Ja?quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 11:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ja?
Kneus is dat he. Ken m verder ook maar oppervlakkig![]()
Kloptquote:
maar meestal krijgt het innerlijk dan de overhand, en vind hij haar toch wel een leuk meisjequote:Op maandag 16 april 2007 11:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
aah op die fiets.
Naja, mening over uiterlijk blijft denk ik ongewijzigd..
dat is idd waar...quote:Op maandag 16 april 2007 11:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Eens, maar dat is toch altijd zo. Soms denk je over iemand op het werk ofzo dat het een klootzak is, terwijl hij, als je er later mee praat, een vriendelijke vent blijkt te zijn. Geen ervaring.
vindt.quote:Op maandag 16 april 2007 11:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar meestal krijgt het innerlijk dan de overhand, en vind hij haar toch wel een leuk meisje
[..]
dat is idd waar...
yeah bitchquote:Op maandag 16 april 2007 11:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
3FMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
net als in dit topicquote:Op maandag 16 april 2007 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
heb hier de radio ook maar ff aangezet. Het is hier nogal stil.
ik niet, zaterdag viel het nog wel mee met de zon, toen was ik wel ff buiten enzo... zondag om half 11 pas thuis van In Qontrol, toen in bed gelegen tot 17.00 dus ook weinig zon meegemaaktquote:Op maandag 16 april 2007 11:58 schreef Roycoooooo het volgende:
Wie heeft nu een kop als een boei na dit weekend door de zon?
ik niet iig, zaterdag had ik toernooi (heb er nu nog spierpijn vanquote:Op maandag 16 april 2007 11:58 schreef Roycoooooo het volgende:
heb je je ff bijgelezen?quote:Op maandag 16 april 2007 11:59 schreef Goover het volgende:
lienelien haar lijst
Ik denk dat het grootste deel ook op mij van toepassing is
Daarom zegt Lien nu ook niets meer denk ik, ze is er achter gekomen dat de meesten die hier zijn, aan die beschrijvingen voldoenquote:Op maandag 16 april 2007 11:59 schreef Goover het volgende:
lienelien haar lijst
Ik denk dat het grootste deel ook op mij van toepassing is
Mijn nekquote:Op maandag 16 april 2007 11:58 schreef Roycoooooo het volgende:
Jaquote:Op maandag 16 april 2007 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom zegt Lien nu ook niets meer denk ik, ze is er achter gekomen dat de meesten die hier zijn, aan die beschrijvingen voldoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |