Tis inderdaad boodschappentijd, veulentje komt volgens de kenners 's avond/'s nachts.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:36 schreef rebellious_angel het volgende:
veeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter dit.....
ok, voor mij doet niemand boodschappen helaas... dus tot later... enne, als het veulentje komt aub iemand opnemen...
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:37 schreef noekje het volgende:
Heeft Amanda de hondjes al uitgelaten want ze zou toch de wekker zetten in het weekend?
Ze wacht op de hondenuitlaatservicequote:Op zaterdag 14 april 2007 10:37 schreef noekje het volgende:
Heeft Amanda de hondjes al uitgelaten want ze zou toch de wekker zetten in het weekend?
Dacht dat ze gisteravond aan tafel aan Nicolaas had gevraagd om haar wakker te maken zodat ze de hondjes uit kon laten. Of dat vanmorgen ook gebeurd is weet ik niet. Waarschijnlijk zijn ze beide de afspraak vergeten?quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:37 schreef noekje het volgende:
Mochten? Moesten ! De bestaansrede van de hondjes......quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:42 schreef Gert het volgende:
Ze mochten toch een honden-uitlaatservice bestellen?
Of is dat alleen voor boswandelingen enzo.
Vergelijk met mijn OP levert het bewijs op, dat de vogel inderdaad nu in de vogeltjeshemel rondfladdert....quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:44 schreef noekje het volgende:
RIP vogel!
Boeie...quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:03 schreef Liess het volgende:
Bah, Lieke duikt met der schone kleren in zo'n vies bezweet bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |