Nee. Kwijlen ook niet overigens. Daar knap ik helemaal op af.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:17 schreef Black_king het volgende:
Ach jee, het gehijg van Brian..... Is dat nou opwindend voor een vrouw ?
Ook als ze zo 's ochtends heel liev zo een beetje op hun kussen kwijlen terwijl ze heel schattig liggen te slapen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:22 schreef Lieve het volgende:
[..]
Nee. Kwijlen ook niet overigens. Daar knap ik helemaal op af.
Als ik Huub was ging ik me een potje vervelen zeg! Steeds bij de jacusi. Want Eric was ook zo... subtiel met Gaby en hij wilde ook niet even oprotten om plaats te maken voor 1 nacht naast Huub voor Nena.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:25 schreef Marrije het volgende:
Nou rot es op met zijn allen daar bij die jacuzi, laat ze ff.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Volgens mij heeft die hond vlooien van amanda gekregen.
Haha.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:27 schreef Lieve het volgende:
[..]
Als ik Huub was ging ik me een potje vervelen zeg! Steeds bij de jacusi. Want Eric was ook zo... subtiel met Gaby en hij wilde ook niet even oprotten om plaats te maken voor 1 nacht naast Huub voor Nena.
Dus nu dan ook geen privecy voor ruziemaker Eric.
Ik ben Huub nietquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt. . .
Maar ik kan me dus wel voorstellen dat Huub dat niet doet omdat ie het zelf zo irritant vindt.quote:
Misschien dat Nico wat (nat)ass krijgt ??quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:34 schreef carpediem23 het volgende:
En er zijn maar weer 3 miljonairs en 1 gast op de streams te zien. Jammer wat is de rest aant doen dan?
Zijn die er dan?quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:39 schreef Lieve het volgende:
Mag er een stream op een normale bewoner?
shit, ik durf niet meer verder te lezen of de streams aan te zetten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:19 schreef Black_king het volgende:
Jaap doucht zich onderwijl, terwijl hij zijn ogen nauwelijks van Amanda en Brian kan afhouden
Goede kansquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:43 schreef avonne het volgende:
[..]
shit, ik durf niet meer verder te lezen of de streams aan te zetten.
Is er een risico dat ik een rukkende Jaap zie?![]()
De kust is inmiddels veilig.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:43 schreef avonne het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Er lopen meer gekken buiten dan binnen het gekkenhuis. Dus..... zijn mevrouw Flens, RatB en Natasja echt gek, Amanda retarded en Jaap achtergebleven.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:43 schreef avonne het volgende:
[..]
de ogen van de camera staan strak op Eric. Ik denk dat 'achter' daar een grotere kans denkbaar acht. ( Jaap is spannender, maar te erg voor iedereens ogen!quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:43 schreef avonne het volgende:
[..]
Daar is Nicolaas alquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:39 schreef Lieve het volgende:
Mag er een stream op een normale bewoner?
Dat is toch zonder gaspedaal intrappen doortuffen naar china?quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:48 schreef avonne het volgende:
Cruise control, is dat een travestietenfeest?
Nee, hij pakt zijn "tv" momentje even !quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:50 schreef Liess het volgende:
OMG, Hij gaat naar de paardenbak om te zwaaien.... hoe erg verveel je je
Doen die honden dat nog steeds niet zelf? Dat doen ze toch tegen de gordijnen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:51 schreef fredfik het volgende:
zijn die honden al uitgelaten?????
Zei ik net: dat doet ie al sinds zangleraar Kris lief tegen hem was. Het moest verboden worden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:53 schreef Lieve het volgende:
[..]
Doen die honden dat nog steeds niet zelf? Dat doen ze toch tegen de gordijnen?
Oh en kan er een verbod op Rattengegiegel komen? Want dat gegiegel ben ik wel zat!
ohnequote:Op vrijdag 13 april 2007 20:55 schreef ach het volgende:
Wat voor drugs hebben ze genomen?
Kris heeft Brian zeker verteld dat hij fantastisch kan zingen!quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Zei ik net: dat doet ie al sinds zangleraar Kris lief tegen hem was. Het moest verboden worden.
Hij zei inderdaad wel 'je kunt het best'quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:57 schreef Dark het volgende:
[..]
Kris heeft Brian zeker verteld dat hij fantastisch kan zingen!![]()
Lekker toch, tis heerlijk weer, waarom niet lekker in bad!?quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:58 schreef Lieve het volgende:
Moet die vriend van Eric nog naar huis fietsen? Na al die champagne?
(dat vriendinnetje was leuker! Dit badkuipgedoe is meteen zo triestig. Zo zaadvragende oogjes van Eric)
Carlos komt eten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:59 schreef carpediem23 het volgende:
Wat gaat er vanavond gebeuren????
Hij zei.... ik ben een finacieel afhankelijk mens en dit geld is mijn volgende maaltijd en wat weken huur, dus.......Je kunt het best..... wanneer ga je nu GVD eens wat beter zingen mislukte para brain die overal in mislukt en die zijn eigen diploma's photoshoptquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zei inderdaad wel 'je kunt het best'![]()
Ja, dat ook natuurlijkquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:01 schreef Lieve het volgende:
[..]
Hij zei.... ik ben een finacieel afhankelijk mens en dit geld is mijn volgende maaltijd en wat weken huur, dus.......Je kunt het best..... wanneer ga je nu GVD eens wat beter zingen mislukte para brain die overal in mislukt en die zijn eigen diploma's photoshopt
Carlos heeft geen buik, heeft geen leven en kent geen gezelligheid (wat het hoofdingredient is voor samen eten) dus dit is een vergissing.quote:
Mijn streams staan al effe uit, die kwijlzooi was teveel voor het begin van mijn weekend.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:03 schreef Marrije het volgende:
Ik ben die plakkende Brian en Amanda zoooo zat!
Ik zou mezelf ook elke dag lam zuipen als ik met Brian in 1 bed sliep (enzo)quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:02 schreef Black_king het volgende:
Is Amanda nu al weer lam ?
Misschien houdt ze rekening met een groep mensen die nog dommer is dan zij.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:02 schreef carpediem23 het volgende:
Je kan zien als iemand neptieten heeft, als deze gaat liggen en de boobs omhoog blijven staan. Echte borsten zakken naar de zijkant. Waarom blijft ze volhouden echte borsten te hebben?
Ik kijk precies op een goede pagina naar de streams.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:03 schreef Marrije het volgende:
Ik ben die plakkende Brian en Amanda zoooo zat!
Ahhhhhh, het ging niet op comando. Ahhhhhhh. ( heeft Eric opeens een zwembroek aan? Nou ja zeg!)quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:00 schreef Liess het volgende:
[..]
Lekker toch, tis heerlijk weer, waarom niet lekker in bad!?![]()
Of ze is het vergetenquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien houdt ze rekening met een groep mensen die nog dommer is dan zij.
Tja, óverleven is ook leven....quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:04 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik zou mezelf ook elke dag lam zuipen als ik met Brian in 1 bed sliep (enzo)
Heel gek maar ik vind Amanda al hoerig zonder dat ze er ook maar iets voor doet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Of ze is het vergetenIk vind dat zo'n hoerig gezicht, zoals hij haar ronddraagt terwijl ze wijdbeens aan hem hangt.
Bij mij alle vier (heb ik zelf gedaan)quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:05 schreef Charmian het volgende:
Is bij jullie stream 1 ook uitgevallen?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:05 schreef Charmian het volgende:
Dat komt klote Palma zometeen als special service doen. Voor haar lieffiesquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:05 schreef F1reB1rd het volgende:
Gaan die twee beneden straks ook alle bedden weer opmaken ?
't Is een wandelende sekspop. Maar soms overtreft ze zichzelf.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heel gek maar ik vind Amanda al hoerig zonder dat ze er ook maar iets voor doet.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:05 schreef Charmian het volgende:
3 en 4 kan ik me zeker iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bij mij alle vier (heb ik zelf gedaan)![]()
Nee joh, daar is heftige seks tussen Sylvia en Nicolazarus te zien! (quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:05 schreef Charmian het volgende:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:03 schreef Lieve het volgende:
[..]
Carlos heeft geen buik, heeft geen leven en kent geen gezelligheid (wat het hoofdingredient is voor samen eten) dus dit is een vergissing.
Hij komt waarschijnlijk laten zien dat je kunt overleven op anabole steroide tandpasta.
ECHT!?quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:09 schreef Lieve het volgende:
[..]
Nee joh, daar is heftige seks tussen Sylvia en Nicolazarus te zien! (ik lieg het)
die griet spoort echt niet hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:09 schreef F1reB1rd het volgende:
De ene rat traint de andere in afluisteren
quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:14 schreef Dark het volgende:
Ik hoop toch zo dat 1 van die hondjes ergens in huis in de slaapkamer bij Natas haar bed gaat schijten en dat dan de pleuris uitbreekt![]()
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:11 schreef Liess het volgende:
Echt zwaar irritant dat ik geen caps kan maken, alleen van stream 1
Dan toch liefst pas als Tas er met haar blote voeten in is getrapt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:14 schreef Dark het volgende:
Ik hoop toch zo dat 1 van die hondjes ergens in huis gaat schijten en dat dan de pleuris uitbreekt![]()
DIe werkt helemaal nietquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:15 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Dan ga ik maar eens een streampje aanzetten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:20 schreef Marrije het volgende:
Carlos is er.
Ja ik snap er ook geen reet van!quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:24 schreef Liess het volgende:
Echt belachelijk gewoon, pas om half 10 eten...
allochtonen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:24 schreef Liess het volgende:
Echt belachelijk gewoon, pas om half 10 eten...
Wij eten altijd tussen 6 en half 7, en dat word al als 'Laat' gezien door mensen om me heen.... (Tenzij mijn moeder kookt btw, dan is het tussen 5 en half 6, en dan heb ik gewoon nog geen honger!)quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:27 schreef Dogga het volgende:
[..]
allochtonen.
ik zie het aan mijn gezin ook...elke dag ander tijdstip
vaak genoeg ook redelijk laat
Ik eet tussen 19:15 en 19:35 ongeveer. Vind ik vroeg genoegquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:29 schreef Liess het volgende:
[..]
Wij eten altijd tussen 6 en half 7, en dat word al als 'Laat' gezien door mensen om me heen.... (Tenzij mijn moeder kookt btw, dan is het tussen 5 en half 6, en dan heb ik gewoon nog geen honger!)![]()
Dat vind ik ook nog wel te doen, maar half 10????quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:32 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ik eet tussen 19:15 en 19:35 ongeveer. Vind ik vroeg genoeg
Nou, zo doet hij het .......quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:31 schreef beequeen het volgende:
Het bestek ligt aan de goeie kant bij Jaap, kijken wat hij gaat doen.
Edit: Yep, vork rechts, hoe doet hij het toch?
Jammiequote:Op vrijdag 13 april 2007 21:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nicolaas, echt een markante kop
[afbeelding]
"This Is SPARTA!"quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:17 schreef Liess het volgende:
[..]
DIe werkt helemaal niet
Nee ik kan wel streams kijken, máar gadwin werkt niet mee
Gebeld = SMS-berichtquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:35 schreef Black_king het volgende:
Ah, met het apparaat wordt de eigenaresse gebeld, als Bolle 10 seconden ligt....
Met sommige blikken, lijkt hij op Rutger Hauer.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Gaat hij nu 4 gangen lang met dat bord doen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nou, zo doet hij het .......
[afbeelding]
Begint er op te lijken!quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:38 schreef Liess het volgende:
http://webtv.florisd.nl/goudenkooi + Gadwin Stream 3
[afbeelding]
Wat denk je ......quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Gaat hij nu 4 gangen lang met dat bord doen?
Omdat jij het bent ......quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:42 schreef jinca het volgende:
![]()
Kan het niet laten.....Nicolaas heeft zo'n enorme charisme...spat zo mijn kamer in........mjammie![]()
![]()
misschien issie wel linksquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nou, zo doet hij het .......
[afbeelding]
Kzal niet weten hoequote:Op vrijdag 13 april 2007 21:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Begint er op te lijken!
Nu nog de breedte op 580 en je krijgt een![]()
Vandaag al een paar keer gezien dat 'iemand' experimenteert met de camera-besturing. En ik hoorde Brian zeggen dat al 3 dagen een delegatie uit Australie rondleidingen heeft en vergadert in het kantoor. Daarom mochten ze vanmiddag ook niet in het kantoor, toen ze er vanavond per ongeluk binnenliepen stonden er nog allerlei drankjes en een schaal broodjes.quote:
Ik vind nog steeds dat ze er uit ziet als 39 jaar oudquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:50 schreef Liess het volgende:
[afbeelding]
Er is bezoek en Nicolaas blijft bezig tegen Amanda, dit is het gezicht wat ze trekt......
aah, John is de format aan het verkopenquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vandaag al een paar keer gezien dat 'iemand' experimenteert met de camera-besturing. En ik hoorde Brian zeggen dat al 3 dagen een delegatie uit Australie rondleidingen heeft en vergadert in het kantoor. Daarom mochten ze vanmiddag ook niet in het kantoor, toen ze er vanavond per ongeluk binnenliepen stonden er nog allerlei drankjes en een schaal broodjes.
En het is jammer dat ik Nicolaas zijn kop net miste, want die trok het even niet toen Amanda zich niet zoveel van hem aantrok...quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:50 schreef Liess het volgende:
[afbeelding]
Er is bezoek en Nicolaas blijft bezig tegen Amanda, dit is het gezicht wat ze trekt......
Ben toch wel een beetje verliefdquote:
Toen hij gisteren strontlazerus was begrepen ze elkaar perfect!quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:52 schreef Marrije het volgende:
Het is duidelijk dat Nico nog even moet wennen aan het niveau van Amanda.
Ja idd, Zie liever foto's van Amandaapquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:54 schreef Carlaa het volgende:
Wat is dat toch met al die fotos van Nicoblablaaaaas.. ik vind het echt een ongelofelijke brallende kwallebak!
Vrouwelijke streamerts gaan er een beetje van sopperen...quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:54 schreef Carlaa het volgende:
Wat is dat toch met al die fotos van Nicoblablaaaaas.. ik vind het echt een ongelofelijke brallende kwallebak!
Ik geef hem groot gelijk, hoe meer kopers/landen hoe beter. Gewoon een gezond streven ........quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:52 schreef proh het volgende:
[..]
aah, John is de fromat aan het verkopen
Vrouwelijke streamers met slechte smaak jaquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vrouwelijke streamerts gaan er een beetje van sopperen...![]()
Laat dat trekken dan maar wegquote:
Alleen op verzoek maak ik een Brian-cap voor jouquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:54 schreef Carlaa het volgende:
ik heb ook meer oestrogeen dan testosteron hoor.. oftewel, ik ben ook vrouw. Toch ga ik er meer van braken dan soppen!quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vrouwelijke streamerts gaan er een beetje van sopperen...![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toen hij gisteren strontlazerus was begrepen ze elkaar perfect!![]()
Komt Wilgo?quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:57 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw heeft haar vlees gewassen met citroen?
Pardoes?quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:57 schreef Liess het volgende:
[..]
Vrouwelijke streamers met slechte smaak ja![]()
Jij bent meer een Brian type?quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:57 schreef Liess het volgende:
[..]
Vrouwelijke streamers met slechte smaak ja![]()
is het nu een zure vrucht?quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:57 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw heeft haar vlees gewassen met citroen?
Hand met doekje, maakte de lens van de cam schoonquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:58 schreef Marrije het volgende:
wat was dat op stream 2? een hondje??
Ah, thanks!quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hand met doekje, maakte de lens van de cam schoon
Helemaal geen één naar jouw smaak!?quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:01 schreef Liess het volgende:
[..]
NeeZitten sowieso geen mooie mannen in de villa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |