dan in mijnquote:Op maandag 16 april 2007 09:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
lol, je moest eens weten.. frusti als je 200+ pk onder de motorkap heb zitten.. is 3x zoveel als mn yaris![]()
Het dichtbijzijnste raam is hier wel enkele bureaus verderopquote:Op maandag 16 april 2007 09:52 schreef ReMcOrE het volgende:
hier hebben we ook geen airco, maar het raam is helemaal open, dus het is wel aangenaam hierzon schijnt ook niet recht naar binnen, scheelt ook weer
Op die weg mocht je vroeger ook 80.. Mijn zusje is daar een keer staandegehouden door de politie toen de weg net een 60km zone werd.. Zij reed 85 km.quote:Op maandag 16 april 2007 09:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik vertel ze maar niet dat ik ook weleens 110 rijd waar je 60 mag (weg is eigenlijk onder gewaardeerd.. je kan er makkelijk hard rijden, is niet echt gevaarlijk)
voor piet, die weg langs atletiekbaan.. richting 's-gravenzande...
Neenee, nog maar 3!quote:Op maandag 16 april 2007 09:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nog 4 dagen te gaan voor jou ofniet?
Wat een levenquote:
Tuurlijk wel, maar ik heb de hoop opgegevenquote:Op maandag 16 april 2007 10:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
Tsssk. Als in me vind jij niet tenenkrommend?
Mja, ik geloof nog altijd in een betere wereldquote:Op maandag 16 april 2007 10:02 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar ik heb de hoop opgegeven
Optimistquote:Op maandag 16 april 2007 10:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mja, ik geloof nog altijd in een betere wereld
haha.. Me vader had al een klote dag gisteren.. vanwege de marathon van Rotterdam... en dan verliezen van Heracles met 4-1quote:
Jammer hè, komen we die gare deventernaren weer niet tegen volgend seizoen. Blijven hopen.quote:
wtf heb jij het over dan?quote:Op maandag 16 april 2007 10:06 schreef Bootje84 het volgende:
piet, das vals.. vrouwen hebben een twee voordelen..
als je een man treft iig.. als hij met zn ogen ertussen verdrinkt hoef je weinig meer te zeggen..
Mijn zusje vertelt altijd de waarheid als ze te hard heeft gereden, en meestal rijd ze te hard op tijden dat niemand op de weg zit.quote:Op maandag 16 april 2007 10:06 schreef Bootje84 het volgende:
piet, das vals.. vrouwen hebben een twee voordelen..
als je een man treft iig.. als hij met zn ogen ertussen verdrinkt hoef je weinig meer te zeggen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |