Gaan jullie hier altijd zo om met nieuwkomers? Hmm? Dat zal afgestraft moeten worden dan.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:11 schreef veldmuis het volgende:
Als je niet in Breda woont tief je maar op.
De meesten worden heel goed in de groep opgenomen, vraag maar aan eh, de newbies!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gaan jullie hier altijd zo om met nieuwkomers? Hmm? Dat zal afgestraft moeten worden dan.
Iedereen die breda lief hebt hebben wij liefquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gaan jullie hier altijd zo om met nieuwkomers? Hmm? Dat zal afgestraft moeten worden dan.
Ik mag hopen dat je niet op mij doelt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:14 schreef veldmuis het volgende:
[..]
De meesten worden heel goed in de groep opgenomen, vraag maar aan eh, de newbies!
Maar sommigen, helaas. Die mogen gewoon weg!
Ik gooi het even in de groep als je het niet erg vindt!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je niet op mij doelt..
Ik ben wel goed ontvangen hoor!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben ook een vrouw!quote:
Omdat ze vroeg naar "huis" wilde gaanquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:24 schreef veldmuis het volgende:
Waarom zouden kuukske en jd de meeting niet evalueren in dit topic?
Juist en het is me inmiddels duidelijk geworden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:28 schreef Frazz het volgende:
Kijken waarom Breda opeens het best lopende topic is nu we Zwolle hebben ingehaald!
Ja? En?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:41 schreef Frazz het volgende:
Ze komt zelf uit zwolle!
Ik val door de mand.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:43 schreef Frazz het volgende:
Ze is gewoon jarloers op onze eerste plek, check het zwolle topic maar eens
Breda is gezellig en Kuukske is een ambtenaar geworden, dat is dus de reden!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Juist en het is me inmiddels duidelijk geworden..
Ik moet toegeven dat het altijd gezellig is als ik in Breda ben.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:44 schreef Frazz het volgende:
[..]
Breda is gezellig en Kuukske is een ambtenaar geworden, dat is dus de reden!
Niet vaak hoor, het ligt niet echt in de buurt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:48 schreef Frazz het volgende:
Je bent wel eens in Breda dan
Ik ben zelf maar 1x in Zwolle geweest
Ja, maar ik weer aan het zwolle topicquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:50 schreef Clauw het volgende:
En Misstique helpt nu trouwens ook mee aan ons Breda topic![]()
Mis je toch wat hoor, terrasjes op de grote markt of de vismarktquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet vaak hoor, het ligt niet echt in de buurt.
Verdulle! Je hebt gelijk! Ik hou er direct mee op!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:50 schreef Clauw het volgende:
En Misstique helpt nu trouwens ook mee aan ons Breda topic![]()
Dan stop ik ook met de crosspost in het zwolle topicquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Verdulle! Je hebt gelijk! Ik hou er direct mee op!
Doe maar zo.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:53 schreef Frazz het volgende:
[..]
Dan stop ik ook met de crosspost in het zwolle topic
quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:44 schreef Frazz het volgende:
The Clauw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |