Boodschappen, huishoudelijke producten, kleren, etc... In andere woorden: het is gewoon een deel van mijn inkomstenbron om alle standaarddingen te betalen. Ik had vandaag echter 20 euro fooi, vandaar mijn opmerking.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:08 schreef Gellius het volgende:
Waar ga je je zuurverdiende centjes aan uitgeven, Pope?
Geef mij maar een bankjestour.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:14 schreef Gellius het volgende:
Geef mij dan toch maar die Calva.
Je schildert?quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:14 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
en misschien wat goedkope doeken als dat mogelijk is.
O, voor 55 euro is dat geen probleem hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:15 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Geef mij maar een bankjestour.
Waar is die middelvingersmiley ook alweer?quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:21 schreef Gellius het volgende:
[..]
O, voor 55 euro is dat geen probleem hoor.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:27 schreef Gellius het volgende:
Waarom nu weer een amfora? Waarom nu niet een rank kokertje van opgerolde eurobiljetjes à 55 euro? Dat lijkt me nog wel te doen, zij het een tikkeltje ongemakkelijk zitten.
Dat ultieme voorjaarsgevoel. Dat fragiele gemekker. Dat heerlijke sappige vlees.quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:06 schreef Z het volgende:
Will heeft wel eens op mijn tenen gestaan.
Liep je grote sterke Griek niet naast je??quote:Op zondag 15 april 2007 09:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ze zijn anders vrij goddeloos (maar het een sluit het ander niet uit).
Wat heb ik gedaan??quote:Op zondag 15 april 2007 09:28 schreef Claudia_x het volgende:
Wat intens geméén van je, AR.
Ik houd niet van gezelschap tijdens het hardlopen. Dat is een solitaire aangelegenheid voor contemplatie. En lekker luisteren naar muziek.quote:Op zondag 15 april 2007 09:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Liep je grote sterke Griek niet naast je??
Dat doet pijn, hoor, degradatie.quote:
Jij loopt hard in een zomerjurkje??? Vind je het dan erg raar dat je alle mannen in Amsterdam gek maakt?!!quote:Op zondag 15 april 2007 09:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik houd niet van gezelschap tijdens het hardlopen. Dat is een solitaire aangelegenheid voor contemplatie. En lekker luisteren naar muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |