En terecht, trut.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat is een offtopic opmerking, liefste.
Ontopic: gisteren had ik afgesproken met een jongen en hij heeft me gewoon laten zitten!
welk subforum is daar het best voor?quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dan doe je dat maar in een ander subforum, maar niet in R&P.
Hoe gaat het trouwens met jouw R?.
ONZ of GC, daar mag dat.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
welk subforum is daar het best voor?
en dat gaat je niets aan
Ergens vind ik je opmerkingen wel schattig.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:18 schreef Memento-Mori het volgende:
ook alleen maar omdat je mod wilt worden
het is de waarheid, maar laat ons lekker sc'en, het depressie topic is er, zij blij en dit kan gewoon zo blijven.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ergens vind ik je opmerkingen wel schattig..
gewoon "thijs Bosma-en"quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:19 schreef TwistedDarling het volgende:
Burdie je bent gewoon vervelend aan het zijn hier.
Hoe is het er mee? en dit is niet bedoelt als vuile sneer.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:18 schreef nixxx het volgende:
ach je vraagt maar raak..
Depressie en blij zijnquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is de waarheid, maar laat ons lekker sc'en, het depressie topic is er, zij blij en dit kan gewoon zo blijven.
Nee, de discussie ging niet alleen over dat depressietopic, maar veel breder: een SC zoals die op dit moment is, hoort niet thuis in R&P. En ik ben een baggeraar in de R&P SC ja, dat geef ik graag toe. Maar als ik wil dat er wat verandert, begint dat óók bij mij. Net als destijds mijn kumbayaa-kusjekroel-input.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is de waarheid, maar laat ons lekker sc'en, het depressie topic is er, zij blij en dit kan gewoon zo blijven.
bij jou zoek ik er ook geen sneer achterquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe is het er mee? en dit is niet bedoelt als vuile sneer.
nou gezelligquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:39 schreef Memento-Mori het volgende:
HAi CL ik ben dr vanaaf niet dus zoek me nietzit in Fryslan
Zonde. Al hoop op enige veranderingen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
bij jou zoek ik er ook geen sneer achternog niets veranderd
![]()
Zoals eerder opgemerkt, dan kunnen alle SC's wel een schopje richting onzin/GC krijgen. (Ja, behalve de F&F SC...)quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, de discussie ging niet alleen over dat depressietopic, maar veel breder: een SC zoals die op dit moment is, hoort niet thuis in R&P. En ik ben een baggeraar in de R&P SC ja, dat geef ik graag toe. Maar als ik wil dat er wat verandert, begint dat óók bij mij. Net als destijds mijn kumbayaa-kusjekroel-input.
ze is bekaf johquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:25 schreef Q. het volgende:
CL, kom je ook naar het park?
Godt.quote:
Wat heb je met haar gedaan?quote:
Ja. mogelijkheden te over. Zoveel mensen, zoveel meningen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zoals eerder opgemerkt, dan kunnen alle SC's wel een schopje richting onzin/GC krijgen. (Ja, behalve de F&F SC...)
Vooralsnog staat het iedereen vrij zijn/haar ei kwijt te kunnen, of hier, of in een ontopic reeks, of in een eigen topic. Mogelijkheden te over, lijkt me.
ik? niets.. maar de loodgieter....quote:
Dan zien we dat vanzelf.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja. mogelijkheden te over. Zoveel mensen, zoveel meningen.
Maar ik dacht dat het ook een wens was van de modjes/FA's om de R&P SC sowieso wat in te perken.
Net zoals jullie proberen hier de boel afvallig te houden, mag ik wel gewoon proberen de boel ontopic te houden?! Stelletje geiten hier ookquote:
afvallen doen we in LIFquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Net zoals jullie proberen hier de boel afvallig te houden, mag ik wel gewoon proberen de boel ontopic te houden?! Stelletje geiten hier ook.
Als in: R&P gerelateerd.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:30 schreef Anthraxx het volgende:
Ontopic in een Slowchat???
Dat heeft toch geen zin als vrijwel niemand dat wil. Laat het lekker. Als de modjes eindelijk een besluit maken dan horen we dat wel. Maar dat moeten ZIJ doen, niet jij. De discussie is nu wel gevoerd en begint oervervelend te worden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Net zoals jullie proberen hier de boel afvallig te houden, mag ik wel gewoon proberen de boel ontopic te houden?! Stelletje geiten hier ook.
Probeer de boel maar ontopic te houden zonder jezelf tot moderator te bevorderen. Geef het goede voorbeeld in plaats van anderen bij te sturen. Tot dan toe ben je gewoon aan het miepen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Net zoals jullie proberen hier de boel afvallig te houden, mag ik wel gewoon proberen de boel ontopic te houden?!
Wat een kut ava.quote:
ja vroeger.. toen jij nog mod was.... toen deed men net aan dat soort ONZquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:30 schreef Anthraxx het volgende:
Ontopic in een Slowchat???
Exact. Daar is geen gedram voor nodig.quote:
Centraal: welke features mis je nog op Fok!?quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:32 schreef Burdie het volgende:
Miepen is dan ook mijn favoriete hobby..
Laat ik eens ontopic doen dan; hoe komt dat zo?quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:32 schreef Burdie het volgende:
Miepen is dan ook mijn favoriete hobby..
Centraal: welke features mis je nog op Fok!?quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Centraal: welke features mis je nog op Fok!?
dus moeten wij maar veranderen omdat ji als mede-user j dat opeens wilt?quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, de discussie ging niet alleen over dat depressietopic, maar veel breder: een SC zoals die op dit moment is, hoort niet thuis in R&P. En ik ben een baggeraar in de R&P SC ja, dat geef ik graag toe. Maar als ik wil dat er wat verandert, begint dat óók bij mij. Net als destijds mijn kumbayaa-kusjekroel-input.
Centraal: welke features mis je nog op Fok!?quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Centraal: welke features mis je nog op Fok!?
Lang leve lushquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel me dan wel kut, maar ik ruik tenminste lekker.
Zo, even een loze opmerking tussendoor.
kan beter andersom...quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel me dan wel kut, maar ik ruik tenminste lekker.
Zo, even een loze opmerking tussendoor.
niet alle r&P users zijn zo he... niet te generaliserendquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee bedankt. Ik heb geen interesse in depressief doen, users uitschelden en krassen.
hoe komt?quote:
vrouwen hebben geen klotequote:
Waarom?quote:
Een ontopic R&P SC moet wel het goede voorbeeld geven, en zeker voor de depressieve users zo min mogelijk drempel opwerpen (lees: zo min mogelijk afwijken van hun eigen modus operandi).quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
niet alle r&P users zijn zo he... niet te generaliserend
Dat hoeft toch ook niet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee bedankt. Ik heb geen interesse in depressief doen, users uitschelden en krassen.
ow.. *kras*quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een ontopic R&P SC moet wel het goede voorbeeld geven, en zeker voor de depressieve users zo min mogelijk drempel opwerpen (lees: zo min mogelijk afwijken van hun eigen modus operandi).
Wat een lage streek van hem!quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ontopic: gisteren had ik afgesproken met een jongen en hij heeft me gewoon laten zitten!
oh die laatste is best vies geloof ikquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:45 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb alleen wat karma (geurtje, zeep, shampoo)
Angels delight (zeep)
Jumping juniper (ofzo, shampoo)
en nog een blauwe shampoobar met zeedinges
Gewoon afmaken waar je aan bent begonnen, het ergste is dat je dood gaat en dat ga je uiteindelijk tochquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Omdat het leven bagger is. En waarvoor doe ik het eigenlijk nog?
zo droog ruikt die best okequote:Op zaterdag 14 april 2007 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oh die laatste is best vies geloof ik. Of was dat een andere? Ze hadden er eentje die meurde naar dode vis of zo, te goor.
Maar om het R&Perig te houden: Je wordt een stuk blijer als je jezelf even uitgebreid hebt verwend en ondergesmeerd en alles is geplukt en gescrubd en je ruikt weer lekker.
Het leven is zo bagger als je het zelf maakt, over het algemeen. Tenzij je lichaam te weinig blije stofjes maakt zodat het je niet lukt om het leven als minder bagger te zien.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dit de meest handige woordkeus was voor iemand die zoekt naar de zin van het leven?quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon afmaken waar je aan bent begonnen
Ga in overlevingsmodus: Leef van feest naar feest!quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:56 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Het leven is zo bagger als je het zelf maakt, over het algemeen. Tenzij je lichaam te weinig blije stofjes maakt zodat het je niet lukt om het leven als minder bagger te zien.
Dat doe ik alquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:58 schreef webspider het volgende:
[..]
Ga in overlevingsmodus: Leef van feest naar feest!
Dan wordt het tijd om meer op te trekken met iemand die wat van die stofjes overheeft en je ermee kan infecteren.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:56 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Het leven is zo bagger als je het zelf maakt, over het algemeen. Tenzij je lichaam te weinig blije stofjes maakt zodat het je niet lukt om het leven als minder bagger te zien.
Wanneer is het weer feest?quote:
Kwats.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:00 schreef webspider het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd om meer op te trekken met iemand die wat van die stofjes overheeft en je ermee kan infecteren..
Heb je het wel eens geprobeerd?quote:
meer bier drinkenquote:
wat?quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:02 schreef webspider het volgende:
[..]
Heb je het wel eens geprobeerd?.
Dat, wat je als kwats bestempelde.quote:
Alsof die stofjes overgedragen kunnen worden van lichaam naar lichaam.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:03 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat, wat je als kwats bestempelde.
of je moet die ander zijn hersens opetenquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:04 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Alsof die stofjes overgedragen kunnen worden van lichaam naar lichaam.
Het is geen pfeiffer.
Er zijn uitgebreide proeven gedaan met een eiwitrijk dieetquote:
Litpho, de man die tussen de regels door kan lezen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er zijn uitgebreide proeven gedaan met een eiwitrijk dieet.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dit de meest handige woordkeus was voor iemand die zoekt naar de zin van het leven?.
Een pleeborstel?quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:17 schreef nixxx het volgende:
nee, ik ga glas weggooien en een borstel kopen
Wie weet koopt hij een borstel die ik nog niet kenquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:35 schreef webspider het volgende:
[..]
Wie weet koopt hij een borstel die ik nog niet ken
Dat is een tandenborstel, die ken ik alquote:
Die dan?quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:39 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat is een tandenborstel, die ken ik al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |