Een betere wereld begint bij jezelf. En ik hou me niet met oud roest bezigquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
t is maar waar je je druk om maakt. er worden op dit moment, terwijl jij dit leest tientallen vrouwen verkracht, er zijn honderden kindsoldaten aan het vechten, en er zijn duizenden mensen aan het sterven, vaak op de meest gruwelijke wijze.
En jij maakt je druk over het niet consequent zijn van een afkorting.. Schaam je!
Alleen daarom al zou ik een tvp plaatsen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
t is maar waar je je druk om maakt. er worden op dit moment, terwijl jij dit leest tientallen vrouwen verkracht, er zijn honderden kindsoldaten aan het vechten, en er zijn duizenden mensen aan het sterven, vaak op de meest gruwelijke wijze.
En jij maakt je druk over het niet consequent zijn van een afkorting.. Schaam je!
Het zal me allemaal jeuken; ik ga BBQen en bier zuipenquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
een beter antwoord had er niet kunnen zijn..quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:04 schreef WurM het volgende:
Je maakt de post om het topic terug te vinden. Een topic maken om een topic terug te vinden is een beetje overkill
ha haquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:19 schreef Jimbo het volgende:
terug vind piemol
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:19 schreef Jimbo het volgende:
terug vind piemol
Nee man, up growen is stom. Piem0l.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:21 schreef Devrim het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA
JE ZEI PIEMOL
HAHAHAHAHA
Grow up sukkel
quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:21 schreef Devrim het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA
JE ZEI PIEMOL
HAHAHAHAHA
Grow up sukkel
Hij is nog maar 9 johquote:
ik vond hem zelf ook goedquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:35 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Hij is nog maar 9 johdan weten ze niet beter
Dank jequote:Op vrijdag 13 april 2007 19:16 schreef Djarum het volgende:
[..]
een beter antwoord had er niet kunnen zijn..
toch nog iets zinnigs uit je Wurm![]()
![]()
Je bent één van de weinigen, denk ik...quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:59 schreef Xlarge het volgende:
In al die jaren heb ik daar nooit zo over gedacht , mocht ik ooit een TVP vanaf nu willen plaatsen wordt dat ongetwijfeld een TVT
onderscheid is mijn deugdquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:01 schreef WurM het volgende:
[..]
Je bent één van de weinigen, denk ik...
quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
28-13=15, volgens mij...quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:31 schreef FFnog het volgende:
Nou idd...
De vorige post was toch alweer een hele week geleden...![]()
ik ben voor de invoer van "otp"quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:32 schreef zainabber het volgende:
ntvt
Word up!quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
tis maar hoe je t leestquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:11 schreef Mrsgod het volgende:
tvp klopt gewoon men.
Je plaatst een post, en door middel van die post vind je dat topic terug.
dus; terug vind POST.
slotje!!!!![]()
Nee! In de OP staat toch duidelijk de uitleg waarom dat niet klopt. Je wilt het topic immers terugvinden, en niet je post bestaande uit slechts drie letters, althans, het lijkt me vrij onlogisch om de tekst TVP nog eens te willen lezenquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:11 schreef Mrsgod het volgende:
tvp klopt gewoon men.
Je plaatst een post, en door middel van die post vind je dat topic terug.
dus; terug vind POST.
slotje!!!!![]()
Ok dan ist wel dom.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:27 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Nee! In de OP staat toch duidelijk de uitleg waarom dat niet klopt. Je wilt het topic immers terugvinden, en niet je post bestaande uit slechts drie letters, althans, het lijkt me vrij onlogisch om de tekst TVP nog eens te willen lezen
*winterapfel checkt subforum. Ja, klopt toch: ONZ!!quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:41 schreef Chowi het volgende:
Dit weet je misschien niet, maar sommige mensen hebben een enorme obsessie wat betreft het teruglezen van hun TVP's. Het geeft danwel een rustgevend gevoel of juist een adrenaline- en/of endorfineboost. Als die verrekte TVP's er niet waren hadden die FOK!-users misschien wel zelfmoord gepleegd. Állemaal!
En nu ga kom "jij" ineens met een "goed" idee om de TVP's, die overigens al zolang bestaan dat ze niet meer uit de mensheid - de internetpopulatie, nou ja, FOK! althans - weg te denken zijn en waarover niemand ooit een woord gerept heeft dat ze niet kloppen omdat iedereen gewoon wíl dat ze kloppen, iedereen is er langzaam aan gehecht geraakt, te verwijderen? Sjonge, dat zou uitmoorden van het forum zijn. Het is in feite nog erger dan met een vliegtuig door een 417 meter hoog gebouw in New York vliegen.
Verdiep je eerst in een onderwerp voor je er een topic over gaat openen, hm!
Dan heb je het subforum gecheckt, en dan heb je nķg niet door dat het sarcasme was. Damn.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:48 schreef winterapfel het volgende:
[..]
*winterapfel checkt subforum. Ja, klopt toch: ONZ!!
dus niet zo serieus man![]()
NEEM JIJ CHOWI NIET SERIEUS? Is er verdorie eindelijk iemand die opkomt voor het volk. Waar elitaire snobs als jij weglopen met Mulisch, Reve en Nawijn, verschaft de vrolijke lettercombinatie T-V-P mij en vele anderen een enorm shot aan leesplezier. En dat pleziertje willen jij en TS ons afnemen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:48 schreef winterapfel het volgende:
[..]
*winterapfel checkt subforum. Ja, klopt toch: ONZ!!
dus niet zo serieus man![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:53 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
NEEM JIJ CHOWI NIET SERIEUS? Is er verdorie eindelijk iemand die opkomt voor het volk. Waar elitaire snobs als jij weglopen met Mulisch, Reve en Nawijn, verschaft de vrolijke lettercombinatie T-V-P mij en vele anderen een enorm shot aan leesplezier. En dat pleziertje willen jij en TS ons afnemen?
...Hm-hm. Ja. Daar kan ik mij heel goed in plaatsen, het is immers puur natuurlijk. Maar wat voel je er nou bij?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:04 schreef EkzCluSivv het volgende:
PWIDKHTEMTKVOIHOMGNETKL
geen ideequote:Op zondag 29 april 2007 01:18 schreef BonJovi het volgende:
Wie heeft het eigenlijk verzonnen dat TVP
Chowi serieus nemenquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:53 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
NEEM JIJ CHOWI NIET SERIEUS? Is er verdorie eindelijk iemand die opkomt voor het volk. Waar elitaire snobs als jij weglopen met Mulisch, Reve en Nawijn, verschaft de vrolijke lettercombinatie T-V-P mij en vele anderen een enorm shot aan leesplezier. En dat pleziertje willen jij en TS ons afnemen?
Het zal mij evenveel aan mijn reet jeuken als een crackrokende gnoe die een ezel afruktquote:Op zondag 29 april 2007 02:36 schreef Cinch het volgende:
NET ALS Een fipo.
OP=fipo
Zulks een duidelijkheid.
OP staat voor Openings Post, dus het is een POST. En daarbij is het de eerste POST in een topic.
FiPo staat voor First Post wat betekent: Eerste Post.
Openings Post = Post.
Hiermee heb ik bewezen dat een op dit forum benoemde fipo eigenlijk een sepo is.
Pas sinds Replique v0.3.2 is de OP de FiPo. Daarvoor werden OPs niet meegeteld als posts en was de eerste reactie dus daadwerkelijk de FiPo.quote:Op zondag 29 april 2007 02:36 schreef Cinch het volgende:
NET ALS Een fipo.
OP=fipo
Zulks een duidelijkheid.
OP staat voor Openings Post, dus het is een POST. En daarbij is het de eerste POST in een topic.
FiPo staat voor First Post wat betekent: Eerste Post.
Openings Post = Post.
Hiermee heb ik bewezen dat een op dit forum benoemde fipo eigenlijk een sepo is.
Maar je hebt het wel gelezenquote:Op zondag 29 april 2007 02:39 schreef Da_mr_Jackal het volgende:
[..]
Het zal mij evenveel aan mijn reet jeuken als een crackrokende gnoe die een ezel afrukt![]()
Zie je nouquote:Op zondag 29 april 2007 02:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Pas sinds Replique v0.3.2 is de OP de FiPo. Daarvoor werden OPs niet meegeteld als posts en was de eerste reactie dus daadwerkelijk de FiPo.
die smiley is cool, pinguindsa okoquote:Op zondag 29 april 2007 02:41 schreef Cinch het volgende:
[..]
Maar je hebt het wel gelezen[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |