Da's wel ongeveer de samenvatting van al het volk dat hier vertoeft jaquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:22 schreef One_of_the_few het volgende:
Antwoord TT: Autist.
Oh ik dacht dat iedereen hier borderline had.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:23 schreef HosnerYeah het volgende:
[..]
Da's wel ongeveer de samenvatting van al het volk dat hier vertoeft ja
Daar valt syntactisch gezien geen speld tussen te krijgen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:22 schreef Floripas het volgende:
Ringo, als het paaskonijn het er, en ik citeer, "best wel eutrofiërend aan toe" vindt gaan, dan betekent het dus dat wij de HosserJa vetmesten als een gans wiens lot in een piepschuimenbakje paté a foie gras besloten ligt. Om maar de semantische goochemerij van TS te bezigen.
Ik had Random alweer een tijdje niet gemaild, dus hij was erg blij.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:20 schreef HosnerYeah het volgende:
[..]
Als iemand tegengas geeft aan je rooskleurige wereld, dan ga je maar @random wat woordjes intikken.
Er zit iets op je lip.quote:Lieve florispas van me, dat het hier keer op keer blijkt dat je niet eens fatsoenlijk kunt discussieren, hoef je niet proberen te verbloemen met zulke woordjes, hoor
Ik zie niet in wat borderline te maken heeft met het constant vermelden dat mannen wel tevreden zijn over je bedprestaties. Eerder in de richting van compensatiedrang, dacht ik zo.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:23 schreef IHVK het volgende:
Oh ik dacht dat iedereen hier borderline had.
Ik zou anders best eens met Floripas de semantiek willen bedrijven.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:16 schreef HosnerYeah het volgende:
[..]
Hoe dan ook, in mijn ogen hoeven de échte vrouwen tenminste niet telkens vermelden dat 'mannen heel tevreden zijn met mijn bedprestaties' (!)
Had je een klacht? Ik heb een loket aan de Drieharingstraat.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:23 schreef HosnerYeah het volgende:
Hé florispas, is het nu niet weer tijd om te gaan vermelden dat mannen tevreden zijn over je bedprestaties?
Ik heb temporaalkwab epilepsie.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat iedereen hier borderline had.
Als je te hard tegen de realiteit aanvliegt, dan doe je maar alsof je op een andere manier gaat interpreteren.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:24 schreef Floripas het volgende:
Ik had Random alweer een tijdje niet gemaild, dus hij was erg blij.
En het is weer tijd voor je vermelding dat mannen wel degelijk tevreden zijn over je bedprestaties.quote:Er zit iets op je lip.
Het grootste probleem van 'semantisch aangelegd' is volgens mij dat je ermee zegt dat je aanleg hebt om semantisch te zijn (wat onzinnig is). Maar ik ben er niet van overtuigd dat het niet ook geïnterpreteerd kan worden als "aanleg hebben voor de betekenisleer/betekenis van woorden". (Daar ben ik nog even over aan het nadenken.)quote:
Dan kan ik linguïstisch de lange dactyli afwisselen met de korte schwa's.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:25 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik zou anders best eens met Floripas de semantiek willen bedrijven.![]()
Nou, als je die foto's van de laatste POL meet (waarbij florispas ook zat) gezien had, wist je iig wel dat het bedrijven nogal lastig gaat als je een slappe hebtquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:25 schreef k_man het volgende:
Ik zou anders best eens met Floripas de semantiek willen bedrijven.![]()
Hoe kun je nou aanleg hebben voor iets dat je moet leren? Er zijn toch niet mensen die geboren worden met kennis van de Latijnse syntaxis?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het grootste probleem van 'semantisch aangelegd' is volgens mij dat je ermee zegt dat je aanleg hebt om semantisch te zijn (wat onzinnig is). Maar ik ben er niet van overtuigd dat het niet ook geïnterpreteerd kan worden als "aanleg hebben voor de betekenisleer/betekenis van woorden". (Daar ben ik nog even over aan het nadenken.)
Duidelijk geen platonist.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Woorden leer je, die weet je niet bij aanleg.
Zo, klaar, punt.
Oh, da's gezellig, want ik sta in het geheel niet op de foto's. Ben jij weer zo'n leuke kloon?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:28 schreef HosnerYeah het volgende:
[..]
Nou, als je die foto's van de laatste POL meet (waarbij florispas ook zat) gezien had, wist je iig wel dat het bedrijven nogal lastig gaat als je een slappe hebt
Mensen hebben aanleg om te leren. In de groeven van je brein zetelt zich je moedertaal.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoe kun je nou aanleg hebben voor iets dat je moet leren? Er zijn toch niet mensen die geboren worden met kennis van de Latijnse syntaxis?
Best wel logisch, aangezien je nadrukkelijk vroeg niet de foto's waarbij je ook zit op Fok te publiceren.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:29 schreef Floripas het volgende:
Oh, da's gezellig, want ik sta in het geheel niet op de foto's.
Psst. Het blokje voor je hoofd was door sommigen niet te zien, net als bij Sigme en HenriOsewoudt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, da's gezellig, want ik sta in het geheel niet op de foto's. Ben jij weer zo'n leuke kloon?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:30 schreef bofneger het volgende:
[..]
Mensen hebben aanleg om te leren. In de groeven van je brein zetelt zich je moedertaal.
Volgens mij stond ik ook in het geheel niet op de foto, maar goed.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Psst. Het blokje voor je hoofd was door sommigen niet te zien, net als bij Sigme en HenriOsewoudt.
Sommigen leren nu eenmaal iets makkelijker dan anderen. Tja, het is een harde wereld voor jouquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:28 schreef Floripas het volgende:
Hoe kun je nou aanleg hebben voor iets dat je moet leren?
Je hebt duidelijk geen aanleg om te raden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
![]()
Dikke vette onzin.
Laat me raden: jij hebt óf voor 1980, óf in Utrecht gestudeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |