en toch zo een topic openenquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:03 schreef JAM het volgende:
Ik heb een verstandige kop op mijn schouders geschroefd zitten.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Pijn in mijn hoofd.
Hmmm.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:38 schreef LXIV het volgende:
Jeuk aan mijn lul
Als je nou een hééúúl ingewikkelde formule nodig had, met datums die naar tekst omgezet moesten, drie keer door een VLOOKUP gehaald en daar het gemiddelde van (mits Z56 < 468), ja, dan was ik je man. Maar grafieken, daar ben ik niet zo handig mee.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:44 schreef Z het volgende:
[..]
Ik verwacht nog een antwoord van je in het Excel topic.
Helemaal niet. Ik ben rustig en samenhangend.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:09 schreef Gellius het volgende:
Nou ja zeg Pope, nou ja, wat zullen we nu beleven? Nou ja! Verhef je je stem tegen mij?
Donequote:Op zaterdag 14 april 2007 02:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Voer mij maar af.
Je bent (nog) student man, je hebt niks te klagen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:09 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Werken.
ZO! POPE! 55 EURO IN 4 UUR! NOU, LAAT DE FISCUS HET MAAR NIET HOREN HOOR!quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:41 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ach, voor 55 euro in 4 uur wil ik best werken.
Waar is de middelvingersmiley?quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:59 schreef JAM het volgende:
[..]
ZO! POPE! 55 EURO IN 4 UUR! NOU, LAAT DE FISCUS HET MAAR NIET HOREN HOOR!
quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:07 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Waar is de middelvingersmiley?
Boodschappen, huishoudelijke producten, kleren, etc... In andere woorden: het is gewoon een deel van mijn inkomstenbron om alle standaarddingen te betalen. Ik had vandaag echter 20 euro fooi, vandaar mijn opmerking.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:08 schreef Gellius het volgende:
Waar ga je je zuurverdiende centjes aan uitgeven, Pope?
Geef mij maar een bankjestour.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:14 schreef Gellius het volgende:
Geef mij dan toch maar die Calva.
Je schildert?quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:14 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
en misschien wat goedkope doeken als dat mogelijk is.
O, voor 55 euro is dat geen probleem hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:15 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Geef mij maar een bankjestour.
Waar is die middelvingersmiley ook alweer?quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:21 schreef Gellius het volgende:
[..]
O, voor 55 euro is dat geen probleem hoor.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:27 schreef Gellius het volgende:
Waarom nu weer een amfora? Waarom nu niet een rank kokertje van opgerolde eurobiljetjes à 55 euro? Dat lijkt me nog wel te doen, zij het een tikkeltje ongemakkelijk zitten.
Dat ultieme voorjaarsgevoel. Dat fragiele gemekker. Dat heerlijke sappige vlees.quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:06 schreef Z het volgende:
Will heeft wel eens op mijn tenen gestaan.
Liep je grote sterke Griek niet naast je??quote:Op zondag 15 april 2007 09:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ze zijn anders vrij goddeloos (maar het een sluit het ander niet uit).
Wat heb ik gedaan??quote:Op zondag 15 april 2007 09:28 schreef Claudia_x het volgende:
Wat intens geméén van je, AR.
Ik houd niet van gezelschap tijdens het hardlopen. Dat is een solitaire aangelegenheid voor contemplatie. En lekker luisteren naar muziek.quote:Op zondag 15 april 2007 09:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Liep je grote sterke Griek niet naast je??
Dat doet pijn, hoor, degradatie.quote:
Jij loopt hard in een zomerjurkje??? Vind je het dan erg raar dat je alle mannen in Amsterdam gek maakt?!!quote:Op zondag 15 april 2007 09:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik houd niet van gezelschap tijdens het hardlopen. Dat is een solitaire aangelegenheid voor contemplatie. En lekker luisteren naar muziek.
quote:Op zondag 15 april 2007 09:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat doet pijn, hoor, degradatie.
Niet dat ik daar iets van weet, want ik ben PSV-fan.
Ik heb toch niet gezegd dat ik vandaag al een zomerjurkje aan had? Ik zit nog gewoon in m'n joggingbroek.quote:Op zondag 15 april 2007 09:32 schreef Automatic_Rock het volgende:
Jij loopt hard in een zomerjurkje??? Vind je het dan erg jaar dat je alle mannen in Amsterdam gek maakt?!!
Tja, ik las dit:quote:Op zondag 15 april 2007 09:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd dat ik vandaag al een zomerjurkje aan had? Ik zit nog gewoon in m'n joggingbroek.![]()
+quote:Op zondag 15 april 2007 09:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
Mooi weer voor een zomers jurkje Claudia
+quote:
Logische conclusie trok ik toch??quote:Op zondag 15 april 2007 09:22 schreef Claudia_x het volgende:
Het is trouwens ongelooflijk hoe vervelend vreemde mannen op zondagochtend al kunnen zijn.
Noem je dat zo??quote:Op zondag 15 april 2007 09:41 schreef Claudia_x het volgende:
Het is een vorm van closed world reasoning.
Wij hadden last van een hysterisch blaffend hondje, die nu (gelukkigquote:Op zondag 15 april 2007 11:26 schreef Gellius het volgende:
Dierenbezitters zonder verantwoordelijkheidsgevoel [afbeelding],,
.
Ik ben niet zo goed in berusten in mijn lot.quote:Op zondag 15 april 2007 10:36 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Maar Klauw, zit je daar nu nog steeds mee? Nouja, nouja, ik zou toch verwachten dat je al wat distincties aan zou hebben gebracht.
Herriestoppers? Appartement?quote:Op zondag 15 april 2007 12:29 schreef Claudia_x het volgende:
Gellius: herriestoppers!
Vioolltjes zijn zonbestendig, dat zijn de eerste perkplanten die je in het voorjaar in de tuincentra vindt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:37 schreef Gellius het volgende:
Ah, dwerg. Ik moet plantjes voor op mijn nieuwe balkonnetje. Dat is op het zuiden, dus welke zijn nou behoorlijk zonbestendig?
Vlijtig Liesje is ook bekend als Impatiens.quote:'Vlijtig Liesje’ is een prachtige balkonplant barstensvol mooie, kleine bloemetjes. Deze wat frêle uitziende plant doet haar naam veel eer aan. Ze is ijzersterk en bloeit ruim een half jaar vlijtig door. Bovendien doet deze plant het uitstekend in de schaduw en zelfs langdurige regen vindt vlijtig Liesje geen al te groot probleem.Geen wonder dat deze zomerbloeier is uitgeroepen tot Balkonplant van het Jaar 2006.
Dat weet ik wel, maar toch bedankt dwerg. Kweek snijbloemen en prosperquote:Op zondag 15 april 2007 17:24 schreef dwerg het volgende:
Dammit Jim, ik ben snijbloemenkweker, geen weekendhulp bij Intratuin.
quote:Op zondag 15 april 2007 19:44 schreef LXIV het volgende:
Ik wou net zeggen, wordt het geen tijd om dagelijks te melden dat er weer gebarbecued is in huize Erik?
Zoek de verschillenquote:Op zondag 15 april 2007 19:44 schreef LXIV het volgende:
Ik wou net zeggen, wordt het geen tijd om weer dagelijks te gaan melden dat er gebarbecued is in huize Erik?
Hmz...Nee, dan pas ik.quote:Op zondag 15 april 2007 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ook als daar tegenoverstaat dat je een plasanus krijgt?
Zat je met Lienekien op het strand??quote:Op maandag 16 april 2007 00:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kan het zand tussen m'n eigen tenen nog voelen.
Als je een vroege vogel bent, weet ik dan wel wat voor vogel!quote:Op maandag 16 april 2007 06:52 schreef Lienekien het volgende:
En nu ga ik een potje zwemmen.
Ben je met Do2 kopje onder gegaanquote:Op maandag 16 april 2007 06:52 schreef Lienekien het volgende:
Op het strand zitten? Hé, ik ben wel de zee in geweest, hè. En kopje onder.
Een zwemvogel.quote:Op maandag 16 april 2007 07:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je een vroege vogel bent, weet ik dan wel wat voor vogel!
Weer de kat Gellius??quote:Op maandag 16 april 2007 08:32 schreef Gellius het volgende:
Mrgn.
hee JAm. Je ouwe baas wil je best terugnemen, had ik begrepen.quote:Op maandag 16 april 2007 09:40 schreef JAM het volgende:
K-U-T-KANTOOR.
Misschien ben je toch even voorbij gefladderd toen het onderwerp ' (al dan niet blijven) wonen in Amsterdam' aan de orde was.quote:Op maandag 16 april 2007 09:50 schreef Gellius het volgende:
Hé. Niet één keer?
Nee, als je met stevige tred voorbij was gekomen, dan had ik het wel zeker geweten.quote:Op maandag 16 april 2007 09:55 schreef Gellius het volgende:
Ik fladder toch niet. Ik wandel.
Niet ik, poes.quote:Op maandag 16 april 2007 10:56 schreef Gellius het volgende:
Wat heb je gedaan dan?
Wil je makreel op brood?quote:
Dan duurt het niet lang voor je het citaat tegenkomt.quote:Op maandag 16 april 2007 17:02 schreef Z het volgende:
Hij is net naar het hutje in het bos gereden.
En morgen ga je weer naar kantoor!quote:Op maandag 16 april 2007 21:04 schreef JAM het volgende:
Ik heb cocaïne en twee gymnasiummeisjes in huis. Fuck yeah!
EAT SHIT AND DIE, MOTHERFUCKER.quote:
Ik geloof er niks van.quote:Op maandag 16 april 2007 21:04 schreef JAM het volgende:
Ik heb cocaïne en twee gymnasiummeisjes in huis. Fuck yeah!
Ik ook niet Claudia, was het maar zo'n feest. Nee, ik heb net zoals jij enkel chocolade in huis om me een beetje te troosten.quote:
Ik heb chocolade niet in huis om me te troosten, maar om me te tergen.quote:Op maandag 16 april 2007 21:10 schreef JAM het volgende:
Ik ook niet Claudia, was het maar zo'n feest. Nee, ik heb net zoals jij enkel chocolade in huis om me een beetje te troosten.
Die gaat al jaren niet meer naar kantoor.quote:Op maandag 16 april 2007 21:10 schreef Frollo het volgende:
Ik heb Karen Carpenter, mij hoor je niet klagen.
Wie dat ooit bedacht heeft, wie ooit heeft bedacht dat het eten van chocolade een vorm van automutilatie is, mijn God, hoe lang zou die vrouw niet geneukt zijn, Claudia? Wat denk jij?quote:Op maandag 16 april 2007 21:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb chocolade niet in huis om me te troosten, maar om me te tergen.
De chocolade is gelukkig al op.
Klopt.quote:Op maandag 16 april 2007 21:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Die gaat al jaren niet meer naar kantoor..
Ja, niet dat ik dat gebruik hoor, maar ik vind dat bloemetje best koddig.quote:Op maandag 16 april 2007 21:16 schreef Frollo het volgende:
JAM, dat zie ik nu pas, je hebt een ICQ-bloemetje!
Dus je hebt zomaar een nummer ingevuld?quote:Op maandag 16 april 2007 21:17 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, niet dat ik dat gebruik hoor, maar ik vind dat bloemetje best koddig..
1 bloem maakt nog geen zomer he?quote:Op maandag 16 april 2007 21:16 schreef Frollo het volgende:
JAM, dat zie ik nu pas, je hebt een ICQ-bloemetje!
Whehe, ze had bijzonder weinig op haar heupen, ze had nergens veel eigenlijk, maar wat hád die vrouw een stem.quote:Op maandag 16 april 2007 21:16 schreef Stali het volgende:
[..]
Ze had het dan ook best op haar heupen he?
Nou, dat ook alweer niet. Ooit heb ik dat nummer gebruikt.quote:Op maandag 16 april 2007 21:17 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dus je hebt zomaar een nummer ingevuld?
Jij hebt haar in de media op het laatst niet gezien? Ze was een onnatuurlijk grote peer.quote:Op maandag 16 april 2007 21:18 schreef Frollo het volgende:
[..]
Whehe, ze had bijzonder weinig op haar heupen, ze had nergens veel eigenlijk, maar wat hád die vrouw een stem.
Oh, is dat zo? Ik heb eigenlijk nooit opnames van haar gezien. Alleen in een mockumentary bij Creatief Met Kurk, maar daarin werd ze gespeeld door een bezemsteel en een kleerhanger.quote:Op maandag 16 april 2007 21:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij hebt haar in de media op het laatst niet gezien? Ze was een onnatuurlijk grote peer.
Na haar overwonnen anorexia nog steeds broodmager van boven maar topzwaar van onder... heel vreemd.
We hebben het toch nog wel over Karen Carpenter he? Van de Carpenters?quote:Op maandag 16 april 2007 21:33 schreef Frollo het volgende:
[..]
Oh, is dat zo? Ik heb eigenlijk nooit opnames van haar gezien. Alleen in een mockumentary bij Creatief Met Kurk, maar daarin werd ze gespeeld door een bezemsteel en een kleerhanger.
Chocolade is de hemel.quote:Op maandag 16 april 2007 21:13 schreef JAM het volgende:
[..]
Wie dat ooit bedacht heeft, wie ooit heeft bedacht dat het eten van chocolade een vorm van automutilatie is, mijn God, hoe lang zou die vrouw niet geneukt zijn, Claudia? Wat denk jij?
Je hebt dus nooit seks en last van pukkeltjes?quote:Op maandag 16 april 2007 22:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Chocolade is de hemel.Oh man, chocola...
![]()
![]()
Veel seks en veel chocola.quote:Op maandag 16 april 2007 22:06 schreef Stali het volgende:
Je hebt dus nooit seks en last van pukkeltjes?
Wat een euforie..
Ja, waarom schrijf je dit nu, Claudia.quote:Op maandag 16 april 2007 22:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Veel seks en veel chocola.
Waarom schrijf ik dit? Het klopt niet. Ik eet zelden chocola.
Het is jandakke net of ik DTB hoor spreken hier. En ik hou van drank. Irritant hoe die stereotypes toch in je leven kruipen. Ik heb er zo de pest aan. Dat categorale.quote:Op maandag 16 april 2007 22:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Chocolade is de hemel.Oh man, chocola...
![]()
![]()
Troost/vervanging van de door bij seks vrijkomende stofjes in de vrouwelijke geest, Gellius.quote:Op maandag 16 april 2007 23:36 schreef Gellius het volgende:
Wat is nu precies de troostwaarde van dat spul, Stali? De troost van drank kan ik wel snappen. Da's vergetelheid. Maar chocolâ?
Met een doosje Belgische bonbons wordt dat dus allemaal anders. Bij overdosis ga je dan alle afleveringen van Seks & the City kopen. Dan word je zodiakk of Milagro.quote:Op maandag 16 april 2007 23:45 schreef Gellius het volgende:
Raar. Want dronkenschap lijkt dan weer helemaal niet op de 'bij seks vrijkomende stofjes in de mannelijke geest". Bij het eerste wil je helemaal niks en niemendal en bij het tweede wil je van alles en nogwat en wel vrij onvoorwaardelijk.
Gellius, je bent een man. Je drinkt. Jij kent alle geheimen des levens: laat ze simpelweg allemaal doodvallen.quote:Op maandag 16 april 2007 23:57 schreef Gellius het volgende:
Ja, nee: dat drinken ken ik al wel Stali. Ik wil graag de krukken waarmee jelui d'r vrouwen mee voorstrompelt graag begrijpen. Wat is het geheim achter die rommel? Zodiakk () en Milagro ([afbeelding]) even daargelaten. Ik wil natuurlijk niemand worden.
Welnee. Niemand begrijpt die vrouwenonzin.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:15 schreef Gellius het volgende:
Je weet het dus ook niet.
Het kurkje dan he?quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mooi, Pope.
Voor jou is het door pope duidelijk...quote:
Haal jij eerst maar je vagina uit je broek. Ik kijk kort toe.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:30 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
iedereen kan dit
gewoon je vagina uit je broek , wat acryl erop en smeren maar
werkt t best om mee t e beginne
Kreng dat je er bent...quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:45 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Het was toch maar kort, dus ik zou ook naar bed gaan als ik jou was.
Opereren! Voor dat beestje ook prettiger.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:06 schreef Z het volgende:
Mijn kat is overigens ook een beetje krolsig, geen oog dichtgedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |