Nee sorry. Ik woon in een echte stad. ROTTERDAM!quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want Amsterdam is the root of all evil.
Kortzichtige provincialen.
op zich wel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:52 schreef MdMa98 het volgende:
amsterdam is de bron van al de ellende.. nuke`em![]()
![]()
Ik weet niet hoor maar volgens mij zie je in Rotterdam meer mokkababy's dan in Amsterdam.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:52 schreef HPoi het volgende:
[..]
Nee sorry. Ik woon in een echte stad. ROTTERDAM!![]()
ssssst.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:55 schreef arexes het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar volgens mij zie je in Rotterdam meer mokkababy's dan in Amsterdam.
Geniaalquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:37 schreef NTCE het volgende:
[..]
haha alsjeblieft, je accentueerd opnieuw je droevigheid. Leer typen hork.
je collectie van 3000 euro, ga weg alsjeblieft, ik geef je een nekslag en die is onbetaalbaar!![]()
Flikker nou eens opquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:52 schreef MdMa98 het volgende:
amsterdam is de bron van al de ellende.. nuke`em![]()
![]()
ja, en het negatieve punt van R'dam zijn de inwonersquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:52 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Flikker nou eens op![]()
en ik heb niks tegen Rotterdam ik heb er gewoonden bijna heel me familie woont daar. Beide steden hebben positieve en negatieve dingen
Laten we ontopic gaan reageren graag.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, en het negatieve punt van R'dam zijn de inwoners.
chill, t is fokforumquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:52 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Flikker nou eens op![]()
en ik heb niks tegen Rotterdam ik heb er gewoonden bijna heel me familie woont daar. Beide steden hebben positieve en negatieve dingen
Whaha ik vind het niet erg hoorquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jah, en het negatieve punt van amsterdammers is de hartslagquote:Op dinsdag 17 april 2007 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
stiphoud? was dat tegenwoordig ook niet gemeente hellmond?quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:46 schreef Qunak het volgende:
[..]
Misschien had ik beter naar trainingspakken kunnen kijken.
Ik woon al 27 jaar onder de schaduw van die stad. Stiphout is wel oke.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:12 schreef NTCE het volgende:
idd, van die hele lieve mokka kindjes erin, echt mooi om te zien... en dan helemaal zo'n lekkere blonde stoot erachter, en dan heel lief lachen naar d'r.. hihihi en dan lacht ze zo lief terug met dr gouden tand, en zegt ze: ey fawaka...
AFMAKEN DIE HANDEL!
quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:47 schreef MREn het volgende:
Het is wel de sportiefste stad van NL; iedereen loopt er in trainingspak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |