTF!?
Thanksquote:Op zaterdag 14 april 2007 19:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
http://www.gillesdesmit.com/goudenkooi/
Als het geen familie of vrienden zijn mag je ook zonder cp's bellen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:51 schreef Desii het volgende:
Hoe komt Nicolaas aan punten om te bellen?
Hij liep al met CP en er stond 5:00 op de klok ..quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:53 schreef Clank het volgende:
[..]
Als het geen familie of vrienden zijn mag je ook zonder cp's bellen.
Hij krijgt geen verbinding met wie hij wil bellen.
Mwaw, een goeie kop en een vlotte babbel, hij houdt van een borrel en een peuk. Ik zeg, doablequote:Op zaterdag 14 april 2007 19:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een paar minpuntjes??
Ik heb zijn hele persoonlijkheid afgekraakt, verder blijft er niets meer over![]()
Maar dan krijg je geen klok in beeld.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:53 schreef Clank het volgende:
[..]
Punten pikken mag iig niet meer.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:53 schreef Sporti het volgende:
Nicolaas kreeg geen verbinding dus gesprek ging niet door, maar zou wel is willen weten hoe die aan die punten komt![]()
Hij kreeg een klok in beeld, en hij had cp's klaarliggen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:53 schreef Clank het volgende:
[..]
Tja..... ik betrap mezelf erop dat ik mezelf moet overtuigen dat alle minpuntjes niet op mogen wegen tegen mijn kijkvreugd. Hij is heerlijk fout, spannend voor de kooi en heeft een charisma waar niemand omheen kan.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een paar minpuntjes??
Ik heb zijn hele persoonlijkheid afgekraakt, verder blijft er niets meer over![]()
Zeeman had een aanbieding.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:57 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik zie dat witte petjes populair zijn bij de familie Kubatz ....
Nee, had hij niet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:55 schreef Desii het volgende:
Had hij misschien nog punten over van de vorige keer dat hij in de gouden kooi zat?![]()
Ik dacht het ook meteen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:58 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ik bespeur gestolen waar in de gouden kooi!!!!!!!!!!!
Welkom terug, heb je het fijn gehad?quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoi,
Nou ben terug van vakantie.
Niet veel gemist blijkaar...er word nog flink aan de tollie van Brian gezogen door die hoer Deborah Flens.
Nicolaas terug.wat een domper..nena was veel leuker geweest, maar goed tenminste nog beter dan dat ML zou terugkomen..zijn de streams nu pay per week?
Is gelijk dat mysterie opgelost waarom al die apen op die rots bleven zittenquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:06 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Brians opa was zo trots als een aap........
Waarom verbaasd me dat niet? Ken alleen geen dierentuin Almere
Welkom terug.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoi,
Nou ben terug van vakantie.
Niet veel gemist blijkaar...er word nog flink aan de tollie van Brian gezogen door die hoer Deborah Flens.
Nicolaas terug.wat een domper..nena was veel leuker geweest, maar goed tenminste nog beter dan dat ML zou terugkomen..zijn de streams nu pay per week?
jaaaaaquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is gelijk dat mysterie opgelost waarom al die apen op die rots bleven zitten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |