Zat je met Lienekien op het strand??quote:Op maandag 16 april 2007 00:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kan het zand tussen m'n eigen tenen nog voelen.

Als je een vroege vogel bent, weet ik dan wel wat voor vogel!quote:Op maandag 16 april 2007 06:52 schreef Lienekien het volgende:
En nu ga ik een potje zwemmen.

Ben je met Do2 kopje onder gegaanquote:Op maandag 16 april 2007 06:52 schreef Lienekien het volgende:
Op het strand zitten? Hé, ik ben wel de zee in geweest, hè. En kopje onder.

Een zwemvogel.quote:Op maandag 16 april 2007 07:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je een vroege vogel bent, weet ik dan wel wat voor vogel!

Weer de kat Gellius??quote:Op maandag 16 april 2007 08:32 schreef Gellius het volgende:
Mrgn.

hee JAm. Je ouwe baas wil je best terugnemen, had ik begrepen.quote:Op maandag 16 april 2007 09:40 schreef JAM het volgende:
K-U-T-KANTOOR.

Misschien ben je toch even voorbij gefladderd toen het onderwerp ' (al dan niet blijven) wonen in Amsterdam' aan de orde was.quote:Op maandag 16 april 2007 09:50 schreef Gellius het volgende:
Hé. Niet één keer?

Nee, als je met stevige tred voorbij was gekomen, dan had ik het wel zeker geweten.quote:Op maandag 16 april 2007 09:55 schreef Gellius het volgende:
Ik fladder toch niet. Ik wandel.

Niet ik, poes.quote:Op maandag 16 april 2007 10:56 schreef Gellius het volgende:
Wat heb je gedaan dan?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |