Zo hoort het ook.quote:
Bron: http://mededelingen.casema.tv/overzicht.php?postcode=4811#16040quote:Kabeltelevisie storing deel van Breda 16-04-2007 | 20:51
Op dit moment is er een storing in een deel van Breda.
Hierdoor kunnen wij tijdelijk geen Radio & Televisie, Internet en Telefonie diensten doorgeven via de Casema kabel.
Het betreft postcodegebied 4811.
Casema is bekend met dit probleem en werkt aan een oplossing.
De verwachting is dat deze storing om 23:00 uur verholpen zal zijn.
Onze excuses voor het ongemak.
HA, ik heb wel tvquote:Op maandag 16 april 2007 21:28 schreef Shroom het volgende:
[..]
Bron: http://mededelingen.casema.tv/overzicht.php?postcode=4811#16040Ik zie sneeuw!
Ik heb niets gemerkt!quote:Op maandag 16 april 2007 19:31 schreef JDude het volgende:
16:54:03 16-04-07 17 G BRAN PRIO 1 6136 TILBURGSEWEG BREDA BUITENBR WEGVERVOER (soort wegvervoer: personenauto) (INC: 07)
Was dat zoeen sloopauto achter Frazz z'n huis?
Ja hoor, was gezellig op school.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:33 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen allen. Leuke les gehad gisteren Samba?
[kiwipost] jij werkt er, verander 's iets daar. krijg je paaseieren en juup van ons. [/kiwipost]quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:19 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Dat was een rotschop Rizz.
Oh, vertel.. Wss hebben we een aantal dezelfdequote:Op dinsdag 17 april 2007 13:15 schreef tha_rizzo het volgende:
veel ergernissen, in plaats van enkele zoals bij DonkereSambal
Geen paaseieren, wel Juup.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:37 schreef tha_rizzo het volgende:
[kiwipost] jij werkt er, verander 's iets daar. krijg je paaseieren en juup van ons. [/kiwipost]
volgens mij niet, valt dit niet onder openbaar vuur?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:48 schreef bassieVL het volgende:
Mag je in Breda eigenlijk in de openbare parken BBQ'en?
In de Heuvel kan het ongetwijfeldquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:48 schreef bassieVL het volgende:
Mag je in Breda eigenlijk in de openbare parken BBQ'en?
gooi je de spareribs naar beneden in de hoop dat iemand deze ook daadwerkelijk opvangt?quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:52 schreef bassieVL het volgende:
Ik heb namelijk een klein balkon, maar een prachtig park recht voor mijn deur.
Met een mooi multicultureel uitzicht...quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:52 schreef bassieVL het volgende:
Ik heb namelijk een klein balkon, maar een prachtig park recht voor mijn deur.
Ik had net zoeen vergadering waarbij een van mijn collega's zat te maffen!quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:12 schreef Kuukske het volgende:
Ik denk dat ik zo in slaap ga vallen.
Was een boeiende vergadering danquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:27 schreef JDude het volgende:
Ik had net zoeen vergadering waarbij een van mijn collega's zat te maffen!![]()
![]()
hear here,quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:40 schreef Frazz het volgende:
Ga mn collegegeld eens terug verdienen! Of laat tenminste zien dat ik niet voor niets betaal
mijn ouders dan
bij de AH?quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:56 schreef Clauw het volgende:
Gelukkig heb ik niet zoveel vergaderingenAls er eentje is moet het echt snel ff in een uurtje tijd want daarna moet iedereen weer aan het werk.
Gelukkig is de instelling van de studenten wel in orde en gaan ze altijd braaf naar tentamens.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:50 schreef tha_rizzo het volgende:
hear here,
het vreselijkste is nog dat ze allerlei extra's krijgt terwijl het onderwijs gewoonweg ruk is![]()
Welke locatie?quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:21 schreef Clauw het volgende:
ow bij de AH inderdaad helemaal niet, maar op mijn stage ( Ziekenhuis ASZ @ Dordrecht) ook bijna niet..
Ik ben netjes naar de hertentames gegaanquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Gelukkig is de instelling van de studenten wel in orde en gaan ze altijd braaf naar tentamens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |