Dat zeiden ze van Carrick ook ....quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:09 schreef venomsnake het volgende:
Mijn hemel, die vent is nog niet eens de helft waard.. 24 Miljoen..![]()
Dat is hij ook niet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat zeiden ze van Carrick ook ....
Carrick heeft zich vooral in de 2e seizoenshelft laten zien, voor januari was het niet veel, nu moet ie het laten zien in een heel seizoen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat zeiden ze van Carrick ook ....
quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:27 schreef AminBen het volgende:
Hargreaves is wel een tikkie beter dan Carrick![]()
De wat?quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:32 schreef DutchGooner het volgende:
Hoe staat het trouwens met de anti-Glazer protesten?
Hij is in ieder geval niet waard wat ze er voor hebben moeten betalen, ik denk dat bijna iedereen het daar wel over eens is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:30 schreef DutchGooner het volgende:
Hargreaves ben ik persoonlijk niet zo gecharmeerd van.
Als je naar het team van de fa cup kijkt dan komt hargreaves ipv scholesquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:18 schreef mcyodogg het volgende:
Maar waar laat dit Scholes? Want ik zie het zo voor me: Sar/Foster; Evra, Vidic, Ferdinand, Neville; Anderson, Carrick, Hargreaves, Ronaldo; Rooney, Spits.
Of moeten Hargreaves en Carrick om dezelfde plek knokken?
Het zou wel wat zijn met die transferbedragenquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:18 schreef mcyodogg het volgende:
Of moeten Hargreaves en Carrick om dezelfde plek knokken?
Inderdaad, eigenlijk is het te absurd, maar elke topclub heeft tegenwoordig wel een 10+ miljoen speler op de bank zittenquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:28 schreef AminBen het volgende:
[..]
Het zou wel wat zijn met die transferbedragen![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Inderdaad, eigenlijk is het te absurd, maar elke topclub heeft tegenwoordig wel een 10+ miljoen speler op de bank zitten.
Mwah man utd misschien volgend jaar maar aangezien Scholes en Giggs niet meer de jongste zijn vind ik het geen vreemde aankopen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Inderdaad, eigenlijk is het te absurd, maar elke topclub heeft tegenwoordig wel een 10+ miljoen speler op de bank zitten.
Mits hij scoort wel jaquote:Op zondag 3 juni 2007 13:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dus die salto's kunnen we voortaan gaan bewonderen op Old Trafford?
Als ik op m'n FM-game mag afgaan, dan moet 't de Amerikaan Eddie Johnson wordenquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:04 schreef maniack28 het volgende:
Nu dus nog een spits jaEen hele goeie, geen Makaay
Iemand ideeen?
http://en.wikipedia.org/wiki/Eddie_Johnson_(American_soccer)quote:Op maandag 4 juni 2007 12:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Als ik op m'n FM-game mag afgaan, dan moet 't de Amerikaan Eddie Johnson worden
Of Delgado, Palacio, Villaquote:Op maandag 4 juni 2007 12:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Als ik op m'n FM-game mag afgaan, dan moet 't de Amerikaan Eddie Johnson worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |