Vanochtend bij de woningbouw geweest, mn fananciele situatie en verleden waren OK, dus ik had groen licht, moets alleen zelf nog even een kijkje nemen. Bij nummer 57 aangekomen, was mn moeder daar ook. Het huis, de tuin en de garage van top tot teen bekeken. En dat zag er geweldig uit! Allemaal dingen waar we op 53 tegenaan hikten om te doen, waren hier gewoon goed voor elkaar! En van binnen uit zie ik NIETS van nummer 53, van uit de achtertuin alleen als ik op mijn brug (ik heb een brug!
![]()
) ga staan. Maar waarom zou ik daar gaan staan?
Er veel spul was er door de vorige bewoners achter gelaten. Wat moesten ze er ook mee, ze zitten nu in een bejaardentehuis? Ik had het telefoonnummer van die mensen gekregen, meteen gebeld. Ik kon ALLES in één koop overnemen.
![]()
450 euro voor de hele bups. Meteen op papier vast gelegd, en nu zonet betaald, dus is al van mij
![]()
Wat ik heb overgenomen van die mensen:
Vitrage, gordijnen en vloerbedekking bovenverdieping
loper met roeden van de trap
vloerbedekking en vitrage beneden
garage met apart fietsenhok, inclusief inhoud (oa twee grasmaaiers, electrische hegenshcaar, kastjes, werkbank met bankschroef, enzovoort)tegels en andere dingen in de tuin (tuinscherm, buitenkast, schuting)
alle lampen (op alle lampaansluitingen geïnstalleerd)
luxaflex voor alle ramen beneden
afzuigkap
zonnescherm
Geen geld dus
![]()
En de ligginng is ook NET iets beter dan die van 53. Ik ben er al met al dus op voorit gegaan ook.
Mooie aflsuiting van een roerige periode in mijn leven, zo op vrijdag de dertiende. Laatste dag op mn werk, eerste dag een eigen huis. het begin van deze roerige periode was de vorige vrijdag de 13e, precies 7 maanden geleden dus. Dat was de eerste dag op mijn (andere) werk, en de dag dat het mis ging tussen Sandra en mij.
Blij blij blij!
![]()
En ik heb de sleutel dus meteen al mee gekregen.