Asjeblieft niet zeg.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:36 schreef Dos37 het volgende:
Latem ze Makaay anders maar halen.
Beide namen circuleerde al een tijdje, stond er iig niet raar van te kijken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wat 'n aankopen ineens, pats boem en ze hebben er 2 toppers bij. Goed staaltje transferwerk zeg, zonder dat iemand er echt van wist staan ze bij wijze van spreken al op Old Trafford
Anderson verraste me wel ietwat omdat het een zuid amerikaan is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Beide namen circuleerde al een tijdje, stond er iig niet raar van te kijken.
Een 2e cry baby in de dopquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:41 schreef Grimm het volgende:
Nani word wel erg goed volgens mij
Als die ook 20 goals scoort en de hele PL voorbij dribbelt maakt t mij niet uitquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:16 schreef Grimm het volgende:
[..]
Als die ook 20 goals scoort en de hele PL voorbij dribbelt maakt t mij niet uit
Ach leert die ook wel af, Ronaldo heeft is dit seizoen niet minder naar de grasmat gedoken, hij heeft veel geleerd van het wk
Waarom staat er een streep door "niet"quote:
Samenwerking of niet, hij had nog wel contract van 4 jaar.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
Nani circuleerde natuurlijk rond, maar 't bleef wat vaag allemaal en sowieso de laatste tijd was dat "weg".. Natuurlijk is Nani makkelijker over te nemen aangezien Sporting 'n samenwerking heeft met Man U.
quote:United Splash Ŗ31m On Whizkids
Manchester United splashed out an amazing Ŗ31million on two superkids yesterday. The Premiership champions signed Brazilian Anderson, 19, for Ŗ17m from Porto and Sporting Lisbon’s Nani, 20, for Ŗ14m. A United statement read: “Terms are agreed with both players and an announcement will take place once a medical and other procedures are done.” Hitman Anderson has been one of the most sought-after young talents since he was crowned player of the tournament in the 2005 World Under-17 Championships. He was recently named in Brazil’s preliminary squad for this summer’s Copa America - but not tomorrow’s friendly with England at Wembley. United manager Alex Ferguson also expects to wrap up the signing of Bayern Munich’s England midfielder Owen Hargreaves, 26, this weekend for Ŗ17m. This would take Fergie’s summer spree to Ŗ48m - and he still wants to sign a striker.
Ian McGarry, The Sun
Dat zeiden ze van Carrick ook ....quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:09 schreef venomsnake het volgende:
Mijn hemel, die vent is nog niet eens de helft waard.. 24 Miljoen..![]()
Dat is hij ook niet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat zeiden ze van Carrick ook ....
Carrick heeft zich vooral in de 2e seizoenshelft laten zien, voor januari was het niet veel, nu moet ie het laten zien in een heel seizoen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat zeiden ze van Carrick ook ....
quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:27 schreef AminBen het volgende:
Hargreaves is wel een tikkie beter dan Carrick![]()
De wat?quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:32 schreef DutchGooner het volgende:
Hoe staat het trouwens met de anti-Glazer protesten?
Hij is in ieder geval niet waard wat ze er voor hebben moeten betalen, ik denk dat bijna iedereen het daar wel over eens is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:30 schreef DutchGooner het volgende:
Hargreaves ben ik persoonlijk niet zo gecharmeerd van.
Als je naar het team van de fa cup kijkt dan komt hargreaves ipv scholesquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:18 schreef mcyodogg het volgende:
Maar waar laat dit Scholes? Want ik zie het zo voor me: Sar/Foster; Evra, Vidic, Ferdinand, Neville; Anderson, Carrick, Hargreaves, Ronaldo; Rooney, Spits.
Of moeten Hargreaves en Carrick om dezelfde plek knokken?
Het zou wel wat zijn met die transferbedragenquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:18 schreef mcyodogg het volgende:
Of moeten Hargreaves en Carrick om dezelfde plek knokken?
Inderdaad, eigenlijk is het te absurd, maar elke topclub heeft tegenwoordig wel een 10+ miljoen speler op de bank zittenquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:28 schreef AminBen het volgende:
[..]
Het zou wel wat zijn met die transferbedragen![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Inderdaad, eigenlijk is het te absurd, maar elke topclub heeft tegenwoordig wel een 10+ miljoen speler op de bank zitten.
Mwah man utd misschien volgend jaar maar aangezien Scholes en Giggs niet meer de jongste zijn vind ik het geen vreemde aankopen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Inderdaad, eigenlijk is het te absurd, maar elke topclub heeft tegenwoordig wel een 10+ miljoen speler op de bank zitten.
Mits hij scoort wel jaquote:Op zondag 3 juni 2007 13:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dus die salto's kunnen we voortaan gaan bewonderen op Old Trafford?
Als ik op m'n FM-game mag afgaan, dan moet 't de Amerikaan Eddie Johnson wordenquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:04 schreef maniack28 het volgende:
Nu dus nog een spits jaEen hele goeie, geen Makaay
Iemand ideeen?
http://en.wikipedia.org/wiki/Eddie_Johnson_(American_soccer)quote:Op maandag 4 juni 2007 12:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Als ik op m'n FM-game mag afgaan, dan moet 't de Amerikaan Eddie Johnson worden
Of Delgado, Palacio, Villaquote:Op maandag 4 juni 2007 12:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Als ik op m'n FM-game mag afgaan, dan moet 't de Amerikaan Eddie Johnson worden
Yup en de prijzen vallen reuze mee.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:12 schreef zjroentje het volgende:
Op de zwarte markt zullen altijd wel kaarten te koop zijn.
Het gaat maar door, dit word echt een gevalletje 31 augustus.quote:Gill patient for Tevez solution
Reds chief executive David Gill remains hopeful that transfer target Carlos Tevez will complete his drawn-out move to Old Trafford from Upton Park, although he admits a resolution to the dispute is now out of United's hands.
The impasse between West Ham and businessman Kia Joorabchian over the ownership of Tevez appears headed for the High Court, despite world governing body FIFA's recommendation that it should go to the Court of Arbitration for Sport (CAS).
FIFA said on Tuesday afternoon: "[We] have recommended that West Ham and Carlos Tevez seek arbitration at CAS. Under the present circumstances this was deemed to be the best approach and in the interest of all parties."
Hours later, lawyers acting on behalf of Joorabchian initiated legal proceedings.
Although staying positive that the 23-year-old striker will join United, Gill says patience is now required.
"I have not been involved in this and it is not Manchester United's decision," he was quoted as saying on Sky Sports. "Clearly, it is a dispute between Tevez, the owners and West Ham.
"Hopefully, that can be solved relatively quickly and he can come to join us. I would have thought they have taken this decision in the belief that he can join us."
Dit bedrag past pcies in deze transferperiode...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:40 schreef Smeich het volgende:
Wat een geld voor hem zeg! Un*fucking*believable!!!
Parma, Napoli, Fiorentina en Juve wouden dat geld ook wel op tafel leggen anders, maar Rossi koos bewust voor een ploeg buiten Italie.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:40 schreef Smeich het volgende:
Wat een geld voor hem zeg! Un*fucking*believable!!!
Nou, Atletico is nu toch ook niet in 1x titelkandidaat omdat ze ook veel geld uitgaven?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:23 schreef DutchGooner het volgende:
Met de bedragen die geinvesteerd zijn voor komend seizoen is niet kampioen worden geen optie lijkt me.
Klopt maar Atletico is vorig seizoen ook geen kampioen geworden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou, Atletico is nu toch ook niet in 1x titelkandidaat omdat ze ook veel geld uitgaven?![]()
NIet echt een goede vergelijking.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou, Atletico is nu toch ook niet in 1x titelkandidaat omdat ze ook veel geld uitgaven?![]()
Atletico is het Manchester City van Spanje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Klopt maar Atletico is vorig seizoen ook geen kampioen geworden.
Maar dat gaat ze niet lukken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Atletico is het Manchester City van Spanje.
Kopen dit jaar alles wat los en vast zit om uit de schaduw van de grote broer te stappen.
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:17 schreef Dos37 het volgende:
Tevez dus binnen, Smith naar Newcastle.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:46 schreef Smeich het volgende:
Ja, dat bedrag past precies in deze periode met bedragen over en weer... van de gekke! Enig idee waarom Rossi dan voor een niet-Italiaanse ploeg koos?
Oftewel, als hij zich goed ontwikkeld hebben ze hem zo weer terug.quote:Reds can re-sign Rossi
Sir Alex Ferguson has revealed that United inserted a clause in Giuseppe Rossi's contract which would allow the Reds to buy the striker back from Villarreal.
The Italian Under-21 international had numerous meetings about his future this summer and was told that he would be given opportunities at Old Trafford, but the former Parma youngster wanted regular first-team football.
"We had several meetings with Giuseppe to convince him that he would get plenty of football here, but that he may have to be a bit patient," explained the boss. "But he wanted to have a go at first-team football, so it was a difficult decision."
Rossi arrived as a highly-rated prospect in 2004, and after impressing in United's reserves he went on to score four goals in 14 first-team appearances for the Reds.
Last season he went in search of regular top-level football on loan with Newcastle and Parma. He stood out in Serie A, helping his former club avoid relegation, and he had been expected to return to Old Trafford this season. But he leaves on good terms and in the knowledge that United will keep close tabs on his progress in La Liga.
"We wish him well, he is a good lad," added Sir Alex. "He has always been a good professional. He's going to a good club. We sold Diego Forlan to Villarreal and he recently left for Atletico Madrid. It's a well-run club with good ambitions.
"I know he'll do well. We've got a clause in his contract where he could come back to us at some point. We are covering ourselves in every way."
Als verdediger zou ik wel schrikken van Tevez en Rooney in 1 team, jezus wat zijn die 2 uitzonderlijk lelijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:23 schreef Maravilla het volgende:
Morgenavond de dubbele oefenwedstrijd, waarbij het eerste elftal gemixt wordt met de reserves. Er wordt gespeeld tegen Glentoran en Dumfermline. En dus ook het debuut van Tevez. Ben benieuwd. Het is geen echte ManU spits naar mijn idee, meer een excentriek persoon wat er net niet bij past. Hopelijk komen de goals wel gewoon.![]()
Je vergeet nog de overige 9 spelers te noemen (ongeacht de opstelling overigens)quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als verdediger zou ik wel schrikken van Tevez en Rooney in 1 team, jezus wat zijn die 2 uitzonderlijk lelijk![]()
quote:Heinze forceert breuk met Manchester United
Gabriel Heinze stapt naar de Engelse arbitragecommissie om een transfer naar Liverpool af te dwingen. De Argentijnse verdediger claimt zwart op wit te hebben dat hij voor 9,4 miljoen euro weg mag bij Manchester United. Liverpool is bereid dat bedrag over te maken aan de regerend landskampioen.
United weigert echter mee te werken omdat Liverpool komend seizoen een van de grote concurrenten is in de strijd om het kampioenschap. Die voorwaarde zegt de club ook mondeling en schriftelijk te hebben doorgegeven aan de veertigvoudig Argentijns international (twee doelpunten).
Met zijn wens om Old Trafford te verruilen voor Anfield, heeft Heinze het verbruid bij manager Alex Ferguson. De Schot is niet iemand die zoiets licht opvat. Heinze heeft nog een contract voor twee jaar bij Manchester United.
Voor DIGGER wel. Die houdt wel van een paar mooie mannen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:40 schreef Dos37 het volgende:
Maar dat is natuurlijk uitermate belangrijk
Nah, dan vertrekt hij deze winter alsnog wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:31 schreef zjroentje het volgende:
En als Heinze die arbitragezaak verliest, zou hij wel eens het haasje kunnen zijn.
Ik zie Ferguson 'm wel gewoon 2 jaar op de tribune te laten zitten.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:54 schreef Grimm het volgende:
[..]
Rommedahl![]()
Delorge![]()
Colin![]()
Rot n's gauw op kutneus
Ach.... post de lijst van Ajakkes is... wedden dat er bij speler nummer 30 ook een onbekende prutsert staat die in de erediviise nog niks gedaan heeftquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:21 schreef Fides het volgende:
[..]
Jij bent snel op je teentjes getrapt, kleuter. Daarbij, die drie die jij opnoemde zijn in ieder geval gewaardeerde krachten bij hun Eredivisieclub geweest, dat kan je van Eagles niet zeggen.
Dennis Gentenaar, heeft toch zat in de Eredivisie laten zienquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ach.... post de lijst van Ajakkes is... wedden dat er bij speler nummer 30 ook een onbekende prutsert staat die in de erediviise nog niks gedaan heeft
2 van de 3 zijn gedegradeerd met hun club dit seizoenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:21 schreef Fides het volgende:
[..]
Jij bent snel op je teentjes getrapt, kleuter. Daarbij, die drie die jij opnoemde zijn in ieder geval gewaardeerde krachten bij hun Eredivisieclub geweest, dat kan je van Eagles niet zeggen.
en de 3e komt van een Engelse eerste divisionistquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:08 schreef Grimm het volgende:
[..]
2 van de 3 zijn gedegradeerd met hun club dit seizoen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |