Done...quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[...] En wie kan mij aan een invite van Oink helpen?
Alleen Pro, toch?quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:28 schreef nietzman het volgende:
Erm, quicktime?
Omdat ie maar 4 x 13 minuten te koop was gisterenquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Goede tip, is inderdaad niet gek, 10 euro voor 15 appsHoezo lastig, trouwens?
O.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:40 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Omdat ie maar 4 x 13 minuten te koop was gisteren
Dat was net voor 9 uur dan (9 uur tijdsverschilquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:53 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
O.
Ik ging naar de website, scrollde door de lijst met apps, dacht 'inderdaad leuke aanbieding' en klikte op buy. Dat was overigens vanochtend, maar dat zal nog wel gisteren in Amerika geweest zijn dan. Blijkbaar had ik geluk, dus. Was me verder totaal niet opgevallen
Dat kan kloppenquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:56 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Dat was net voor 9 uur dan (9 uur tijdsverschil)
Als je je ratio maar een beetje redelijk houdt zodat ik niet voor lul sta!quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik noem mijn eerstgeborene naar jou![]()
Kan toch ook gewoon met iMovie?quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat is de beste app om in videobestanden te knippen (dus bepaalde fragmenten los opslaan)
Ik seed veelal net zoveel als ik leech dus dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:41 schreef ChOas het volgende:
[..]
Als je je ratio maar een beetje redelijk houdt zodat ik niet voor lul sta!
Dank u!quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:57 schreef TwyLight het volgende:
je hebt pm walter
http://www.flip4mac.com/quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:04 schreef Flipper01 het volgende:
Ik heb sinds kort een MacBook, maar kan nu niet alle streaming video's bekijken (in FF). Als ik de ontbrekende plugin probeer te installeren krijg ik een error en als ik vervolgens op handmatige installatie klik kom ik bij windows media player :s
Wat gebruiken jullie hiervoor?
http://cocoadevcentral.com/quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:13 schreef DutchErrorist het volgende:
Nee inderdaad
Weet iemand een goed boek over cocoa (a la scripting etc.) wil me er eens in verdiepen
quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:20 schreef Swetsenegger het volgende:
hoi... heb ik iets gemist de afgelopen topics?
Al bekend wanneer leopard of een 12" macbookpro verschijnt?
quote:Apple Statement
iPhone has already passed several of its required certification tests and is on schedule to ship in late June as planned. We can?t wait until customers get their hands (and fingers) on it and experience what a revolutionary and magical product it is. However, iPhone contains the most sophisticated software ever shipped on a mobile device, and finishing it on time has not come without a price ? we had to borrow some key software engineering and QA resources from our Mac OS X team, and as a result we will not be able to release Leopard at our Worldwide Developers Conference in early June as planned. While Leopard's features will be complete by then, we cannot deliver the quality release that we and our customers expect from us. We now plan to show our developers a near final version of Leopard at the conference, give them a beta copy to take home so they can do their final testing, and ship Leopard in October. We think it will be well worth the wait. Life often presents tradeoffs, and in this case we're sure we've made the right ones. [Apr 12, 2007]
Mensen die "torrentsquote:
Dus het feit dat ik elke keer moet refreshen, en dus bandbreedte op de Fok! server veroorzaak, heeft geen prioriteit? Altijd Humor met Fok!. Weten we ook weer waarom Fok! zo vaak down is.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:51 schreef TwyLight het volgende:
Heb je nu al meerdere malen gevraagd.
Ik zal er binnenkort wel ff naar kijken, maar zo werkt het niet echt hier.
ben op dit moment met een ander project bezig.
hoezo is dat je maxquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:45 schreef TwyLight het volgende:
ik haal niet altijd 20mbit meestal rond de 1,5MB's maar dat komt omdat mijn max is met draadloze verbinding.
als je met je mac naast het airport zit ja.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
hoezo is dat je max802.11g zal zo rond de 25 Mbps moeten halen.
Nee hoor, mijn router hangt in het trapgat en ik heb overal in huis en tuin de maximale connectie.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
als je met je mac naast het airport zit ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |