Zoeen leugen! Ik ben nog met Frazz naar de shoarmatent gelopen en Kuuk is met Clauw ijs gaan halen. En een groot deel van de tijd zaten we niet eens naast elkaarquote:Op maandag 16 april 2007 11:29 schreef tha_rizzo het volgende:
jullie waren alleen maar aan het kleffen hoorde ik, dus ik heb echt niks gemist
Zoals ik tijdens de meet zei, jullie seksspelletjes hoef ik niet te weten!quote:Op maandag 16 april 2007 11:40 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Wiens haakje moet in jouw sterretje sluiten?![]()
Voet friemelaarquote:Op maandag 16 april 2007 11:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Zoeen leugen! Ik ben nog met Frazz naar de shoarmatent gelopen en Kuuk is met Clauw ijs gaan halen. En een groot deel van de tijd zaten we niet eens naast elkaar.
Dat je dat nog moet vragenquote:Op maandag 16 april 2007 11:40 schreef tha_rizzo het volgende:
Wiens haakje moet in jouw sterretje sluiten?![]()
Nee, wss niet.quote:Op maandag 16 april 2007 11:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Zoeen leugen! Ik ben nog met Frazz naar de shoarmatent gelopen en Kuuk is met Clauw ijs gaan halen. En een groot deel van de tijd zaten we niet eens naast elkaar.
Dat mocht ook niet van Clauw en Frats.quote:Op maandag 16 april 2007 11:51 schreef tha_rizzo het volgende:
Nee, wss niet.
Jullie zaten zeker op elkaar, het zou me iig niks verbazen
quote:Op maandag 16 april 2007 12:00 schreef JDude het volgende:
We moeten natuurlijk wel onze connecties bij Mediamarkt en Albert Heijn te vriend houden!
Ik ga vele malen liever in Breda wonen. Oisterwijk is een klein dorpquote:Op maandag 16 april 2007 12:11 schreef Frazz het volgende:
En wij bij Avans en de gemeente Oisterwijk
Voor het geval dat we ooit deetijdstudie willen gaan volgen en in de gemeente Oisterwijk willen gaan wonen
Breda blijft natuurlijk wel het leukst. Bovendien heb je in Oisterwijk een telefoonnummer met 013 ervoor. *Ril*quote:Op maandag 16 april 2007 12:20 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik ga vele malen liever in Breda wonen. Oisterwijk is een klein dorp
Die parkeerplaats is natuurlijk wel voor mn fiets he. JD is dat mogelijk?quote:Op maandag 16 april 2007 12:19 schreef Kuukske het volgende:
Hoe tof.
Ahwquote:
In je achtertuin!quote:Op maandag 16 april 2007 12:23 schreef Frazz het volgende:
Die parkeerplaats is natuurlijk wel voor mn fiets he. JD is dat mogelijk?
Niet op openbare grond enzo?quote:
Oeh JD, die ene tv. Denk aan die tv!quote:Op maandag 16 april 2007 12:27 schreef Frazz het volgende:
Niet op openbare grond enzo?
Je hebt de nieuwe aanbiedingen van MM al gezien? Gaat nog 20% af enzo he![]()
Flatscreen ruilen tegen een sjiek fietsenrek?quote:Op maandag 16 april 2007 12:27 schreef Frazz het volgende:
Niet op openbare grond enzo?
Je hebt de nieuwe aanbiedingen van MM al gezien? Gaat nog 20% af enzo he![]()
HATUH IS VERLATUHquote:Op maandag 16 april 2007 12:21 schreef JDude het volgende:
Maar het heeft wel een sjieke winkelstraat! Mooier dan dat blok nieuwbouw dat ze in E-L over de rijksweg hebben gepleurd.
ehh die ja.... Was even in de war. Liniekwartier is best lief hoorquote:Op maandag 16 april 2007 13:24 schreef Ritchie het volgende:
Belcrum? Jij woonde in het linikwartier toch?
De straat waar ik woon is vrij rustig. De rest van het Liniekwartier zou ik eigenlijk niet weten.quote:Op maandag 16 april 2007 13:47 schreef Ritchie het volgende:
Ik schrok al.. Liniekwartier is liever dan de Belcrum
Haagse Beemden en lief in één zin ziet er al raar uit.quote:Op maandag 16 april 2007 13:47 schreef Dalamar het volgende:
Ik krijg het niet uit m'n strot om "Haagse Beemden is ook lief" te zeggen.
Gewoon terugschoppen. Zit hier lekker in de zon, zonder terrasquote:Op maandag 16 april 2007 14:29 schreef Ritchie het volgende:
Haagse Beemden is dan ook geen Breda...
( als ik dat tegen mijn vriendin zeg krijg ik meestal een schop)
Waar?quote:Op maandag 16 april 2007 14:38 schreef JDude het volgende:
Kloon alert!
En toch valt het wonen daar best mee. Er zijn nog goede stukjes waar het allemaal wel meevalt met de ellende.quote:Op maandag 16 april 2007 14:35 schreef JDuukske het volgende:
Haagse Beemden, da's toch een buitenwijk van Zevenbergschen Hoek, of Lage Zwaluwe?
quote:Op maandag 16 april 2007 15:19 schreef Ritchie het volgende:
of Teteringen-West
Zoeen toffe avatar.quote:Op maandag 16 april 2007 14:35 schreef JDuukske het volgende:
Haagse Beemden, da's toch een buitenwijk van Zevenbergschen Hoek, of Lage Zwaluwe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |