Zo ken ik je dus weer.quote:Op zondag 15 april 2007 23:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kun je niet beter met jezelf spelen dan met mij? Ik heb wel betere dingen te doen.
Beschermd opgegroeid, pappa betaalde alles vroeger etc.quote:Op zondag 15 april 2007 23:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zo ken ik je dus weer.een verzuurde tante die begint te huilen als ze haar zin niet krijgt.
Allebei niet van mijn partij. Ik heb het voor beiden nog nooit opgenomen.quote:Op zondag 15 april 2007 23:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Allebei jouw linkse vrienden.
Iemand die mij evident nog nooit heeft ontmoet spreekt.quote:Op zondag 15 april 2007 23:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Beschermd opgegroeid, pappa betaalde alles vroeger etc.
Femke Halsema in het kwadraat he?
Denk maar niet dat Floripasje ooit zelf tomaten heeft moeten plukken om haar eigen kleding/vakantie te moeten betalen.
Zeg, heb jij je eigen studie betaalt of was pappa het?quote:Op zondag 15 april 2007 23:52 schreef Floripas het volgende:
[..]
Iemand die mij evident nog nooit heeft ontmoet spreekt.
![]()
Ikzelf, en de overheid. Hoezo?quote:Op maandag 16 april 2007 00:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zeg, heb jij je eigen studie betaalt of was pappa het?
BetaalD.quote:Op maandag 16 april 2007 00:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zeg, heb jij je eigen studie betaalt of was pappa het?
puur technisch gezien is het wel ten westen van het spoor hoorquote:Op zondag 15 april 2007 23:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Misschien dat een landkaart wat kan verduidelijken?
[afbeelding]
Ondiep is nummer 7.
quote:Op maandag 16 april 2007 00:20 schreef DennisMoore het volgende:
#.. It's alright to fall apart... sometimes ..#.
Wat is bij jouw Oost en West?quote:Op maandag 16 april 2007 00:15 schreef moussie het volgende:
[..]
puur technisch gezien is het wel ten westen van het spoor hoor
http://tinyurl.com/yusgs5
nou simpel lieverd, oost is waar de zon opgaat en west is waar die ondergaat, oost is rechts van de spoorlijn en west links ervanquote:Op maandag 16 april 2007 07:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat is bij jouw Oost en West?
Het lijken wel politici hier op FOK. Die praten ook nooit over de structurele zaken, maar verliezen zich in eindeloze discussies over randzaken.quote:Op maandag 16 april 2007 08:04 schreef cora4034 het volgende:
Wat een kinderachtig gemiep.
En kijk nu eens goed op de kaart.quote:Op maandag 16 april 2007 10:58 schreef moussie het volgende:
[..]
nou simpel lieverd, oost is waar de zon opgaat en west is waar die ondergaat, oost is rechts van de spoorlijn en west links ervan
als ik mijn map over de jouwe leg zie ik dat alle rode puntjes cq probleemwijken ten westen/noord-westen van de spoorlijn liggenquote:Op maandag 16 april 2007 11:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En kijk nu eens goed op de kaart.
Een homo gaf je gelijk!? Wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op zondag 15 april 2007 23:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Deze discussie hadden we al gehad - en een Utrechter gaf me gelijk.
Je bedoelt Utrechtenaar?quote:Op maandag 16 april 2007 11:52 schreef Tarabass het volgende:
Een homo gaf je gelijk!? Wat heeft dat er nou weer mee te maken?![]()
Daar ligt een industriegebiedquote:Op maandag 16 april 2007 10:58 schreef moussie het volgende:
[..]
nou simpel lieverd, oost is waar de zon opgaat en west is waar die ondergaat, oost is rechts van de spoorlijn en west links ervan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |