Omdat ik mij daar klaar voor voelde, we hebben een stabiele relatie en wouden beide vroeg een kind zodat als wij later wat ouder zijn en het kind uit huis is we samen nog een lang leven voor ons hebben. En nog lekker lang van de kleinkinderen kunnen genieten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:45 schreef Qunak het volgende:
[..]
Uit leergierigheid: waarom op je 18e al en niet op je 24e?

quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:11 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Nou dank je ik was 19, dus ik ben geen goede moeder volgens jou? Ik ben al 3,5 jaar samen met mijn man en onze zoon is al 1,5. Ik ben zelf 20. Onze zoon is gepland gekomen! Dat wij al bij de eerste keer proberen zwanger waren terwijl we op 6 maanden rekenden is bijzaak.
Ik vindt dit wel een erg oppervlakkig iets, niet ieder 18 jarige meid is hetzelfde hoor. De een ontwikkeld zich meer dan de ander. Ik heb een hele hoop shit meegemaakt nog voordat ik 15 was, ik heb nu al 2x zoveel levenservaring dan de meeste 18 jarige.
Dus niet iedereen over 1 kam scheren, als je het nou zegt van een 15 jarige ok, maar niet iemand die volgens de wet al volwassen is!

HOAX!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:49 schreef MLPValley het volgende:
Ook niet alle marokkanen en turken zijn slecht.![]()

Ik merk inderdaad aan je manier van schrijven wel dat jij iemand bent die door de wol geverfd is.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:11 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Nou dank je ik was 19, dus ik ben geen goede moeder volgens jou? Ik ben al 3,5 jaar samen met mijn man en onze zoon is al 1,5. Ik ben zelf 20. Onze zoon is gepland gekomen! Dat wij al bij de eerste keer proberen zwanger waren terwijl we op 6 maanden rekenden is bijzaak.
Ik vindt dit wel een erg oppervlakkig iets, niet ieder 18 jarige meid is hetzelfde hoor. De een ontwikkeld zich meer dan de ander. Ik heb een hele hoop shit meegemaakt nog voordat ik 15 was, ik heb nu al 2x zoveel levenservaring dan de meeste 18 jarige.
Dus niet iedereen over 1 kam scheren, als je het nou zegt van een 15 jarige ok, maar niet iemand die volgens de wet al volwassen is!

Wacht maar... Er zijn dingen die vanzelf een keer fout gaan.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:49 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Omdat ik mij daar klaar voor voelde, we hebben een stabiele relatie en wouden beide vroeg een kind zodat als wij later wat ouder zijn en het kind uit huis is we samen nog een lang leven voor ons hebben. En nog lekker lang van de kleinkinderne kunnen genieten.![]()
Voor de rest, jullie kennen mij niet dus kunnen jullie ook niet oordelen over of ik wel of niet volwassen genoeg was om een kind te krijgen op 19 jarige leeftijd. 19 is niet jong, ik liep bij de verloskundige en het aantal meiden van 14 tot 16 was schrikbarend hoog. Ik heb het dan nog erg netjes gedaan.
Mijn zoon wordt goed verzorgd en we zijn alle 3 gelukkig dus een slechte moeder ben ik zeker niet.
Ik vindt het erg jammer dat jullie vinden dat geen enkele 18 jarige goed genoeg is om kinderen te krijgen. Want daar zitten jullie fout. Alles over 1 kam scheren is niet bepaald netjes.

Van vierendelen keek toen ook niemand op.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:40 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Nee in Den Haag. Vroeger was het trouwens niet meer als normaal als je met je 18de al trouwde en kinderen kreeg.![]()

Oke. Hoewel ik hierbij:quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:49 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Omdat ik mij daar klaar voor voelde, we hebben een stabiele relatie en wouden beide vroeg een kind zodat als wij later wat ouder zijn en het kind uit huis is we samen nog een lang leven voor ons hebben. En nog lekker lang van de kleinkinderne kunnen genieten.![]()
Voor de rest, jullie kennen mij niet dus kunnen jullie ook niet oordelen over of ik wel of niet volwassen genoeg was om een kind te krijgen op 19 jarige leeftijd. 19 is niet jong, ik liep bij de verloskundige en het aantal meiden van 14 tot 16 was schrikbarend hoog. Ik heb het dan nog erg netjes gedaan.
Mijn zoon wordt goed verzorgd en we zijn alle 3 gelukkig dus een slechte moeder ben ik zeker niet.
Ik vindt het erg jammer dat jullie vinden dat geen enkele 18 jarige goed genoeg is om kinderen te krijgen. Want daar zitten jullie fout. Alles over 1 kam scheren is niet bepaald netjes.
Een beetje het gevoel heb dat je kinderen nemen als een soort plicht ziet. Dus beter nu, dan later.quote:zodat als wij later wat ouder zijn en het kind uit huis is we samen nog een lang leven voor ons hebben.

Die worden toch verbrand en in een rivier gegooid?quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:53 schreef NTCE het volgende:
"Ook niet alle marokkanen en turken zijn slecht. "
Mee eens, sommige zijn wel goed, die doen ook niks. (alleen staat er een steen bovenop)

quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:53 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Van vierendelen keek toen ook niemand op.

quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:55 schreef Qunak het volgende:
Ik kan er niks aan doen ... maar ik vind het toch bijzonder dom.

Ze waren in Helmond, of ze in Helmond wonen is de vraag. Waarschijnlijk niet, want er fietst heel wat lekkers van de Knip richting Aarle-Rixtel, Beek en Donk en Lieshoutquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:47 schreef chibibo het volgende:
[..]
Je liegt.In Helmond wonen alleen maar meiden van het type Vicky Pollard.

Kijk, dat is voor MLPValley een vooroordeel wat ze makkelijk kan ontkrachten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:07 schreef Edie86 het volgende:
Tienermoeders inderdaad... sad...![]()
![]()
O schatje ik hou zoveel van je, laten we een kindje maken!![]()
Meestal herkenbaar idd aan een opgemaakt (veelal lekkere) meid en een "man" () die 9 van de 10 keer in een magazijn werkt of productiewerk doet...
En dan zitten ze ergens op een kamertje 8 bij 8 waarvan de vrouw uiteraard niet werkt of studeert... Uitgaan is er ook niet meer bij, ja gezellig..
![]()
![]()

Als jij gelukkig bent en blijft en gezellig bij je man blijft: Ik ben blij voor je.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:49 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Omdat ik mij daar klaar voor voelde, we hebben een stabiele relatie en wouden beide vroeg een kind zodat als wij later wat ouder zijn en het kind uit huis is we samen nog een lang leven voor ons hebben. En nog lekker lang van de kleinkinderen kunnen genieten.![]()

Je woont dus al 27 jaar IN die stad...Stiphout = Helmond. Doe je maar niet anders voor wannabe kakkerquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:46 schreef Qunak het volgende:
[..]
Misschien had ik beter naar trainingspakken kunnen kijken.
Ik woon al 27 jaar onder de schaduw van die stad. Stiphout is wel oke.

Nee, ik woon in de aangrenzende gemeente Laarbeek.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je woont dus al 27 jaar IN die stad...Stiphout = Helmond. Doe je maar niet anders voor wannabe kakker

Was dat maar zo. We hebben toch behoorlijk hard voor ons huisje moeten werken hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:15 schreef Edie86 het volgende:
DAN heb je nog een groepje die gewoon veel van ouders krijgen.... Hup, huisje, auto etc...

uit nieuwsgierigheid, van welke komaf is je man?quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:24 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Was dat maar zo. We hebben toch behoorlijk hard voor ons huisje moeten werken hoor.![]()
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |