Troost/vervanging van de door bij seks vrijkomende stofjes in de vrouwelijke geest, Gellius.quote:Op maandag 16 april 2007 23:36 schreef Gellius het volgende:
Wat is nu precies de troostwaarde van dat spul, Stali? De troost van drank kan ik wel snappen. Da's vergetelheid. Maar chocolâ?

Met een doosje Belgische bonbons wordt dat dus allemaal anders. Bij overdosis ga je dan alle afleveringen van Seks & the City kopen. Dan word je zodiakk of Milagro.quote:Op maandag 16 april 2007 23:45 schreef Gellius het volgende:
Raar. Want dronkenschap lijkt dan weer helemaal niet op de 'bij seks vrijkomende stofjes in de mannelijke geest". Bij het eerste wil je helemaal niks en niemendal en bij het tweede wil je van alles en nogwat en wel vrij onvoorwaardelijk.

) even daargelaten. Ik wil natuurlijk niemand worden. 

Gellius, je bent een man. Je drinkt. Jij kent alle geheimen des levens: laat ze simpelweg allemaal doodvallen.quote:Op maandag 16 april 2007 23:57 schreef Gellius het volgende:
Ja, nee: dat drinken ken ik al wel Stali. Ik wil graag de krukken waarmee jelui d'r vrouwen mee voorstrompelt graag begrijpen. Wat is het geheim achter die rommel? Zodiakk () en Milagro ([afbeelding]) even daargelaten. Ik wil natuurlijk niemand worden.

Welnee. Niemand begrijpt die vrouwenonzin.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:15 schreef Gellius het volgende:
Je weet het dus ook niet.

Het kurkje dan he?quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mooi, Pope.

Voor jou is het door pope duidelijk...quote:

Haal jij eerst maar je vagina uit je broek. Ik kijk kort toe.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:30 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
iedereen kan dit
gewoon je vagina uit je broek , wat acryl erop en smeren maar
werkt t best om mee t e beginne

Kreng dat je er bent...quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:45 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Het was toch maar kort, dus ik zou ook naar bed gaan als ik jou was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |