Ik heb al gezwommen en boodschappen gedaan, en het is pas half 10!quote:Op maandag 16 april 2007 09:11 schreef Sylvana het volgende:
Met dit mooie weer ben ik ook vroeg wakker steeds, maar echt actief word ik ook niet echt met dit weer
Ik wel iddquote:
best eng inderdaadquote:Op maandag 16 april 2007 09:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb vanochtend al 10 km gefietst naar de Aclo en vervolgens naar stage. En ik heb met m'n webcam snapshots gemaakt van m'n slaperige kop en die in m'n fb geplaatst, alles in opdracht van Maarten
.
iedereen gauw naar fb hier.
Ik ben gedouched en aangekleed nu en heb mn tas ingepakt, zo naar Deventer toequote:Op maandag 16 april 2007 09:32 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik heb al gezwommen en boodschappen gedaan, en het is pas half 10!![]()
Ik vind het behoorlijk meevallen hoor, leuke foto's toch?quote:Op maandag 16 april 2007 09:37 schreef Viking84 het volgende:
Echt, ik kan gewoon níet fatsoenlijk op de foto. Ik ga me maar eens laten fotograferen door zo'n hobbyfotograaf die een model zoekt
.
Ach ja, lachen op foto's is overratedquote:Op maandag 16 april 2007 09:42 schreef Viking84 het volgende:
Maarten zegt dat ik moet lachen op de foto's. Maar ik kan niet spontaan lachen en als ik lach, is het als een boerin met kiespijn. Wat bedoel je met spiegelen, Alcarin?
Die opmerking van jou was gewoon een uitnodiging, natuurlijk...quote:
kijk dat is goed om te horenquote:Op maandag 16 april 2007 10:47 schreef Sukilove het volgende:
En, wow, Miss_S, die foto's van jou zijn motiverend!
Het is het mooie weer, dat remt de eetlust en als je eet heb je vaak zin in "lichte" of koude dingen. Dus fruit, salades en ijs. Zullen we daar een dieet van maken en dan net als Sonja Bakker daar hoererijk mee gaan worden?quote:Op maandag 16 april 2007 11:42 schreef Viking84 het volgende:
ik heb net een appel op en ik heb nog niet eens weer honger. Gek is dat. Een paar weken geleden had ik nu al zin in mijn boterhammetjes en had ik al yoghurt met cruesli, twee evergreens, een appel en een banaan op rond deze tijd. Ik mis m'n evergreens helemaal niet. Nog tot 13 uur en dan ga ik naar huis om te eten.
En ik heb ook nog geen behoefte gehad aan ijs. Maar als het echt warm wordt, is Australian niet veilig meer voor mij. Mango en citroen
. Zouden ze daar ook kokosijs hebben?
lijkt mij een goed planquote:Op maandag 16 april 2007 11:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is het mooie weer, dat remt de eetlust en als je eet heb je vaak zin in "lichte" of koude dingen. Dus fruit, salades en ijs. Zullen we daar een dieet van maken en dan net als Sonja Bakker daar hoererijk mee gaan worden?![]()
Ik schaam mij diepquote:Op maandag 16 april 2007 12:23 schreef Alcarin het volgende:
Radijsjes![]()
Jammer dat mn ananas nog niet rijp is..![]()
Waar koop jij een onrijpe ananas, dan?quote:Op maandag 16 april 2007 12:23 schreef Alcarin het volgende:
Radijsjes![]()
Jammer dat mn ananas nog niet rijp is..![]()
Ehm, bij AH, de groenteboer, of elke willekeurige andere winkel..quote:Op maandag 16 april 2007 12:32 schreef Lienekien het volgende:
Waar koop jij een onrijpe ananas, dan?
Ach, wat maakt dat nou uit? Net zo gezond hoor. En ik neem aan dat het niet zo smakeloos is als ananas uit blikquote:Op maandag 16 april 2007 12:30 schreef conleche het volgende:
Ik schaam mij diepen ik ben een lui kreng, maar ik koop (bijna) iedere dag zo'n bakje voorgesneden ananas. Ik heb echt een hekel aan een ananas schoonmaken. Mijn enige excuus is, dat het van Max Havelaar is, dus dan doe ik nog iets goeds voor de wereld...
![]()
Het is altijd precies rijp, het is altijd precies de hoeveelheid waar ik zin in heb, het smaakt net zo als een goede ananas, het is alleen belachelijk duur.quote:Op maandag 16 april 2007 13:20 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ach, wat maakt dat nou uit? Net zo gezond hoor. En ik neem aan dat het niet zo smakeloos is als ananas uit blik![]()
Het is alleen wat duurder waarschijnlijk![]()
Die heb ik nooitquote:Op maandag 16 april 2007 14:52 schreef pinquit het volgende:
Wat doen jullie tegen snaaibuien? echt tegen van die vreselijk-trek-in-zoetigheid-en-dan-vooral-chocolade-buien..
De ananassen van de AH zijn altijd rijp. Die kun je altijd direct eten.quote:Op maandag 16 april 2007 13:19 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ehm, bij AH, de groenteboer, of elke willekeurige andere winkel..
Waar koop jij een rijpe ananas?![]()
Nou, rijp zijn ze echt niet hoor, ze worden altijd onrijp geoogst. Als ze 'rijp' in de winkel staan houdt dat gewoon in dat ze langer geleden zijn geoogstquote:Op maandag 16 april 2007 15:18 schreef Lienekien het volgende:
De ananassen van de AH zijn altijd rijp. Die kun je altijd direct eten.
Voor zover ik weet, rijpt een ananas niet verder nadat hij geoogst wordt. Dus als hij te vroeg is geoogst, wordt het niet echt meer wat. Dan gaat hij van onrijp naar bederven.
Bronquote:Na te zijn geoogst rijpt de ananas niet meer.
Ik weet het, maar deze zijn groen, hard, en ruiken naar niks. Dus niet rijp. Maar dat verbetert nog wel..heus wel..ik heb er alle vertrouwen in!quote:Op maandag 16 april 2007 15:35 schreef Lienekien het volgende:
Bron
En groen is niet een indicatie van onrijp zijn.
Ik heb vorig jaar heel wat ananassen bij de AH gekocht, en die waren echt altijd goed.
Bij Super de Boer koop ik ze nooit meer, die zijn soms al bedorven als ze nog in de winkel liggen. En ook de markt vind ik een te grote gok.
Ik weet ook precies wanneer ie rijp is, maar als er 20 onrijpe ananassen staan en ik heb mijn zinnen gezet op ananas...dan neem ik er tegen beter weten in toch een meequote:Op maandag 16 april 2007 16:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik zag in de Plus een bordje hangen met het volgende: een ananas is rijp als u de blaadjes gemakkelijk kunt wegtrekken (oid). Ik heb nog nooit een bedorven ananas gehad, maar ik ben dan ook de ananaswhisperer. Ik voel precies aan wanneer een ananas rijp is of niet. Kijken naar de kleur, de grootte, even ruiken...
ik niet, goed hèquote:Op maandag 16 april 2007 16:26 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik weet ook precies wanneer ie rijp is, maar als er 20 onrijpe ananassen staan en ik heb mijn zinnen gezet op ananas...dan neem ik er tegen beter weten in toch een mee![]()
Ja, dat van die blaadjes schijnt dan weer onzin te zijn.quote:Op maandag 16 april 2007 16:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik zag in de Plus een bordje hangen met het volgende: een ananas is rijp als u de blaadjes gemakkelijk kunt wegtrekken (oid). Ik heb nog nooit een bedorven ananas gehad, maar ik ben dan ook de ananaswhisperer. Ik voel precies aan wanneer een ananas rijp is of niet. Kijken naar de kleur, de grootte, even ruiken...
Dan komen we elkaar misschien wel tegen, hoe laat ga jij?quote:Op maandag 16 april 2007 16:47 schreef Tangarine het volgende:
Argh nu heb ik ook zin in ananas! Morgen idd maar weer over de markt, aangezien die van mij op is...
En jij bent altijd zo lekker koppig. Probeer 't!quote:Op maandag 16 april 2007 16:43 schreef Viking84 het volgende:
jij gebruikt altijd dingen waar ik nog nooit van heb gehoord. Een ananas kan niet nóg lekkerder worden
.
Fruitsalade!quote:Op maandag 16 april 2007 16:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik moet eten. Ik ben echt in een fruitstemming...
Het is gezondquote:Op maandag 16 april 2007 17:34 schreef Miss_S het volgende:
wat is er dan slim aan?
zeker een halve liter lijkt me iets teveel van het goede
een beetje welquote:Op maandag 16 april 2007 17:35 schreef Viking84 het volgende:
Ach, er zitten ook vitamientjes in en ik eet nu ook al geen ligakoekjes meer, dus dan mag dit wel om de paar dagen.
gut, ik klink roosjeroosje wel.
en je word er dik vanquote:Op maandag 16 april 2007 17:35 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Het is gezond
Het is lekker
Je wordt er blij van!
Okee, natuurlijk niet iedere dag doen, maar als je de calorieen in fruit al moet gaan tellen wordt het wel heel vermoeiend![]()
Vitamientjes, anti-oxidantjes, vezels, mineralen. En een beetje fructose, nou boehoequote:Op maandag 16 april 2007 17:35 schreef Viking84 het volgende:
Ach, er zitten ook vitamientjes in en ik eet nu ook al geen ligakoekjes meer, dus dan mag dit wel om de paar dagen.
Ja, en van leven ga je doodquote:
ok misschien weet jij dan hoe je daarvan niet teveel moet etenquote:Op maandag 16 april 2007 17:37 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ja, en van leven ga je dood![]()
Ik eet ook bergen fruit, en walnoten, roomboter, volle yoghurt en pindakaas. En daar word ik heus niet dik van![]()
oh, dat heb ik wel in de gaten, hoorquote:Op maandag 16 april 2007 17:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ok misschien weet jij dan hoe je daarvan niet teveel moet eten
maar velen hebben niet in de gaten dat in vruchtensap vaak net zoveel kcal zit als in frisdrank
dus dat je er ook geen liters van moet drinken
Bergen, inderdaad. En ik weet precies hoeveel ik moet eten, want ik heb nooit honger, eet alles wat ik nodig heb, en val nog af ookquote:Op maandag 16 april 2007 17:42 schreef Viking84 het volgende:
En Alcarin eet 'bergen' fruit, roomboter, pindakaas en volle yoghurt. Dat klinkt niet als weten hoeveel je van iets moet eten.
ik bedoelde ook niet dat jij het niet wistquote:Op maandag 16 april 2007 17:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh, dat heb ik wel in de gaten, hoor. Het kan me alleen niet zo bijster veel schelen. Want zoals Alcarin zei: in vruchtensap zit ook een heleboel goeds en noem jij eens op wat er goed is aan cola?
.
En Alcarin eet 'bergen' fruit, roomboter, pindakaas en volle yoghurt. Dat klinkt niet als weten hoeveel je van iets moet eten.
schuldig hoef je je niet te voelen, gewoon niet meer doenquote:Op maandag 16 april 2007 18:03 schreef Viking84 het volgende:
Omdat het lekker is. En nu wil ik erover ophouden, want de fles is al leeg en straks ga ik me nog schuldig voelen
.
Ik zag trouwens dat per 100 gram 251 kcal in een bapao-broodje zit. Gelukkig eet ik die nooit.
en dat nog op een dag waar we ook veel buiten hebben gezetenquote:Op maandag 16 april 2007 20:09 schreef STING het volgende:
Jullie posten teveel!
Heb ff 1 dag niet kunnen fokken en gelijk een hele pagina erbij
Skates hebben 4 wieletjes, en skeelers 5. Over het algemeen hebben skates remblokjes, en skeelers niet. Er zijn tegenwoordig ook al skeelers met 4 wielen, maar dat zijn dan wel hele grote wielen (100mm). Als er een hoge harde schoen op zit, 4 wielen en een remblokje mag je ervan uitgaan dat het skates zijn.quote:Op maandag 16 april 2007 20:13 schreef Miss_S het volgende:
oja ik krijg morgen waarschijnlijk skates of skeelers (weet ik veel het verschil)
dan worden het skatesquote:Op maandag 16 april 2007 20:20 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Skates hebben 4 wieletjes, en skeelers 5. Over het algemeen hebben skates remblokjes, en skeelers niet. Er zijn tegenwoordig ook al skeelers met 4 wielen, maar dat zijn dan wel hele grote wielen (100mm). Als er een hoge harde schoen op zit, 4 wielen en een remblokje mag je ervan uitgaan dat het skates zijn.
Ik heb zelf skeelers, daarmee kun je harder. Ze zijn wel minder geschikt voor beginners, want je kunt moeilijker remmen en als je valt ben je helemaal geschild.
quote:Op maandag 16 april 2007 20:24 schreef Plukie86 het volgende:
Plaatje van een ananasslachterij?
waarom meer eten als je geen honger hebt?quote:Op maandag 16 april 2007 21:16 schreef Alcarin het volgende:
Stelletje mafkezen hier..
Ga eens eten joh!![]()
Wel een beetje weinig niet?quote:Op maandag 16 april 2007 20:57 schreef Viking84 het volgende:
geen idee hoeveel ik gehad heb. Yoghurt met cruesli, banaan, appel, twee wasa crackers met kaas, 500 ml vruchtensap (![]()
) en een maisbolletje
. Ook niet heel erg veel. 1000-1200 schat ik
.
dat valt wel mee hoorquote:Op maandag 16 april 2007 21:20 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Wel een beetje weinig niet?![]()
Enne Miss_S: 800 kcal is een crashdieet hoor. Daar gaat je metabolisme...![]()
Omdat je meer nodig hebt. Blijkbaar werkt je hongergevoel niet zo goed meerquote:Op maandag 16 april 2007 21:17 schreef Miss_S het volgende:
waarom meer eten als je geen honger hebt?
meer heb ik niet nodigquote:Op maandag 16 april 2007 21:25 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Omdat je meer nodig hebt. Blijkbaar werkt je hongergevoel niet zo goed meer![]()
Genoeg calorieen misschien, maar ook genoeg vitaminen, vetzuren, eiwitten, vezels, mineralen, enz. enz?quote:Op maandag 16 april 2007 21:26 schreef Miss_S het volgende:
meer heb ik niet nodig
heb gister en eergister genoeg gegeten dat ik deze hele week niet meer hoef te eten
dus dit was gewoon een balansdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |