jah, heeft natuurlijk weer een neger in gehangenquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:41 schreef Ronhui het volgende:
zeker mokkababy's?
Nou dank je ik was 19, dus ik ben geen goede moeder volgens jou? Ik ben al 3,5 jaar samen met mijn man en onze zoon is al 1,5. Ik ben zelf 20. Onze zoon is gepland gekomen! Dat wij al bij de eerste keer proberen zwanger waren terwijl we op 6 maanden rekenden is bijzaak.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:42 schreef Qunak het volgende:
[..]
Op je 18e heb je nog geen goede basis om al een kind te nemen. In mijn ogen.
leg eens uit?quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:53 schreef Qunak het volgende:
Oja, aanvullende klacht. Je kroost zogen in een eetetablissement is not done!
quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:12 schreef NTCE het volgende:
idd, van die hele lieve mokka kindjes erin, echt mooi om te zien... en dan helemaal zo'n lekkere blonde stoot erachter, en dan heel lief lachen naar d'r.. hihihi en dan lacht ze zo lief terug met dr gouden tand, en zegt ze: ey fawaka...
AFMAKEN DIE HANDEL!
nee mee eens, je bent geen goede moeder, althans niet met de juiste geestelijke capaciteit. Je liegt namelijk:quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:11 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Nou dank je ik was 19, dus ik ben geen goede moeder volgens jou? Ik ben al 3,5 jaar samen met mijn man en onze zoon is al 1,5. Ik ben zelf 20. Onze zoon is gepland gekomen! Dat wij al bij de eerste keer proberen zwanger waren terwijl we op 6 maanden rekenden is bijzaak.
Ik vindt dit wel een erg oppervlakkig iets, niet ieder 18 jarige meid is hetzelfde hoor. De een ontwikkeld zich meer dan de ander. Ik heb een hele hoop shit meegemaakt nog voordat ik 15 was, ik heb nu al 2x zoveel levenservaring dan de meeste 18 jarige.
Dus niet iedereen over 1 kam scheren, als je het nou zegt van een 15 jarige ok, maar niet iemand die volgens de wet al volwassen is!
sukkel...quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:12 schreef NTCE het volgende:
idd, van die hele lieve mokka kindjes erin, echt mooi om te zien... en dan helemaal zo'n lekkere blonde stoot erachter, en dan heel lief lachen naar d'r.. hihihi en dan lacht ze zo lief terug met dr gouden tand, en zegt ze: ey fawaka...
AFMAKEN DIE HANDEL!
Als ik in een eetgelegenheid zit onder het genot van een lekker drankje en een broodje/schotel/etc. dan vind ik het onaangenaam als een vrouw haar kind de borst geeft. Nu heb ik niks tegen borstvoeding, verre van, maar in een eetgelegenheid vind ik het niet kunnen. En ja, ik had er wat van kunnen zeggen maar dat heb ik niet gedaan. Ik stoor niet graag bij dat soort intieme dingen.quote:
je mag ook best surinaams praten hoor...quote:
volgens mij ben jij gewoon supersensitiefquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:19 schreef Qunak het volgende:
[..]
Als ik in een eetgelegenheid zit onder het genot van een lekker drankje en een broodje/schotel/etc. dan vind ik het onaangenaam als een vrouw haar kind de borst geeft. Nu heb ik niks tegen borstvoeding, verre van, maar in een eetgelegenheid vind ik het niet kunnen. En ja, ik had er wat van kunnen zeggen maar dat heb ik niet gedaan. Ik stoor niet graag bij dat soort intieme dingen.
Nee 8 uur op een dag gamen is goed voor jequote:Op vrijdag 13 april 2007 17:15 schreef NTCE het volgende:
[..]
nee mee eens, je bent geen goede moeder, althans niet met de juiste geestelijke capaciteit. Je liegt namelijk:
Hello!
On this page I'll be telling you about me!
"I'm a 24 year old girl from the large city of The Heague (Den Haag) in The Netherlands."
Daarnaast spaar je my little ponies, idd, dat zegt genoeg, je bent klaar voor destructie! Ik zal whiskas even bellen dat ze weer 60 kilo aan vlees kunnen vermalen.
Voor jou is 18 nog kind?quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kinderen krijgen terwijl je zelf nog een kind bent![]()
Dat hoor je mij niet zeggen. Ik zou de laatste zijn om te zeggen dat iemand als ouder niet deugt. Als ik kijk wat ik had toen ik 18 was, dan had ik geen kind genomen. En ik ben nooit een arme scholier of student geweest. Met mijn MAVO-diploma had ik simpelweg te weinig basis om een baan te vinden die genoeg inkomsten genereert om een gezinnetje te onderhouden. Bovendien vind ik dat je veel 'weggooid' als je al op die leeftijd aan het ouderschap begint. Dat is mijn punt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:11 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Nou dank je ik was 19, dus ik ben geen goede moeder volgens jou? Ik ben al 3,5 jaar samen met mijn man en onze zoon is al 1,5. Ik ben zelf 20. Onze zoon is gepland gekomen! Dat wij al bij de eerste keer proberen zwanger waren terwijl we op 6 maanden rekenden is bijzaak.
Ik vindt dit wel een erg oppervlakkig iets, niet ieder 18 jarige meid is hetzelfde hoor. De een ontwikkeld zich meer dan de ander. Ik heb een hele hoop shit meegemaakt nog voordat ik 15 was, ik heb nu al 2x zoveel levenservaring dan de meeste 18 jarige.
Dus niet iedereen over 1 kam scheren, als je het nou zegt van een 15 jarige ok, maar niet iemand die volgens de wet al volwassen is!
Je bent economisch nog niet eens onafhankelijk, dus jaquote:
17 is nog een kind, 18 dus ook. 23/24 jaar dan ben je geen kind meerquote:
Ik ben getrouwd en heb een baan, dat had ik ook al op mijn 18 dus was ik wel onafhankelijkquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent economisch nog niet eens onafhankelijk, dus ja.
Dus iemand mag pas een kind krijgen als hij 23/24 is...quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
17 is nog een kind, 18 dus ook. 23/24 jaar dan ben je geen kind meer![]()
Mijn collectie is mooi wel meer dan ¤ 3000 waar,d kan ik van jou spalletjes vast niet zeggenquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:15 schreef NTCE het volgende:
[..]
Daarnaast spaar je my little ponies, idd, dat zegt genoeg, je bent klaar voor destructie! Ik zal whiskas even bellen dat ze weer 60 kilo aan vlees kunnen vermalen.
En toch als je morgen geen geld meer hebt zijn je ouders aansprakelijkquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:26 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd en heb een baan, dat had ik ook al op mijn 18 dus was ik wel onafhankelijk![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |