Zeg jij nou alsjeblieft niks meer over Utrecht, jij denkt dat Ondiep en Kanaleneiland allebei in west liggen.quote:
8 jaar, wat deed ik toen?quote:Op zondag 15 april 2007 17:38 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
tuurlijk wel, en ik was vroeger ook geen lieverdje maar wat die marokkaantjes doen sorry dat slaat alles en dat verdomme op een leeftijd van 8 jaar![]()
Ze woont overal en kent iedereen, je weets tog?quote:Op zondag 15 april 2007 21:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zeg jij nou alsjeblieft niks meer over Utrecht, jij denkt dat Ondiep en Kanaleneiland allebei in west liggen.![]()
Ik woon waar mijn huis woont, gek.quote:Op zondag 15 april 2007 22:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ze woont overal en kent iedereen, je weets tog?
Dat is ook zo - ten westen van het spoor.quote:Op zondag 15 april 2007 21:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zeg jij nou alsjeblieft niks meer over Utrecht, jij denkt dat Ondiep en Kanaleneiland allebei in west liggen.![]()
ik denk eerlijk gezegd dat je meer bereikt met wat ruimte om te fietsen, soldaatje te spelen of te voetballen, in de meeste binnensteden zijn er gewoonweg te weinig voorzieningen voor opgroeiende kinderen waar ze zich lekker uit kunnen leven, hun energie kwijt kunnenquote:Op zondag 15 april 2007 22:01 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
8 jaar, wat deed ik toen?
lego
fietsen
soldaatje spelen
voetballen
computeren op de 386![]()
![]()
kindernet kijken
De 386 is het enige wat de kids nu niet meer hebben, alle Marokkaantjes moeten een 386 en het probleem is opgelost
Wist je dat je avatar 1.7Mb is?quote:Op zondag 15 april 2007 22:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ze woont overal en kent iedereen, je weets tog?
Ja hoor, gewoon vol blijven houden dorpsgek.quote:Op zondag 15 april 2007 22:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat is ook zo - ten westen van het spoor.
Wat precies ten Westen van het spoor?quote:Op zondag 15 april 2007 22:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat is ook zo - ten westen van het spoor.
Deze discussie hadden we al gehad - en een Utrechter gaf me gelijk.quote:Op zondag 15 april 2007 23:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja hoor, gewoon vol blijven houden dorpsgek.![]()
Vijftien kleine clowntjes ten westen van het spoor.quote:Op zondag 15 april 2007 23:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat precies ten Westen van het spoor?
Ik spreek Arabischquote:Op zondag 15 april 2007 17:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
En alle vrouwen, die zelfs lager scoren op misdaden dan de Nederlandse vrouwen, die voelen zich wel Nederlander?
En zo'n Meki, zou die nou Berbers of Arabisch spreken? En Mutant? Ik vrees het ergste, namelijk.
Oh eentje op Fok of eentje die je kende?quote:Op zondag 15 april 2007 23:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Deze discussie hadden we al gehad - en een Utrechter gaf me gelijk.
En gelukkig geen Nederlands.quote:
Ik ben ook een Utrechter, eentje die zelf in Ondiep (lees: Utrecht noord) heeft gewoond, en ik zeg dat je ongelijk hebt. Dan kan je die discussie wel al gehad hebben, maar als je volhardt in stompzinnige opmerkingen zie ik me toch genoodzaakt het weer even relevant te maken.quote:Op zondag 15 april 2007 23:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
ookquote:Op zondag 15 april 2007 23:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En gelukkig geen Nederlands.
Ik vind het sowieso vrij irrelevant, maar jij komt er elke keer weer mee op de proppen.quote:Op zondag 15 april 2007 23:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ben ook een Utrechter, eentje die zelf in Ondiep (lees: Utrecht noord) heeft gewoond, en ik zeg dat je ongelijk hebt. Dan kan je die discussie wel al gehad hebben, maar als je volhardt in stompzinnige opmerkingen zie ik me toch genoodzaakt het weer even relevant te maken.
Omdat jij te beroerd bent om toe te geven dat je er gewoon naast zit, anders was ik het alweer vergeten. Nu is het gewoon leuk om er over door te gaan.quote:Op zondag 15 april 2007 23:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso vrij irrelevant, maar jij komt er elke keer weer mee op de proppen.
Kun je niet beter met jezelf spelen dan met mij? Ik heb wel betere dingen te doen.quote:Op zondag 15 april 2007 23:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Omdat jij te beroerd bent om toe te geven dat je er gewoon naast zit, anders was ik het alweer vergeten. Nu is het gewoon leuk om er over door te gaan.![]()
En jij bent zuurder dan Marcel van Dam en Femke Halsema bij elkaar.quote:Op zondag 15 april 2007 23:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh eentje op Fok of eentje die je kende?
Misschien dat een landkaart wat kan verduidelijken?quote:Op zondag 15 april 2007 23:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ben ook een Utrechter, eentje die zelf in Ondiep (lees: Utrecht noord) heeft gewoond, en ik zeg dat je ongelijk hebt. Dan kan je die discussie wel al gehad hebben, maar als je volhardt in stompzinnige opmerkingen zie ik me toch genoodzaakt het weer even relevant te maken.
Allebei jouw linkse vrienden.quote:Op zondag 15 april 2007 23:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
En jij bent zuurder dan Marcel van Dam en Femke Halsema bij elkaar.
Zo ken ik je dus weer.quote:Op zondag 15 april 2007 23:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kun je niet beter met jezelf spelen dan met mij? Ik heb wel betere dingen te doen.
Beschermd opgegroeid, pappa betaalde alles vroeger etc.quote:Op zondag 15 april 2007 23:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zo ken ik je dus weer.een verzuurde tante die begint te huilen als ze haar zin niet krijgt.
Allebei niet van mijn partij. Ik heb het voor beiden nog nooit opgenomen.quote:Op zondag 15 april 2007 23:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Allebei jouw linkse vrienden.
Iemand die mij evident nog nooit heeft ontmoet spreekt.quote:Op zondag 15 april 2007 23:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Beschermd opgegroeid, pappa betaalde alles vroeger etc.
Femke Halsema in het kwadraat he?
Denk maar niet dat Floripasje ooit zelf tomaten heeft moeten plukken om haar eigen kleding/vakantie te moeten betalen.
Zeg, heb jij je eigen studie betaalt of was pappa het?quote:Op zondag 15 april 2007 23:52 schreef Floripas het volgende:
[..]
Iemand die mij evident nog nooit heeft ontmoet spreekt.
![]()
Ikzelf, en de overheid. Hoezo?quote:Op maandag 16 april 2007 00:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zeg, heb jij je eigen studie betaalt of was pappa het?
BetaalD.quote:Op maandag 16 april 2007 00:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zeg, heb jij je eigen studie betaalt of was pappa het?
puur technisch gezien is het wel ten westen van het spoor hoorquote:Op zondag 15 april 2007 23:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Misschien dat een landkaart wat kan verduidelijken?
[afbeelding]
Ondiep is nummer 7.
quote:Op maandag 16 april 2007 00:20 schreef DennisMoore het volgende:
#.. It's alright to fall apart... sometimes ..#.
Wat is bij jouw Oost en West?quote:Op maandag 16 april 2007 00:15 schreef moussie het volgende:
[..]
puur technisch gezien is het wel ten westen van het spoor hoor
http://tinyurl.com/yusgs5
nou simpel lieverd, oost is waar de zon opgaat en west is waar die ondergaat, oost is rechts van de spoorlijn en west links ervanquote:Op maandag 16 april 2007 07:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat is bij jouw Oost en West?
Het lijken wel politici hier op FOK. Die praten ook nooit over de structurele zaken, maar verliezen zich in eindeloze discussies over randzaken.quote:Op maandag 16 april 2007 08:04 schreef cora4034 het volgende:
Wat een kinderachtig gemiep.
En kijk nu eens goed op de kaart.quote:Op maandag 16 april 2007 10:58 schreef moussie het volgende:
[..]
nou simpel lieverd, oost is waar de zon opgaat en west is waar die ondergaat, oost is rechts van de spoorlijn en west links ervan
als ik mijn map over de jouwe leg zie ik dat alle rode puntjes cq probleemwijken ten westen/noord-westen van de spoorlijn liggenquote:Op maandag 16 april 2007 11:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En kijk nu eens goed op de kaart.
Een homo gaf je gelijk!? Wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op zondag 15 april 2007 23:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je bedoelt Utrechtenaar?quote:Op maandag 16 april 2007 11:52 schreef Tarabass het volgende:
Een homo gaf je gelijk!? Wat heeft dat er nou weer mee te maken?![]()
Daar ligt een industriegebiedquote:Op maandag 16 april 2007 10:58 schreef moussie het volgende:
[..]
nou simpel lieverd, oost is waar de zon opgaat en west is waar die ondergaat, oost is rechts van de spoorlijn en west links ervan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |