quote:Op zondag 15 april 2007 09:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat doet pijn, hoor, degradatie.
Niet dat ik daar iets van weet, want ik ben PSV-fan.
Ik heb toch niet gezegd dat ik vandaag al een zomerjurkje aan had? Ik zit nog gewoon in m'n joggingbroek.quote:Op zondag 15 april 2007 09:32 schreef Automatic_Rock het volgende:
Jij loopt hard in een zomerjurkje??? Vind je het dan erg jaar dat je alle mannen in Amsterdam gek maakt?!!
Tja, ik las dit:quote:Op zondag 15 april 2007 09:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd dat ik vandaag al een zomerjurkje aan had? Ik zit nog gewoon in m'n joggingbroek.![]()
+quote:Op zondag 15 april 2007 09:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
Mooi weer voor een zomers jurkje Claudia
+quote:
Logische conclusie trok ik toch??quote:Op zondag 15 april 2007 09:22 schreef Claudia_x het volgende:
Het is trouwens ongelooflijk hoe vervelend vreemde mannen op zondagochtend al kunnen zijn.
Noem je dat zo??quote:Op zondag 15 april 2007 09:41 schreef Claudia_x het volgende:
Het is een vorm van closed world reasoning.
Wij hadden last van een hysterisch blaffend hondje, die nu (gelukkigquote:Op zondag 15 april 2007 11:26 schreef Gellius het volgende:
Dierenbezitters zonder verantwoordelijkheidsgevoel [afbeelding],,
.
Ik ben niet zo goed in berusten in mijn lot.quote:Op zondag 15 april 2007 10:36 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Maar Klauw, zit je daar nu nog steeds mee? Nouja, nouja, ik zou toch verwachten dat je al wat distincties aan zou hebben gebracht.
Herriestoppers? Appartement?quote:Op zondag 15 april 2007 12:29 schreef Claudia_x het volgende:
Gellius: herriestoppers!
Vioolltjes zijn zonbestendig, dat zijn de eerste perkplanten die je in het voorjaar in de tuincentra vindt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:37 schreef Gellius het volgende:
Ah, dwerg. Ik moet plantjes voor op mijn nieuwe balkonnetje. Dat is op het zuiden, dus welke zijn nou behoorlijk zonbestendig?
Vlijtig Liesje is ook bekend als Impatiens.quote:'Vlijtig Liesje’ is een prachtige balkonplant barstensvol mooie, kleine bloemetjes. Deze wat frêle uitziende plant doet haar naam veel eer aan. Ze is ijzersterk en bloeit ruim een half jaar vlijtig door. Bovendien doet deze plant het uitstekend in de schaduw en zelfs langdurige regen vindt vlijtig Liesje geen al te groot probleem.Geen wonder dat deze zomerbloeier is uitgeroepen tot Balkonplant van het Jaar 2006.
Dat weet ik wel, maar toch bedankt dwerg. Kweek snijbloemen en prosperquote:Op zondag 15 april 2007 17:24 schreef dwerg het volgende:
Dammit Jim, ik ben snijbloemenkweker, geen weekendhulp bij Intratuin.
quote:Op zondag 15 april 2007 19:44 schreef LXIV het volgende:
Ik wou net zeggen, wordt het geen tijd om dagelijks te melden dat er weer gebarbecued is in huize Erik?
Zoek de verschillenquote:Op zondag 15 april 2007 19:44 schreef LXIV het volgende:
Ik wou net zeggen, wordt het geen tijd om weer dagelijks te gaan melden dat er gebarbecued is in huize Erik?
Hmz...Nee, dan pas ik.quote:Op zondag 15 april 2007 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ook als daar tegenoverstaat dat je een plasanus krijgt?
Zat je met Lienekien op het strand??quote:Op maandag 16 april 2007 00:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kan het zand tussen m'n eigen tenen nog voelen.
Als je een vroege vogel bent, weet ik dan wel wat voor vogel!quote:Op maandag 16 april 2007 06:52 schreef Lienekien het volgende:
En nu ga ik een potje zwemmen.
Ben je met Do2 kopje onder gegaanquote:Op maandag 16 april 2007 06:52 schreef Lienekien het volgende:
Op het strand zitten? Hé, ik ben wel de zee in geweest, hè. En kopje onder.
Een zwemvogel.quote:Op maandag 16 april 2007 07:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je een vroege vogel bent, weet ik dan wel wat voor vogel!
Weer de kat Gellius??quote:Op maandag 16 april 2007 08:32 schreef Gellius het volgende:
Mrgn.
hee JAm. Je ouwe baas wil je best terugnemen, had ik begrepen.quote:Op maandag 16 april 2007 09:40 schreef JAM het volgende:
K-U-T-KANTOOR.
Misschien ben je toch even voorbij gefladderd toen het onderwerp ' (al dan niet blijven) wonen in Amsterdam' aan de orde was.quote:Op maandag 16 april 2007 09:50 schreef Gellius het volgende:
Hé. Niet één keer?
Nee, als je met stevige tred voorbij was gekomen, dan had ik het wel zeker geweten.quote:Op maandag 16 april 2007 09:55 schreef Gellius het volgende:
Ik fladder toch niet. Ik wandel.
Niet ik, poes.quote:Op maandag 16 april 2007 10:56 schreef Gellius het volgende:
Wat heb je gedaan dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |