Carrick heeft zich vooral in de 2e seizoenshelft laten zien, voor januari was het niet veel, nu moet ie het laten zien in een heel seizoen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat zeiden ze van Carrick ook ....
quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:27 schreef AminBen het volgende:
Hargreaves is wel een tikkie beter dan Carrick![]()
De wat?quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:32 schreef DutchGooner het volgende:
Hoe staat het trouwens met de anti-Glazer protesten?
Hij is in ieder geval niet waard wat ze er voor hebben moeten betalen, ik denk dat bijna iedereen het daar wel over eens is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:30 schreef DutchGooner het volgende:
Hargreaves ben ik persoonlijk niet zo gecharmeerd van.
Als je naar het team van de fa cup kijkt dan komt hargreaves ipv scholesquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:18 schreef mcyodogg het volgende:
Maar waar laat dit Scholes? Want ik zie het zo voor me: Sar/Foster; Evra, Vidic, Ferdinand, Neville; Anderson, Carrick, Hargreaves, Ronaldo; Rooney, Spits.
Of moeten Hargreaves en Carrick om dezelfde plek knokken?
Het zou wel wat zijn met die transferbedragenquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:18 schreef mcyodogg het volgende:
Of moeten Hargreaves en Carrick om dezelfde plek knokken?
Inderdaad, eigenlijk is het te absurd, maar elke topclub heeft tegenwoordig wel een 10+ miljoen speler op de bank zittenquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:28 schreef AminBen het volgende:
[..]
Het zou wel wat zijn met die transferbedragen![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Inderdaad, eigenlijk is het te absurd, maar elke topclub heeft tegenwoordig wel een 10+ miljoen speler op de bank zitten.
Mwah man utd misschien volgend jaar maar aangezien Scholes en Giggs niet meer de jongste zijn vind ik het geen vreemde aankopen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Inderdaad, eigenlijk is het te absurd, maar elke topclub heeft tegenwoordig wel een 10+ miljoen speler op de bank zitten.
Mits hij scoort wel jaquote:Op zondag 3 juni 2007 13:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dus die salto's kunnen we voortaan gaan bewonderen op Old Trafford?
Als ik op m'n FM-game mag afgaan, dan moet 't de Amerikaan Eddie Johnson wordenquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:04 schreef maniack28 het volgende:
Nu dus nog een spits jaEen hele goeie, geen Makaay
Iemand ideeen?
http://en.wikipedia.org/wiki/Eddie_Johnson_(American_soccer)quote:Op maandag 4 juni 2007 12:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Als ik op m'n FM-game mag afgaan, dan moet 't de Amerikaan Eddie Johnson worden
Of Delgado, Palacio, Villaquote:Op maandag 4 juni 2007 12:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Als ik op m'n FM-game mag afgaan, dan moet 't de Amerikaan Eddie Johnson worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |