Genieten, lekker weertje, pilsie derbij. Castro dood tegen die tijd.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:14 schreef Ryan3 het volgende:
Nou ja, Aah, ik bedoel, ik ben 45, dus leef nog maar een jaartje of 27, met die klimaatsveranderingen zijn dat toch 27 leuke jaren.
Niet zeker hè of Castro over 27 jaar dood is. Dan is-tie 107, kan hij nog wel leven.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Genieten, lekker weertje, pilsie derbij. Castro dood tegen die tijd.
Het sluiten van een topic over de mogelijke Turkse aanval op Noord-Irak. Hij is toch mod bij de afdeling luchtfietserij en ander gezweef?quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Bij welke shit is Triggershot betrokken?
Ik ga nog even door aleer ik in de bedstede kruip met Stali.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hoe dan ook, het zijn nog geen 27 seconden dat ik in mijn bedje kruip.
Ah. Vergeet de W van wetenschap trouwens niet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het sluiten van een topic over de mogelijke Turkse aanval op Noord-Irak. Hij is toch mod bij de afdeling luchtfietserij en ander gezweef?
Ja, kan mij makkelijk overleven iig.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:17 schreef Aoristus het volgende:
Castro overleeft ons allemaal
Ja, daar moet ik nóg om lachen, Wetenschap met zulke mods.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ah. Vergeet de W van wetenschap trouwens niet.
Het gaat over dit topic: Turkse leger wil Noord-Irak binnenvallen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Bij welke shit is Triggershot betrokken?
hij post net, maar weet wel dat gelly al 4 jaar een uitkeringstrekker isquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:48 schreef Floripas het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/176595
quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:17 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
hij post net, maar weet wel dat gelly al 4 jaar een uitkeringstrekker is![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |