Op je 18e heb je nog geen goede basis om al een kind te nemen. In mijn ogen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:40 schreef mrdjey het volgende:
heb je dan geen toekomst met een kind?
Ook. Maar zeker ook bleekhuiden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:41 schreef Ronhui het volgende:
zeker mokkababy's?
alleen financieel niet wellicht.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:42 schreef Qunak het volgende:
[..]
Op je 18e heb je nog geen goede basis om al een kind te nemen. In mijn ogen.
Misschien had ik beter naar trainingspakken kunnen kijkenquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:44 schreef TrenTs het volgende:
Jij gaat in Helmond kijken voor werkkleding? Hoeveel weet je eigenlijk precies van Helmond?
9 van de 10quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:41 schreef Ronhui het volgende:
zeker mokkababy's?
Mee eens. Kinderen moet je jong nemen of niet. Echter, in deze maatschappij vind ik het niet kunnen. Eerst lekker feesten en studeren en daarna misschien een kind. Goede basis en financiele zekerheid door middel van een baan.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:43 schreef mrdjey het volgende:
[..]
alleen financieel niet wellicht.
maar verder is het juist gezond om vroeg een kind te baren.
Ja wel, die optie is zelfs in me opgekomen. Ik kon het verband alleen niet leggen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:45 schreef HuHu het volgende:
Nog nooit gehoort van meisjes die op kleine kinderen passen om zo wat geld te verdienen en dus met dit mooie weer lekker met het oppaskindje buiten gaan lopen?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:47 schreef MREn het volgende:
Het is wel de sportiefste stad van NL; iedereen loopt er in trainingspak.
De eerste keer dat ik in Helmond aankwam was met de trein, en voor het station stond een bordje met een pijl naar een uitzendbureau.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:46 schreef Qunak het volgende:
[..]
Misschien had ik beter naar trainingspakken kunnen kijken.
Ik woon al 27 jaar onder de schaduw van die stad. Stiphout is wel oke.
quote:
jah, heeft natuurlijk weer een neger in gehangenquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:41 schreef Ronhui het volgende:
zeker mokkababy's?
Nou dank je ik was 19, dus ik ben geen goede moeder volgens jou? Ik ben al 3,5 jaar samen met mijn man en onze zoon is al 1,5. Ik ben zelf 20. Onze zoon is gepland gekomen! Dat wij al bij de eerste keer proberen zwanger waren terwijl we op 6 maanden rekenden is bijzaak.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:42 schreef Qunak het volgende:
[..]
Op je 18e heb je nog geen goede basis om al een kind te nemen. In mijn ogen.
leg eens uit?quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:53 schreef Qunak het volgende:
Oja, aanvullende klacht. Je kroost zogen in een eetetablissement is not done!
quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:12 schreef NTCE het volgende:
idd, van die hele lieve mokka kindjes erin, echt mooi om te zien... en dan helemaal zo'n lekkere blonde stoot erachter, en dan heel lief lachen naar d'r.. hihihi en dan lacht ze zo lief terug met dr gouden tand, en zegt ze: ey fawaka...
AFMAKEN DIE HANDEL!
nee mee eens, je bent geen goede moeder, althans niet met de juiste geestelijke capaciteit. Je liegt namelijk:quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:11 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Nou dank je ik was 19, dus ik ben geen goede moeder volgens jou? Ik ben al 3,5 jaar samen met mijn man en onze zoon is al 1,5. Ik ben zelf 20. Onze zoon is gepland gekomen! Dat wij al bij de eerste keer proberen zwanger waren terwijl we op 6 maanden rekenden is bijzaak.
Ik vindt dit wel een erg oppervlakkig iets, niet ieder 18 jarige meid is hetzelfde hoor. De een ontwikkeld zich meer dan de ander. Ik heb een hele hoop shit meegemaakt nog voordat ik 15 was, ik heb nu al 2x zoveel levenservaring dan de meeste 18 jarige.
Dus niet iedereen over 1 kam scheren, als je het nou zegt van een 15 jarige ok, maar niet iemand die volgens de wet al volwassen is!
sukkel...quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:12 schreef NTCE het volgende:
idd, van die hele lieve mokka kindjes erin, echt mooi om te zien... en dan helemaal zo'n lekkere blonde stoot erachter, en dan heel lief lachen naar d'r.. hihihi en dan lacht ze zo lief terug met dr gouden tand, en zegt ze: ey fawaka...
AFMAKEN DIE HANDEL!
Als ik in een eetgelegenheid zit onder het genot van een lekker drankje en een broodje/schotel/etc. dan vind ik het onaangenaam als een vrouw haar kind de borst geeft. Nu heb ik niks tegen borstvoeding, verre van, maar in een eetgelegenheid vind ik het niet kunnen. En ja, ik had er wat van kunnen zeggen maar dat heb ik niet gedaan. Ik stoor niet graag bij dat soort intieme dingen.quote:
je mag ook best surinaams praten hoor...quote:
volgens mij ben jij gewoon supersensitiefquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:19 schreef Qunak het volgende:
[..]
Als ik in een eetgelegenheid zit onder het genot van een lekker drankje en een broodje/schotel/etc. dan vind ik het onaangenaam als een vrouw haar kind de borst geeft. Nu heb ik niks tegen borstvoeding, verre van, maar in een eetgelegenheid vind ik het niet kunnen. En ja, ik had er wat van kunnen zeggen maar dat heb ik niet gedaan. Ik stoor niet graag bij dat soort intieme dingen.
Nee 8 uur op een dag gamen is goed voor jequote:Op vrijdag 13 april 2007 17:15 schreef NTCE het volgende:
[..]
nee mee eens, je bent geen goede moeder, althans niet met de juiste geestelijke capaciteit. Je liegt namelijk:
Hello!
On this page I'll be telling you about me!
"I'm a 24 year old girl from the large city of The Heague (Den Haag) in The Netherlands."
Daarnaast spaar je my little ponies, idd, dat zegt genoeg, je bent klaar voor destructie! Ik zal whiskas even bellen dat ze weer 60 kilo aan vlees kunnen vermalen.
Voor jou is 18 nog kind?quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kinderen krijgen terwijl je zelf nog een kind bent![]()
Dat hoor je mij niet zeggen. Ik zou de laatste zijn om te zeggen dat iemand als ouder niet deugt. Als ik kijk wat ik had toen ik 18 was, dan had ik geen kind genomen. En ik ben nooit een arme scholier of student geweest. Met mijn MAVO-diploma had ik simpelweg te weinig basis om een baan te vinden die genoeg inkomsten genereert om een gezinnetje te onderhouden. Bovendien vind ik dat je veel 'weggooid' als je al op die leeftijd aan het ouderschap begint. Dat is mijn punt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:11 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Nou dank je ik was 19, dus ik ben geen goede moeder volgens jou? Ik ben al 3,5 jaar samen met mijn man en onze zoon is al 1,5. Ik ben zelf 20. Onze zoon is gepland gekomen! Dat wij al bij de eerste keer proberen zwanger waren terwijl we op 6 maanden rekenden is bijzaak.
Ik vindt dit wel een erg oppervlakkig iets, niet ieder 18 jarige meid is hetzelfde hoor. De een ontwikkeld zich meer dan de ander. Ik heb een hele hoop shit meegemaakt nog voordat ik 15 was, ik heb nu al 2x zoveel levenservaring dan de meeste 18 jarige.
Dus niet iedereen over 1 kam scheren, als je het nou zegt van een 15 jarige ok, maar niet iemand die volgens de wet al volwassen is!
Je bent economisch nog niet eens onafhankelijk, dus jaquote:
17 is nog een kind, 18 dus ook. 23/24 jaar dan ben je geen kind meerquote:
Ik ben getrouwd en heb een baan, dat had ik ook al op mijn 18 dus was ik wel onafhankelijkquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent economisch nog niet eens onafhankelijk, dus ja.
Dus iemand mag pas een kind krijgen als hij 23/24 is...quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
17 is nog een kind, 18 dus ook. 23/24 jaar dan ben je geen kind meer![]()
Mijn collectie is mooi wel meer dan ¤ 3000 waar,d kan ik van jou spalletjes vast niet zeggenquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:15 schreef NTCE het volgende:
[..]
Daarnaast spaar je my little ponies, idd, dat zegt genoeg, je bent klaar voor destructie! Ik zal whiskas even bellen dat ze weer 60 kilo aan vlees kunnen vermalen.
En toch als je morgen geen geld meer hebt zijn je ouders aansprakelijkquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:26 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd en heb een baan, dat had ik ook al op mijn 18 dus was ik wel onafhankelijk![]()
I second that.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:12 schreef NTCE het volgende:
AFMAKEN DIE HANDEL!
waar heb je het toch over met je gamen en spalletjes?quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:27 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Mijn collectie is mooi wel meer dan ¤ 3000 waar,d kan ik van jou spalletjes vast niet zeggen![]()
Nee hoor, want mijn vent was toen 26, dus was hij aansprakelijk geweest,quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En toch als je morgen geen geld meer hebt zijn je ouders aansprakelijk.
Blijkbaar ben je jaloers, gezien je reactie op mij.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:31 schreef NTCE het volgende:
[..]
waar heb je het toch over met je gamen en spalletjes?
Want waarom ga je anders op mijn website zitten lezen om mij zwart te maken, vindt het eigenlijk wel zielig voor je.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:31 schreef NTCE het volgende:
[..]
waar heb je het toch over met je gamen en spalletjes?
Nee hoor, 15 jarige meisjes mogen best een kind krijgenquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:26 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Dus iemand mag pas een kind krijgen als hij 23/24 is...![]()
Er zit qua psygische groei een hoop verschil tussen iemand van 15 en van 18 hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee hoor, 15 jarige meisjes mogen best een kind krijgenHet ging mij er om dat ze dan zelf ook nog een kind zijn
![]()
Dat zal best ja maar als je op je 18e besluit een kind te krijgen ben je niet goed bij je hoofd in mijn opzichtquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:35 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Er zit qua psygische een hoop verschil tussen iemand van 15 en van 18 hoor.![]()
haha alsjeblieft, je accentueerd opnieuw je droevigheid. Leer typen hork.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:32 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je jaloers, gezien je reactie op mij.![]()
Nou dank je, ik was 18 toen we het besloten. Ik denk dat je nou wel alles over een kam scheert. Als je 15 bent en je besluit het ben je niet goed bij je hoofd. Maar 18 is in mijn ogen volwassen genoeg. Tuurlijk sommige mensen kunnen dat op 18 echt niet, maar er kan per persoon een hele hoop verschil in zitten hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat zal best ja maar als je op je 18e besluit een kind te krijgen ben je niet goed bij je hoofd in mijn opzicht![]()
Het kan best hoor, dat bewijst jouw situatiequote:Op vrijdag 13 april 2007 17:37 schreef MLPValley het volgende:
Mijn moeder was 19 toen ze mij kreeg, ze is altijd een geweldige moeder geweest en is 13,5 jaar lang met mijn vader getrouwd geweest totdat hij vreemging. Dus waarom zou iemand van 18/19 niet goed genoeg zijn om een kind te krijgen?
God wat ben je zielig dat je zo moet reageren, ach ja, sneu voor jou.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:37 schreef NTCE het volgende:
[..]
haha alsjeblieft, je accentueerd opnieuw je droevigheid. Leer typen hork.
Met je collectie van 3000 euro, ga weg alsjeblieft, ik geef je een nekslag en die is onbetaalbaar!![]()
Jezusquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:37 schreef MLPValley het volgende:
Mijn moeder was 19 toen ze mij kreeg, ze is altijd een geweldige moeder geweest en is 13,5 jaar lang met mijn vader getrouwd geweest totdat hij vreemging. Dus waarom zou iemand van 18/19 niet goed genoeg zijn om een kind te krijgen?
Nee in Den Haag. Vroeger was het trouwens niet meer als normaal als je met je 18de al trouwde en kinderen kreeg.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jezus.
Woon jij ook in Helmond ofzo?.
Lieve schat, ik snap dat je op je teentjes getrapt bent maar hij heeft wel gelijk. Je mag jezelf dan wel enorm volwassen vinden, dat vind iedereen op die leeftijd van zichzelf, maar je bent het echt niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:11 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Als het een mokkababy is, dan is de kans groot dat die milf achter de kinderwagen AIDS heeft.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:41 schreef Ronhui het volgende:
zeker mokkababy's?
Nu nietquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:40 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Nee in Den Haag. Vroeger was het trouwens niet meer als normaal als je met je 18de al trouwde en kinderen kreeg.![]()
Dus je wou niet onderdoen! Dat heb ik eens gezien in een documentaire over jonge moeders. Al hun moeders waren ook jong toen ze haar kregen, en de vriend was meestal na enkele jaren verdwenen...quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:37 schreef MLPValley het volgende:
Uit leergierigheid: waarom op je 18e al en niet op je 24e?quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:38 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Nou dank je, ik was 18 toen we het besloten. Ik denk dat je nou wel alles over een kam scheert. Als je 15 bent en je besluit het ben je niet goed bij je hoofd. Maar 18 is in mijn ogen volwassen genoeg. Tuurlijk sommige mensen kunnen dat op 18 echt niet, maar er kan per persoon een hele hoop verschil in zitten hoor.![]()
Gelukkig zijn we inmiddels geëmancipeerd en is het hoogste doel van de vrouw niet meer trouwen en kindjes baren.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:40 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Nee in Den Haag. Vroeger was het trouwens niet meer als normaal als je met je 18de al trouwde en kinderen kreeg.![]()
Heel vroeger werden we ook niet ouder dan een jaar of 30. Vooruitgang heet datquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:40 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Je liegt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:39 schreef Qunak het volgende:
Ik kom net terug uit Helmond waarvan ik onverricht ter zake terugkeerde na een speurtocht naar leuke werkkleding. In de stad was een groot aantal jonge meiden aanwezig met een goed figuur.
Omdat ik mij daar klaar voor voelde, we hebben een stabiele relatie en wouden beide vroeg een kind zodat als wij later wat ouder zijn en het kind uit huis is we samen nog een lang leven voor ons hebben. En nog lekker lang van de kleinkinderen kunnen genieten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:45 schreef Qunak het volgende:
[..]
Uit leergierigheid: waarom op je 18e al en niet op je 24e?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:11 schreef MLPValley het volgende:
[..]
HOAX!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:49 schreef MLPValley het volgende:
Ook niet alle marokkanen en turken zijn slecht.![]()
Ik merk inderdaad aan je manier van schrijven wel dat jij iemand bent die door de wol geverfd is.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:11 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Wacht maar... Er zijn dingen die vanzelf een keer fout gaan.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:49 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Omdat ik mij daar klaar voor voelde, we hebben een stabiele relatie en wouden beide vroeg een kind zodat als wij later wat ouder zijn en het kind uit huis is we samen nog een lang leven voor ons hebben. En nog lekker lang van de kleinkinderne kunnen genieten.![]()
Voor de rest, jullie kennen mij niet dus kunnen jullie ook niet oordelen over of ik wel of niet volwassen genoeg was om een kind te krijgen op 19 jarige leeftijd. 19 is niet jong, ik liep bij de verloskundige en het aantal meiden van 14 tot 16 was schrikbarend hoog. Ik heb het dan nog erg netjes gedaan.
Mijn zoon wordt goed verzorgd en we zijn alle 3 gelukkig dus een slechte moeder ben ik zeker niet.
Ik vindt het erg jammer dat jullie vinden dat geen enkele 18 jarige goed genoeg is om kinderen te krijgen. Want daar zitten jullie fout. Alles over 1 kam scheren is niet bepaald netjes.
Van vierendelen keek toen ook niemand op.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:40 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Oke. Hoewel ik hierbij:quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:49 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Omdat ik mij daar klaar voor voelde, we hebben een stabiele relatie en wouden beide vroeg een kind zodat als wij later wat ouder zijn en het kind uit huis is we samen nog een lang leven voor ons hebben. En nog lekker lang van de kleinkinderne kunnen genieten.![]()
Voor de rest, jullie kennen mij niet dus kunnen jullie ook niet oordelen over of ik wel of niet volwassen genoeg was om een kind te krijgen op 19 jarige leeftijd. 19 is niet jong, ik liep bij de verloskundige en het aantal meiden van 14 tot 16 was schrikbarend hoog. Ik heb het dan nog erg netjes gedaan.
Mijn zoon wordt goed verzorgd en we zijn alle 3 gelukkig dus een slechte moeder ben ik zeker niet.
Ik vindt het erg jammer dat jullie vinden dat geen enkele 18 jarige goed genoeg is om kinderen te krijgen. Want daar zitten jullie fout. Alles over 1 kam scheren is niet bepaald netjes.
Een beetje het gevoel heb dat je kinderen nemen als een soort plicht ziet. Dus beter nu, dan later.quote:zodat als wij later wat ouder zijn en het kind uit huis is we samen nog een lang leven voor ons hebben.
Die worden toch verbrand en in een rivier gegooid?quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:53 schreef NTCE het volgende:
"Ook niet alle marokkanen en turken zijn slecht. "
Mee eens, sommige zijn wel goed, die doen ook niks. (alleen staat er een steen bovenop)
quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:53 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Van vierendelen keek toen ook niemand op.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:55 schreef Qunak het volgende:
Ik kan er niks aan doen ... maar ik vind het toch bijzonder dom.
Ze waren in Helmond, of ze in Helmond wonen is de vraag. Waarschijnlijk niet, want er fietst heel wat lekkers van de Knip richting Aarle-Rixtel, Beek en Donk en Lieshoutquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:47 schreef chibibo het volgende:
[..]
Je liegt.In Helmond wonen alleen maar meiden van het type Vicky Pollard.
Kijk, dat is voor MLPValley een vooroordeel wat ze makkelijk kan ontkrachten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:07 schreef Edie86 het volgende:
Tienermoeders inderdaad... sad...![]()
![]()
O schatje ik hou zoveel van je, laten we een kindje maken!![]()
Meestal herkenbaar idd aan een opgemaakt (veelal lekkere) meid en een "man" () die 9 van de 10 keer in een magazijn werkt of productiewerk doet...
En dan zitten ze ergens op een kamertje 8 bij 8 waarvan de vrouw uiteraard niet werkt of studeert... Uitgaan is er ook niet meer bij, ja gezellig..
![]()
![]()
Als jij gelukkig bent en blijft en gezellig bij je man blijft: Ik ben blij voor je.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:49 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Omdat ik mij daar klaar voor voelde, we hebben een stabiele relatie en wouden beide vroeg een kind zodat als wij later wat ouder zijn en het kind uit huis is we samen nog een lang leven voor ons hebben. En nog lekker lang van de kleinkinderen kunnen genieten.![]()
Je woont dus al 27 jaar IN die stad...Stiphout = Helmond. Doe je maar niet anders voor wannabe kakkerquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:46 schreef Qunak het volgende:
[..]
Misschien had ik beter naar trainingspakken kunnen kijken.
Ik woon al 27 jaar onder de schaduw van die stad. Stiphout is wel oke.
Nee, ik woon in de aangrenzende gemeente Laarbeek.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je woont dus al 27 jaar IN die stad...Stiphout = Helmond. Doe je maar niet anders voor wannabe kakker
Was dat maar zo. We hebben toch behoorlijk hard voor ons huisje moeten werken hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:15 schreef Edie86 het volgende:
DAN heb je nog een groepje die gewoon veel van ouders krijgen.... Hup, huisje, auto etc...
uit nieuwsgierigheid, van welke komaf is je man?quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:24 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Was dat maar zo. We hebben toch behoorlijk hard voor ons huisje moeten werken hoor.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |