Niet, want die telt niet mee in je postcount.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:55 schreef Cinch het volgende:
Kan helemaal niet, want die heeft TS al![]()
ik las snakey en had een lapo verwachtquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niet, want die telt niet mee in je postcount.![]()
Maar het heet wel een postquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niet, want die telt niet mee in je postcount.![]()
Jah, het heet dus niet fipo, pipo!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:57 schreef Cinch het volgende:
[..]
Maar het heet wel een post![]()
Anders was het toch ook niet Openings POST![]()
OP=fipoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, het heet dus niet fipo, pipo!![]()
dus nu wordt hetquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:10 schreef Cinch het volgende:
[..]
OP=fipo
Zulks een duidelijkheid.
OP staat voor Openings Post, dus het is een POST. En daarbij is het de eerste POST in een topic.
FiPo staat voor First Post wat betekent: Eerste Post.
Openings Post = Post.
Hiermee heb ik bewezen dat een op dit forum benoemde fipo eigenlijk een sepo is.
Ik noem deze stelling: De stelling van Cinch.
Het straalt originaliteit uit.
![]()
Hoe kunt u het oneens zijn met een feitelijk bewezen stelling?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Oneens
je steelt dit idee gewoon van sol's NB TTquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:15 schreef Cinch het volgende:
[..]
Neen, u kunt de eerste post van het topic benoemen met fipo of met OP.
Wilt u zo vriendelijk zijn dit te onderbouwen middels een verwijzing naar de "TT' in kwestie?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
je steelt dit idee gewoon van sol's NB TT![]()
http://forum.fok.nl/topic/926306quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:17 schreef Cinch het volgende:
[..]
Wilt u zo vriendelijk zijn dit te onderbouwen middels een verwijzing naar de "TT' in kwestie?
Een OP is een post welke niet meegeteld wordt, nergens. NA de OP komt dus de eerste post. In de baggervolksmond ook wel F i r s t P o s t genoemd. Fipo dusch. Een OP is dus nooit een fipo.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:10 schreef Cinch het volgende:
[..]
OP=fipo
Zulks een duidelijkheid.
OP staat voor Openings Post, dus het is een POST. En daarbij is het de eerste POST in een topic.
FiPo staat voor First Post wat betekent: Eerste Post.
Openings Post = Post.
Hiermee heb ik bewezen dat een op dit forum benoemde fipo eigenlijk een sepo is.
Ik noem deze stelling: De stelling van Cinch.
Het straalt originaliteit uit.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |